Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2005, 12:08
Qamra
Qamra is offline
Over Percossa (google maar) en een wazig gesprek met een van de leden en mijn eigen theaterstuk
Oud 11-06-2005, 12:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb zóveel gedroomd vannacht, dat ik alles weer ben vergeten.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 12:21
Briseïs
Briseïs is offline
Er zat een enge vieze dikke mier/spin op mn tv en later viel mn bureau (dat ik niet heb) om en toen was ie weg.
Oud 11-06-2005, 13:22
11568
11568 is offline
Dat mijn beste vriendin werd aangevallen door een zwarte boommarter en dat was echt ranzig. Hij liet haar arm niet meer los en je zag en hoorde haar hele botten versplinteren.

Daarna weer over haar, we waren uit en ze begon ruzie te maken met mensen en die sloegen haar dood en ik deed niets.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 14:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
11568 schreef op 11-06-2005 @ 14:22 :
Dat mijn beste vriendin werd aangevallen door een zwarte boommarter en dat was echt ranzig. Hij liet haar arm niet meer los en je zag en hoorde haar hele botten versplinteren.

Daarna weer over haar, we waren uit en ze begon ruzie te maken met mensen en die sloegen haar dood en ik deed niets.
Loopt de vriendschap misschien niet lekker ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 15:22
Dus toch!
Dus toch! is offline
Gelukkig onthou ik m'n dromen (bijna) nooit...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 15:25
Bravo
Bravo is offline
Ik hoefde niet te dromen want er lag een heeel leuk iemand naast me
Oud 11-06-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Roze Lila schreef op 11-06-2005 @ 16:25 :
Ik hoefde niet te dromen want er lag een heeel leuk iemand naast me
Met andere woorden, je hebt de hele nacht niet geslapen? Heb je nu niet een verschrikkeljik humeur?

Ontopic: ik was zo dronken dat ik comateus was tot half twee, dus ik heb niet echt iets gedroomd of kan me niets herinneren.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 15:28
Bravo
Bravo is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2005 @ 16:27 :
Met andere woorden, je hebt de hele nacht niet geslapen? Heb je nu niet een verschrikkeljik humeur?

Ontopic: ik was zo dronken dat ik comateus was tot half twee, dus ik heb niet echt iets gedroomd of kan me niets herinneren.

Ik heb niet veel geslapen en de nacht hiervoor ook niet want toen was ik zo kaal dat ik er niet van kon slapen. Maar m´n humeur is top want, zoals je al las, was het een heeel leuk iemand
Oud 11-06-2005, 16:32
Verwijderd
Mijn zus ging alweer trouwen, maar nu had ik de verkeerde tas bij me, en daar zat mijn paspoort niet in. En laat ik die nu net heel erg nodig hebben gehad op dat moment Echt vervelend, ik voelde me echt zó dom, en toen werd ik wakker

Overmorgen gaat ze echt trouwen, daarna zullen alle dromen wel ophouden
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 18:43
catootje
catootje is offline
Ik had zo'n mooie droom vanacht, 'k zat op een wolk
heel hoog en zacht
alle planeten om mij heen, en de maan die
prachtig scheen
ik zag de aarde onder mij, en alle mensen waren vrij
nergens zag ik jalozie, er was perfecte harmonie

En ieder kind van pool tot pool, kon gratis
naar een leuke school
eten genoeg voor iedereen, niemand voelde zich
alleen
ook zag ik hier geen arm of rijk, zo simpel:
iedereen is gelijk
niemand keek naar rang of stand, alle mensen
hand in hand
Oud 11-06-2005, 22:21
Balance
Balance is offline
Ik was aan het oppassen en drukte op een knopje op de afstandsbediening. Daarmee werden in één klap alle zenders gewist. Vervolgens moest ik dus de hele avond spenderen aan het opnieuw installeren van alle zenders*
Toen alles eenmaal goed was besloot ik de avond even terug te spoelen (dat kon ) en vervolgens klikte ik opnieuw op dat knopje. Weer een avond lang zenders zitten installeren en opnieuw weer teruggespoeld.

Toen bedacht ik me dat het handiger zou zijn om eerst aan het meisje des huizes te vragen waar de teletekst knop zat, zodat ik niet meer lukraak wat hoefde te proberen. En dat werkte.

