|
|
Bekijk resultaten poll: Heb jij het afgelopen jaar single(s) gekocht? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 12.73% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
144 | 87.27% |
Aantal stemmers: 165. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() on topic: nee, ik koop geen singles, dat is echt geldverspilling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: vroeger wilde ik nog wel es een singletje kopen, maar nu echt niet meer. Ja of op LP dat dan nog wel.
|||
Citaat:
Ik download ook veel (Japanse) jazzfusion vanaf sites waar veel liefhebbers van deze muziek actief zijn, maar ik doe het alleen maar om nieuwe en onbekende namen te leren kennen, maar indien ik de gedownloade muziek goed vind, probeer ik toch de CD orgineel te vinden, al moet ik er hoge prijzen voor betalen. Zoals deze CD.... JIGO-JITOKU ''RESONANCE VOX'' Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn god man, hou toch es op met dat quasi intellectuele geleuter over welke cd's je luistert. En wil je nou echt gaan beweren dat je alleen een echte liefhebber van muziek bent als je er 250 euro voor uit wil geven? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() On topic... Bij veel soorten pop en rock muziek loont het eigenlijk de moeite niet om copyen te maken of te downloaden, veel (met name oudere CD's) zijn vaak 'midprice' geprijst (tussen de 7 en 15 euro) waardoor het maken van een copy, kleuren hoesje, CDR en eventueel opsturen bijna net zo duur kost als een orgineel. ![]() Gisteren was op het journaal een item over illegaal copyeren en downloaden, veel mensen vinden zelfs de copyen al te duur, omdat je voor een paar euro meer als een orginele CD of DVD hebt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar heb ik geen originele cd voor. overigens koop ik me cd's en de meeste dvd's gewoon. games verschilt. nauwelijks voor de volle mep, alleen als ze afgeprijst zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat heeft je een belabberd slecht Nederlands |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kan je nederlands uberhaupt wel hebben? je kan het toch alleen beheersen? |
![]() |
||
Citaat:
hoe irritant zijn die!
||
Citaat:
||
Citaat:
eerst was er geen downloaden, en de prijzen werden belachelijk hoog, want iedereen kocht het toch wel. Door het download gebeuren zijn de cd prijzen uiteindelijk wel redelijk gedaald, en vanaf dan cd's kopen. Het bewijs dat men dan weer wel koopt, mits de winkel een redelijke prijs aanhoud. Nee, koop geen singels meer, wel ooit 3 gehad ofzxo, toen ik 9-10 was ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|