Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2005, 17:22
Cookie
Cookie is offline
Ik heb niet gedroomd naar mijn weten
Oud 09-06-2005, 17:37
Verwijderd
Weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:41
Verwijderd
Vanalles, ik weet nog wel wat het onderwerp was maar niet wat er precies gebeurde
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 17:45
Verwijderd
Hmm.. ik ga niets zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:03
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
N00dles schreef op 09-06-2005 @ 18:37 :
Weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:08
Jon
Jon is offline
Ik liep 's nachts langs een meer toen het opeens hard begon te waaien. Aan de overkant zag ik een fietser die langs heftig heen en weer zwaaiende bomen reed. Een grote tak brak af en viel op de fietser, die daarop het meer inviel. Ik wilde de politie bellen maar drukte steeds de verkeerde toetsen in ('338', '223') en kreeg tot mijn grote frustratie alleen maar de verkeerde mensen aan de lijn. Uiteindelijk wist ik hem zelf te redden door hem uit het water te sleuren. Hij had alleen een hevig misvormd gezicht, dat later weer normaal werd. Eenmaal aan de kant kwam toch eindelijk de politie. Even later kwam ook Jacques Chirac langs, die een grapje maakte over de situatie (dat alleen ik begreep).
Oud 09-06-2005, 18:10
Verwijderd
Hmm, ik droomde dat er een vreemde jas op mijn bed lag. Een stoffen jas met twee gaten erin. Iemand had ingebroken en zijn jas op mijn bed gelegd. Ik hoorde gemorrel aan de deur en wist dat dezelfde meneer met ijzerdraadjes naar binnen probeerde te komen. Maar toen ik in de woonkamer kwam, bleek dat er niemand aan de deur stond te morrelen. Er zat alleen een duif op de grond. Ik deed het raam open en na wat gewapper met een zakdoekje fladderde de duif naar buiten, zonder pluis en veertjes achter te laten.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:21
Verwijderd
Iets heel ecchi in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2005 @ 19:21 :
Iets heel ecchi in elk geval.
ecchina yume? tsss
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 18:24
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb vrijwel niet geslapen vannacht. Het enige waar ik me vannacht mee bezig heb gehouden is: kut, nu ben ik al weer wakker en we zijn pas een halfuur verder.
Dus ik heb werkelijk geen flauw idee wat en of ik gedroomd heb.
Oud 09-06-2005, 18:31
Shinosu
Shinosu is offline
Ik droomde dat ik in de klas zat en dat mijn lerares me een liedje liet horen en me vroeg of ik de artiest kende. Ik zei van wel, want het was een liedje van Brainpower.
Toen keek ik opzij, en aan het tafeltje naast mij zat Brainpower! Hij bedankte me dat ik zijn liedje kende en gaf me toen nog een handtekening.

Toen maakte mijn moeder me wakker.

Tis niet alsof ik zo'n super fan van 'em ben, maar ik zag gister zijn nieuwe CD in de free record shop... dingen werken dus echt door in je dromen.
Oud 09-06-2005, 18:58
11568
11568 is offline
Ik droomde dat ik niet kon slapen....dat slaapt niet lekker
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 19:04
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik heb wel gedroomd, maar ik ga dat niet hier verkondigen.
Oud 09-06-2005, 19:08
doodoohead
doodoohead is offline
nou... vannacht had ik wel een vage droom maarja.. ik verveel me toch.. ff typen