*dat is me al eens overkomen in het echt
Oud 11-06-2005, 22:36
Verwijderd
Geen idee.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 22:45
Femic
Femic is offline
Iets over m'n werk.. Een man had pizza besteld (wij zijn een pannenkoekenrestaurant ) bij een collega en ineens sprak hij mij aan: "Ja, ik zit al een uur te wachten! Waar blijft mijn pizza?" En toen ging ik het vragen en toen zij m'n baas: "We verkopen geen pizza, ga dat maar tegen die man zeggen." Maar dat durfde ik niet, dus ik liet die man wachten en toen ging ie 't nog een keer vragen, maar toen liep ik gauw weg en toen werd ik wakker
Oud 11-06-2005, 22:51
Faerie
Faerie is offline
ik vergeet het altijd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 01:12
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Het ging over een meisje. En daar laat ik het bij.
Oud 12-06-2005, 01:46
Verwijderd
TRA toch.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 13:06
PV
PV is offline
Heel wazig, we gingen naar Polen met mensen van de basisschool, de middelbare en 't hbo. Daar gingen we naar een of andere stad met heel veel lichtjes en pretparkattracties waar je zomaar in mocht. Toen werd het 21:00 en moesten we richting de trein die rechtstreeks terug naar Utrecht ging ik was samen met een ander meisje, wij hadden als eerste de juiste tram richting het centraal station daar gevonden. Later kwam de rest ook, nog net op tijd. Maar we waren te laat bij het CS omdat dat heel moeilijk te vinden was, en toen misten we dus de trein naar Nederland en moesten we in Polen overnachten.
En toen werd ik wakker
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het wisselforum van scholieren was veranderd in een deelforum over snoep en chocolade

Mja, dat droomde ik En ik wilde reageren op een topic en ineens was hij weg
Oud 12-06-2005, 14:45
Somebody Special
Somebody Special is offline
Met veel tegenzin liet ik me overhalen om toch het ziekenhuis in te gaan voor de operatie.
Op het moment dat ik mijn slaappil kreeg wilde ik nog snel een sms naar 'hem' sturen om te zeggen dat het ging beginnen..
Ik was telaat, de zusters kwamen binnen en ik moest mijn telefoon uitzetten en meegeven, mijn spullen moesten in een kluisje en mijn telefoon uit.
Het eerste wat ik na de operatie deed was mijn telefoon aanzetten om te kijken of er toevallig een smsje van 'hem' was, maar nee..
Maanden lang lag ik in het ziekenhuis, ik hoorde niets van 'hem', geen belletje, geen kaartje en ook kwam hij niet langs, ik voelde me doodongelukkig.
Toen ik eindelijk naar huis mocht vroeg ik huilend aan mijn moeder waar 'hij' was, ze durfde me niet aan te kijken en vertelde me dat de politie al maanden naar hem zocht, zonder enig resultaat.
'Hij' had zijn spullen gepakt en was met de noorderzon vertrokken...
Van de ene op de andere dag..weg, niemand heeft ooit nog iets van hem vernomen...op die ene foto na.
Ze liet me een foto zien van een groep mensen waar ook 'hij' op moest staan, ik speurde hem af en ja hoor, hij stond er op...
Bij het zien van zijn gezicht bartste ik in huilen uit, ik heb nog nooit zo hard gehuild, in enkele seconen kon ik niet meer slikken van de keelpijn en dacht ik dat mijn hoofd uit elkaar zou knallen.
Mijn grote liefde, zomaar verdwenen in het niets....
Oud 13-06-2005, 19:28
yavanna
yavanna is offline
rare droom:
Ik was ergens als hulpje van een vreselijk bekakt meisje, daar kreeg ik ruzie mee en toen vloog ik weg. Vervolgens was ik met een grote groep mensen op een tuinfeest. We zaten allemaal onder een soort zware tent. Toen kwam er een soort aardbeving en wilden we zo snel mogelijk onder die tent vandaan (hij zou ons pletten). Ik rende naar het einde van de tent, maar net voordat ik daar was, kwam er een nieuwe aardbeving en de tent viel. Maar hij viel naar de andere kant, en viel nét over mij heen.
Een heleboel anderen waren wel geplet. Toen bleek dat we op een onbewoond eiland waren en er kwamen vanaf een ander eiland een soort holbewoners naar ons toe varen, die blijkbaar al onze spullen wilden jatten. Dus wij ons vasthouden aan palen ofzow, maar ze hadden ons ontdekt. dus moesten we vechten. Ik had drie stokken, twee kleine en een grote. Ik gaf de kleine aan m'n zusje en wou zelf de grote nemen, maar toen zag ik Sawyer van Lost ( waarom HIJ?) dus gaf ik die grote stok aan hem en zei dat ie ook moest vechten. Vervolgens brak er een heel gevecht uit en brak die stok die ik had. Dus ik zo van help en ik keek rond of iemand me kon helpen. Ik zag die Sawyer dus staan, en hij was helemaal niets aan het doen! Ik gil: DOE IETS MAN! en hij begon te vechten met de grootste van het stel. Even later had hij hem eronder, maar ik zag dat die man haast stikte, dus vroeg ik Sawyer hem los te laten. Dat deed hij, en toen waren hij en die man opeens vrienden (vaag...). De man vertelde dat hij en de anderen kwamen kijken naar overlevenden en voedsel. Er waren wel nog andere engerds op dit eiland. Dus we gingen een muur bouwen en veel voedsel verzamelen. Uiteindelijk kwamen die rare figuren, en wilden ons aanvallen. Ik vloog boven dat kamp, en schreeuwde allemaal rare woorden. Blijkbaar een soort toverformule, want de aanvallers begonnen allemaal heel raar te doen. Ze vluchtten weg en ik ging weer naar beneden. Toen die Sawyerfiguur aan kwam lopen, had ik er geen zin meer in, en werd ik wakker.
Dit is echt zoooooooooo vaag... ik wil niet over die gozer dromen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:47
Meisz
Meisz is offline
Nou... Ik heb vannacht gedroomd over jou
Oud 13-06-2005, 23:51
Skilly
Skilly is offline
Ik was op school. En daar zag ik iedereen die ik vanaf de 1ste tot 4de jaar heb gekent en die toch weg van mij school zijn gegaan voor mij,

