![]() |
||
![]() |
Citaat:
en in de vs is hij inderdaad terug geroepen ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() edit: ohh Rusland is ook niet genoemd. Die zijn ook van zulke lieverdjes he ![]() edit 2: verder is niemand zo dom om kernwapens te gebruiken, dus ik zie sowieso geen nut ervan in om te praten over het elimineren van al die wapens, daar had men in de jaren 70 over moeten zeiken. maar dat is mijn mening ![]() Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 08:59. |
![]() |
||||
Citaat:
Nee, want als dat zo was had ik alle landen die kernwapens bezitten wel opgenoemd ![]() Citaat:
die was ik vergeten ![]() Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Maarja laten we er maar geen Israel-Palestina topic van maken. Een ding waar ik zeker van ben is, mocht Iran met kernwapens dreigen, israel dat zeker terug gaat doen. Sowieso wat is het nut van het bezitten van kern wapens? ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Misschien. Citaat:
Als Iran ze gaat gebruiken, dan, ja. De dreiging is er nu al op zich hoor. Citaat:
Nee. Denk dat men zich safer voelt met. Logisch. Voor Nederland is het minder begrijpelijk om kernwapens te bezitten dan Israel, bijvoorbeeld. Citaat:
http://fun.drno.de/flash/ButtonRedBig.swf ![]() Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
zolang niemand ze aanvalt wel ![]() daarom zei ik ook dat het geen slecht idee is dat 1 land -zoals Israel- of Nederland, whatever, alle nukes krijgt ![]() maar dat is net zo'n utopie als alle nukes uit de wereld. Citaat:
niet met de huidige leiding nee ![]() Citaat:
juh ![]() Citaat:
![]() interessante pagina: www.fas.org |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Verder is de kans groter dat Israel wordt aangevallen dan bijvoorbeeld Iran. Israel kan dus eerder geneigd zijn op het rode knopje te drukken (die kans is verder ook zeer klein maarja) Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
ik bedoelde aanvallen met nukes ![]() Citaat:
is dat haalbaar? Citaat:
mm.. hoe heten die dingen waarin verarmd uranium zitten en die wel gebruikt zijn en ook wel eens onterecht op 1 hoop gegooid worden met nucleaire wapens? (Verarmd uranium is een afvalproduct) |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
haha zover strekt mijn informatie niet ![]() zou wel wat zijn natuurlijk.. a big red button ![]() ![]() trouwens in films hebben de anti-terroristen altijd heel erg ingewikkelde machines met heel veel knopjes en de terroristen maar 1 rode knop waarmee ze alles kunnen doen. De slimmerds ![]() Citaat:
Als het de wereld sneller veiliger zou maken, dan zie ik het probleem niet. Wil het alleen zo zijn dat ik dat niet geloof ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is mij te zwart/wit om rusland een schurkenstaat te noemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Kernenergie wordt ook niet voor niets de vloek van de twintigste eeuw genoemd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien heb je hier nog wat aan: link |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||