Ik wil samen met een vriend gaan studeren en we willen allebei een auto kopen. Maar; we willen allebei precies dezelfde auto hebben. Ik heb al een blauw bestelbusje gekocht, en nu moet hij er nog eentje. Dus ik zeg, ik ga wel met je mee naar die zaak waar ik 'm kocht, dan kopen we er nog een. Dus ik met hem naar die zaak, en we zoeken nog zo'n blauw bestel busje uit. Als we bij de kassa staan sta ik een broodje pindakaas te eten, en ineens zit er een allemaal pindakaas aan zo'n wagen in de showroom. Die vent achter de kassa zegt; maak die auto even schoon. Maar ik heb die pindakaas er dus niet aan gesmeerd! Maar ok, om gezeik te voorkomen, veeg ik die pindakaas er ff af.. dan zegt die kerel opeens; ga die hele auto maar schoonmaken! Ik denk fuck you sukkel, ik zeg "nee.. ik heb dat helemaal niet gedaan." Dan verkoopt die vent ineens onze auto aan 2 meisjes! Wij terug de zaak in maar nergens nog zo'n auto.. en we wilden perse 2 dezelfde auto's hebben! Dus wij weer naar de kasse. "Eh, waarom verkocht je onze auto snel aan die 2 wijven?" Zegt die vent "omdat jij die pindakaas niet van die auto af wilde halen." Op dat moment werd ik pislink.. ik loop terug de zaak in en bij een kast met beeldjes pak ik 1 beeldje en flikker die door een autoruit heen. Die vent ziet het niet, en ik gooi nog een beeldje door alle andere beeldjes heen... allemaal kapot. Toen gingen we weer weg.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 19:58
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Dat ik een glas bier had opgedronken.
Oud 09-06-2005, 20:00
Tejay
Tejay is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 09-06-2005 @ 20:04 :
Ik heb wel gedroomd, maar ik ga dat niet hier verkondigen.
al kan ik het al raden
Oud 09-06-2005, 20:04
yavanna
yavanna is offline
er was een hele leuke jongen die mij bekend voor kwam, maar ik toch niet kende. Hij vond mij leuk, ik hem. Toen kwamen we in een huis de man die daar woonde zei dat we wel binnen mochten blijven, maar zodra z'n vrouw thuiskwam moesten we wegwezen, want ze zou woedend worden. Dus wij daar in dat huis, gaat die jongen praten over trouwen! dus ik stomverbaasd maar voordat ik ook maar iets van 'HUH?' uit kan roepen, hoor ik de deur dicht slaan, en komt die vrouw binnen, waar die man het over had. Ze was woest en kwam achter ons aan. We raakten elkaar kwijt, en ik rende drie keer de wereld over. Toen vond ik die jongen weer, maar werd toen wel overhoop gelopen door dat monsterlijke mens

Echt vaaag....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 20:07
Skilly
Skilly is offline
Ik was op school in de aula. Ik was met me andere beste vriendin aan het praten. We zaten te praten over me andere vriendin. Ze wilde niet meer met ons omgaan. Ze liep langs onze tafeltje we zeiden hallo. Maar ze negeerde ons gewoon.
Toen zeiden ik en me vriendin:,,Nee ze voelt zich veels te goed voor ons ze wil niet met ons omgaan"
Ze wilde liever met de stoere meiden gaan lopen.
Oud 09-06-2005, 20:11
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Michael Jackson schreef op 09-06-2005 @ 20:08 :
nou... vannacht had ik wel een vage droom maarja.. ik verveel me toch.. ff typen