Best zielige droom vol oude herineringen
Oud 14-06-2005, 09:42
Fruitcake
Fruitcake is offline
over niks, ik heb een hele nacht wakker gelegen
Oud 14-06-2005, 10:00
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-06-2005 @ 23:36 :
Geen idee.
Oud 14-06-2005, 11:09
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 12-06-2005 @ 15:08 :
Het wisselforum van scholieren was veranderd in een deelforum over snoep en chocolade

Mja, dat droomde ik En ik wilde reageren op een topic en ineens was hij weg
Omg!
Dat moet je je toch echt afvragen of je niet wat te lang op s.com zit...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 14-06-2005 @ 12:09 :
Omg!
Dat moet je je toch echt afvragen of je niet wat te lang op s.com zit...
*vraagt zich af*

Sorry, maar ik kan echt niet zonder

Vannacht droomde ik dat ik in het zwembad lag, dat was wat normaler
Oud 14-06-2005, 12:41
just-miej
just-miej is offline
Citaat:
N00dles schreef op 09-06-2005 @ 18:37 :
Weet ik niet meer.
Oud 14-06-2005, 15:02
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 10-06-2005 @ 18:11 :
Ben al gek dat ik er op reageer maar waarom laat je m dan niet gewoon zakken?
Eh? Ik had het niet over dit topic jij leuter der niet-zo-goed-nadenken-kan, maar over ECHTE poeping topics der klootjes-heid. Chrome heeft besloten klootjes-topics te boycotten ende te mijden als de pleuris ende pest.

En ja, chrome heeft ook besloten om hedenmiddag te spreken als een goedkope ende laag-bij-de-klootjes-achtige bijbelverfilming.

Lekker puh!
Oud 14-06-2005, 16:00
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
heb doodeng gedroomd... zo eng dat ik t nu nog weet

de aarde werd belaagd door giga meteorieten en ik zag iedereen in mijn omgeving langzaam doodgaan... echt zoooo doodeng. Normaal weet ik wel dat ik droom... maar dit keer was het echt TE scary!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 20:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb gedroomd dat we met het vliegtuig op reis gingen maar in plaats van de lucht in te gaan vloog het vliegtuig vlak boven de groene golf op de A2 hier in Maastricht... echt wazig.
Oud 14-06-2005, 21:06
isa100
isa100 is offline
tis heel gek, maar ik droom eigenlijk iedere nacht wel ,waar altijd wel iets van seks in voor komt
ik onthoud t ook eigenlijk altijd wel, maar toevallig van vanacht niet meer...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 14:47
JustMeNl
JustMeNl is offline
Citaat:
isa100 schreef op 14-06-2005 @ 22:06 :
tis heel gek, maar ik droom eigenlijk iedere nacht wel ,waar altijd wel iets van seks in voor komt
ik onthoud t ook eigenlijk altijd wel, maar toevallig van vanacht niet meer...
tis gek maar ik droom ook heel vaak, waar de laatste tijd altijd wel iets van Isa in voorkomt
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 10:44
Dzanan
Dzanan is offline
Ik weet het niet meer
Reageren

Regels voor berichten