Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zat in de huiskamer met allemaal mensen van mijn klas. Iedereen werd om de beurt gebeld dat ze geslaagd waren (k doe dit jaar examen) en ik werd maar niet gebeld, samen met n vriendin van me. Toen we hoorde dat op www.cito.nl de uitslagen stonden, keken we daar. Daar stond dat ik geslaagd was, maar dat mn vriendin gezakt was. 5 minuten later werd ik gebeld door n boze mevrouw, die zei dat ik egt niet op die site had moge kijken, want daar stonden ook de antwoorde van allerlei proefwerken, tentamens en die shit. Ze hing alweer op voordat ik kon vragne waarom ze dat dan ook op internet zetten. Toen werd ik gebeld door de coördinator van school, die zei dat ik gezakt was voor mn examen, en mn vriendin was wel geslaagd. Toen ik zei dat het op internet andersom was, zei hij dat dat extra gedaan was. Toen ging de wekker.
Nou, iemand die daar ook maar een beetje betekenis uit kan halen, vind ik helemaal geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
* Jij gaat slagen en je vriendin gaat zakken. * Jij gaat zakken en je vriendin gaat slagen * Jullie gaan beide zakken * Jullie gaan beide slagen. Kies maar waar je je het beste mee kan identificeren.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb ( en jij vast ook) veel weirdere dromen gehad, maar kan ze nooit herinneren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, God, laatst had ik toch een vreemde droom. Zowat iedereen die ik ken speelde er in mee. Het was dus drúk... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat heb ik ook wel eens. Dan verheug ik mij op een bepaalde gebeurtenis, droom ik erover, en dan blijkt wel eens dat mijn dromen uitkomen. Ik heb toen ik klein was gedacht dat ik met magische krachten was geboren. ![]() ![]() Laatst had onze wijze forumbaas McCain een droom, vertelde hij, waarin hij mij zag. ![]() Terwijl we mekaar in het echt nog nooit hebben gezien ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar over het forum dromen is ook erg inderdaad. Dan wéét je gewoon dat je er teveel zit. Zo droomde ik laatst dat ik ge-permbanned was. ![]() En ook een keer dat ik met Gauloises helemaal dronken in de kroeg onder de tafel lag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 17-08-2008 08:54 | |
De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 13:15 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseďs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
De Kantine |
Wat heb je vannacht gedroomd? *Shorty* | 162 | 16-04-2004 11:16 | |
Verhalen & Gedichten |
>>geen dromen meer << *Norena* | 12 | 30-06-2002 21:59 |