Ik wil samen met een vriend gaan studeren en we willen allebei een auto kopen. Maar; we willen allebei precies dezelfde auto hebben. Ik heb al een blauw bestelbusje gekocht, en nu moet hij er nog eentje. Dus ik zeg, ik ga wel met je mee naar die zaak waar ik 'm kocht, dan kopen we er nog een. Dus ik met hem naar die zaak, en we zoeken nog zo'n blauw bestel busje uit. Als we bij de kassa staan sta ik een broodje pindakaas te eten, en ineens zit er een allemaal pindakaas aan zo'n wagen in de showroom. Die vent achter de kassa zegt; maak die auto even schoon. Maar ik heb die pindakaas er dus niet aan gesmeerd! Maar ok, om gezeik te voorkomen, veeg ik die pindakaas er ff af.. dan zegt die kerel opeens; ga die hele auto maar schoonmaken! Ik denk fuck you sukkel, ik zeg "nee.. ik heb dat helemaal niet gedaan." Dan verkoopt die vent ineens onze auto aan 2 meisjes! Wij terug de zaak in maar nergens nog zo'n auto.. en we wilden perse 2 dezelfde auto's hebben! Dus wij weer naar de kasse. "Eh, waarom verkocht je onze auto snel aan die 2 wijven?" Zegt die vent "omdat jij die pindakaas niet van die auto af wilde halen." Op dat moment werd ik pislink.. ik loop terug de zaak in en bij een kast met beeldjes pak ik 1 beeldje en flikker die door een autoruit heen. Die vent ziet het niet, en ik gooi nog een beeldje door alle andere beeldjes heen... allemaal kapot. Toen gingen we weer weg.
whaha dat was een grappige droom
Oud 09-06-2005, 20:42
Roosje
Roosje is offline
Iets vreemds, dat ik niet meer weet, maar het ging niet zo als ik wilde. Ik heb wel van 3:47 u. tot 4:47 u. wakker gelegen, ofzo.
Oud 09-06-2005, 20:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jon schreef op 09-06-2005 @ 19:08 :
Even later kwam ook Jacques Chirac langs, die een grapje maakte over de situatie (dat alleen ik begreep).
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 23:24
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Tejay schreef op 09-06-2005 @ 21:00 :
al kan ik het al raden
Mwah, laten we de goede balans in dit topic nou behouden.
Oud 10-06-2005, 00:05
The Plague20
The Plague20 is offline
Ik werd tot bloedens toe gemarteld , maar eindelijk werd ik de beste maatjes met mijn beul.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 00:12
MTpower
MTpower is offline
Ik had een vet vage droom
Ik stond met een paar vrienden in een winkelcentrum (zo'n overdekt ding met winkeltjes ). Het was mooi weer, dus wij hadden een ijsje gekocht en zaten die daar net buiten op een bankje op te eten. Toen er ineens een groep jongens langs kwam en tegen een vriendin (waar ik irl wel gevoelens voor heb ) opliepen waardoor zij haar ijsje op de grond liet vallen, waarna ze die gozer om een nieuwe vroeg. Waarop hij zei dat ze maar een beetje uit moest kijken waar ze zat () en dat ze niet zo'n grote bek moest hebben. Waarna ik opstond en zei dat hij niet zo dom moest praten omdat het toch duidelijk zijn schuld was. Dat liep uit op een vechtpartij, tot een van die gozers ineens een mes tevoorschijn haalde en die vriendin neer stak en toen stierf terwijl ik haar vast hield.
En toen werd ik wakker
Lekker vage droom
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 06:54
perfectme
perfectme is offline
Over een meisje van school.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2005, 06:57
dyfusica
dyfusica is offline
Ik was bij een vriendin thuis. En we gingen met haar ouders naar Duinrell. Alleen ik wist niet of we onze identiteitsbewijzen moesten meenemen dus zocht ik dat op op internet. Alleen ik kon het nergens vinden.
Uiteindelijk gingen we met de auto weg en nam iedereen het voor de zekerheid mee. Alleen hij kon geen auto rijden. En we draaiden rondjes. Maar ik was niet bang. We reden gewoon door.
En toen werd ik wakker.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 10:12
saartjeh
saartjeh is offline
dat wil je niet weten
serieus
ik wil het zelfs niet meer weten
Oud 10-06-2005, 11:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
AngelLena zette onterecht een slotje op een topic waarin ik wou antwoorden.

(Als je over het forum gaat dromen, wéét je dat je er te vaak zit)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 12:20
confused
confused is offline
ik versierde een jongen die al bezet was!!!

in het echt zijn het goede vrienden van me
een voorteken?
Oud 10-06-2005, 12:59
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik zocht een vermiste zanger. En toen ik hem gevonden had in een eetcafe waar hij werkte, werd ik bedreigd door de japanse maffia. Oftwel, een hoop spleetogen schoten me in mijn reet
Oud 10-06-2005, 13:21
JaJ
JaJ is offline
ik zat met wat vriendinnen bovenop de karton-demolisher bij ons in het magazijn van de AH waar ik werk, te ruzieen over een cadeautje... echt vaag ^^
Oud 10-06-2005, 13:35
Skilly
Skilly is offline
Ik was op school (*terwijl ik al vrij ben*)

Dus ik kwam net me biologie lokaal uit. Toen 1 of andere jongen. Kwam en zei:,,Ja je gaat iemand missen als je weg gaat van school hé, ik weet wel wie.’’. Toen zei ik als je het zegt ben je dood. Die jongen begon toen de naam te zeggen van de andere jongen die ik zou gaan missen....

Toen gaf ik die jongen een mep. Dus die ene die de naam begon te zeggen. En ja. Daar lag die op de grond. ik stapte er overheen en ging naar me volgende les me eindrapport ophalen. Toen begon ik te huilen omdat ik iemand dus zou gaan missen.

Oud 10-06-2005, 13:47
Verwijderd
Ik zat in de huiskamer met allemaal mensen van mijn klas. Iedereen werd om de beurt gebeld dat ze geslaagd waren (k doe dit jaar examen) en ik werd maar niet gebeld, samen met n vriendin van me. Toen we hoorde dat op www.cito.nl de uitslagen stonden, keken we daar. Daar stond dat ik geslaagd was, maar dat mn vriendin gezakt was. 5 minuten later werd ik gebeld door n boze mevrouw, die zei dat ik egt niet op die site had moge kijken, want daar stonden ook de antwoorde van allerlei proefwerken, tentamens en die shit. Ze hing alweer op voordat ik kon vragne waarom ze dat dan ook op internet zetten. Toen werd ik gebeld door de coördinator van school, die zei dat ik gezakt was voor mn examen, en mn vriendin was wel geslaagd. Toen ik zei dat het op internet andersom was, zei hij dat dat extra gedaan was. Toen ging de wekker.

Nou, iemand die daar ook maar een beetje betekenis uit kan halen, vind ik helemaal geweldig
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 14:00
luchtballon
luchtballon is offline
We waren op vakantie in frankrijk en we konden bij het huisje een hond huren. We hadden zomaar ineens die hond. En iedereen op de camping had eigenlijk een hond te leen. Volgens mij was het ergens ook wel verplicht.
De honden luisterden helemaal niet naar hun tijdelijke baasjes, maar toch hield iedereen ze wel, voor zo lang ze op de camping waren. Daar was vast een reden voor maar dat weet ik niet meer.
Onze hond stootte vanalles om en was heel onhandig, maar ik kon er wel mee omgaan.
En toen gingen we naar huis en wilden we de hond mee nemen. En toen pastte hij nog wel bovenop de rest van de bagage, dus hadden we ineens een hond voor ook buiten de vakantie

Oud 10-06-2005, 14:09
Verwijderd
Mijn zus ging trouwen en in de kerk wilde mijn moeder helemaal achteraan zitten, ik niet, ik ging heel dramatisch doen en wilde vooraan zitten. Maar dat ging niet, want alles was al bezet.
Toen kwam een Koreaanse mevrouw met een sticker van een vlinder geven, die moest ik op mijn vingertopje plakken. Na een tijdje voelde mijn hele hand alsof hij in de fik stond. Ik trok het vlindertje er af en het gevoel was over.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 14:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
devildaughter schreef op 10-06-2005 @ 14:47 :
Nou, iemand die daar ook maar een beetje betekenis uit kan halen, vind ik helemaal geweldig
Ik voel 4 mogelijkheden.
* Jij gaat slagen en je vriendin gaat zakken.
* Jij gaat zakken en je vriendin gaat slagen
* Jullie gaan beide zakken
* Jullie gaan beide slagen.
Kies maar waar je je het beste mee kan identificeren.
Oud 10-06-2005, 14:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Layla12345 schreef op 10-06-2005 @ 13:20 :
ik versierde een jongen die al bezet was!!!

in het echt zijn het goede vrienden van me
een voorteken?
Nee hoor, ik heb in mijn dromen ook al met heel veel meiden gezoend die ik 'in het echt' ook ken, maar waarmee ik dat 'in het echt' nooit zou willen doen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 15:28
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 09-06-2005 @ 18:22 :
Ik heb niet gedroomd naar mijn weten
Ik droomde van de Paladin van het heilige forum, die met het Glanzend Zwaard Der Slotjes alle slechte-en-of-klote topics naar de diepste en gruwelijkste krochten van de Slotjes-hel verbande, en de gebruikers die de topics startten doorkliefde ende doorzeefde.
Oud 10-06-2005, 15:38
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik kan het me niet herinneren
Oud 10-06-2005, 16:09
Graph
Graph is offline
geen idee ..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 16:19
Tox
Tox is offline
niets dat ik herinner
Oud 10-06-2005, 16:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-06-2005 @ 15:09 :
Mijn zus ging trouwen en in de kerk wilde mijn moeder helemaal achteraan zitten, ik niet, ik ging heel dramatisch doen en wilde vooraan zitten. Maar dat ging niet, want alles was al bezet.
Toen kwam een Koreaanse mevrouw met een sticker van een vlinder geven, die moest ik op mijn vingertopje plakken. Na een tijdje voelde mijn hele hand alsof hij in de fik stond. Ik trok het vlindertje er af en het gevoel was over.
Ah, dus zó gaat een orthodoxe bruiloft
Oud 10-06-2005, 17:11
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Chrome schreef op 10-06-2005 @ 16:28 :
Ik droomde van de Paladin van het heilige forum, die met het Glanzend Zwaard Der Slotjes alle slechte-en-of-klote topics naar de diepste en gruwelijkste krochten van de Slotjes-hel verbande, en de gebruikers die de topics startten doorkliefde ende doorzeefde.
Ben al gek dat ik er op reageer maar waarom laat je m dan niet gewoon zakken?
Oud 11-06-2005, 01:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oh ja, en ik had ook gedroomd dat ik voor het eerst op bezoek ging bij een vriendin van me, in haar nieuwe woninkje -ze woont nu samen met d'r vriend- en datz e in een heel klein vies bouwvallig krot woonde en dat haar broertjes daar ook nog woonden. Echt weird.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 01:58
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-06-2005 @ 02:39 :
Echt weird.
Valt wel mee toch?
Ik heb ( en jij vast ook) veel weirdere dromen gehad, maar kan ze nooit herinneren.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 02:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-06-2005 @ 02:58 :
Valt wel mee toch?
Ik heb ( en jij vast ook) veel weirdere dromen gehad, maar kan ze nooit herinneren.
Ja, maar vooral weird omdat ik haar ook echt voor het eerst op haar nieuwe adres zou gaan opzoeken 's avonds.

Ja, God, laatst had ik toch een vreemde droom. Zowat iedereen die ik ken speelde er in mee. Het was dus drúk...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 02:17
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-06-2005 @ 03:04 :
Ja, maar vooral weird omdat ik haar ook echt voor het eerst op haar nieuwe adres zou gaan opzoeken 's avonds.

Ja, God, laatst had ik toch een vreemde droom. Zowat iedereen die ik ken speelde er in mee. Het was dus drúk...
Je verheugde je er zeker op?
Dat heb ik ook wel eens. Dan verheug ik mij op een bepaalde gebeurtenis, droom ik erover, en dan blijkt wel eens dat mijn dromen uitkomen. Ik heb toen ik klein was gedacht dat ik met magische krachten was geboren.

Laatst had onze wijze forumbaas McCain een droom, vertelde hij, waarin hij mij zag.
Terwijl we mekaar in het echt nog nooit hebben gezien ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 02:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-06-2005 @ 03:17 :
Je verheugde je er zeker op?
Dat heb ik ook wel eens. Dan verheug ik mij op een bepaalde gebeurtenis, droom ik erover, en dan blijkt wel eens dat mijn dromen uitkomen. Ik heb toen ik klein was gedacht dat ik met magische krachten was geboren.

Laatst had onze wijze forumbaas McCain een droom, vertelde hij, waarin hij mij zag.
Terwijl we mekaar in het echt nog nooit hebben gezien ofzo.
Ja, daar verheugde ik me inderdaad op. En zoiets is me inderdaad wel eens eerder overkomen.

Maar over het forum dromen is ook erg inderdaad. Dan wéét je gewoon dat je er teveel zit. Zo droomde ik laatst dat ik ge-permbanned was.

En ook een keer dat ik met Gauloises helemaal dronken in de kroeg onder de tafel lag.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 11:50
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Weet ik niet meer. Maar het was iig niet over het forum.
Oud 11-06-2005, 11:53
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-06-2005 @ 12:44 :
AngelLena zette onterecht een slotje op een topic waarin ik wou antwoorden.

(Als je over het forum gaat dromen, wéét je dat je er te vaak zit)
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen.
Reageren

Regels voor berichten