Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 20:36
Nijn*
Nijn* is offline
Dit is p0ep. Waarom juist nu, is dit nou gerechtigheid?
Oud 15-06-2005, 20:43
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 15-06-2005 @ 21:36 :
Dit is p0ep. Waarom juist nu, is dit nou gerechtigheid?
Jee, precies dit vraag ik me ook op het moment af..
Volgens mij zitten we al een paar dagen op dezelfde golflengte ofzo.. *knuft*
Oud 15-06-2005, 20:54
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 15-06-2005 @ 12:59 :
Ik dacht altijd goed te weten,
wat ik wilde waar ik stond.
Maar als ik naar beneden kijk,
zie ik nergens vaste grond.

Dus ik zweef in loze ruimte,
ik weet zelf niet waar ik ben.
Maar hou me stevig vast aan wat ik geloof,
en aan wat ik ken.

Elk einde staat nog open,
zolang ik blijf bij mijn begin.
En ik niet teveel vooruit kijk,
tegen beter weten in.

Om te zien of daar de reden ligt,
van wat ik vind of wat ik vond.
Tot die tijd blijf ik hier stevig staan,
op wat lijkt op vaste grond.

En zo waar
Hoe heet dat liedje?
Oud 15-06-2005, 22:25
Verwijderd
Ik weet geloof ik nu aan wie ik een hekel heb. Voor de zoveelste keer deze week ruzie. En ik kan het er even niet bij hebben. Hij gedraagt zich als een gore klootzak. En hij zuipt teveel. En ik kan er niets meer mee. Ik ben altijd de persoon op wie het afgereageert wordt. Ik ben altijd de lul. Nu ben ik het zat. Als ik er dan wat van zeg gebeurt er niets. Hij gaat maar door en door en door. En ik kan niet meer. Nog even en ik ga rare dingen doen. Ik word er echt gek van.

En ik ben nog steeds verdrietig. Ik snap het niet.

Run away, run away tonight.
It ain't no victory but I don't care.
I don't care if it's wrong or right.

Edit: Mjah, dit wordt weer een nacht niet slapen. Ik voel het al aankomen.

Laatst gewijzigd op 15-06-2005 om 22:36.
Oud 15-06-2005, 22:31
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-06-2005 @ 11:57 :
Dat is toch heel normaal? Het vervelende is alleen dat je nu 2/3 goed moet hebben voor een voldoende ...
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-06-2005 @ 13:30 :
Doen ze bij ons ook alleen trekken ze dan punten af bij een fout antwoord.
Toch vind ik het stom
Heb liever open vragen, daar kun je altijd wel wát opschrijven.

En ik heb nu geloof ik niets te luchten.
Oud 15-06-2005, 22:34
MissN0urri
MissN0urri is offline
Hej.
Normaal ben ik niet zo'n iemand die het rond roept als er iets met me is. Maar nu wel even. Ik ben heel erg bang. Voor morgen. Morgen krijg k namelijk te horen of mijn bobbel in mijn borst kwaadaardig is ja of te nee. Ik haat het om dit niet onder controle te hebben. Om niet te kunnen bepalen hoe het groten deels loopt in me leven. Die onzekerheid en alles..het maakt me gek. Hoe moet ik er mee omgaan? Ik heb een punctie gehad en dat was absoluut geen pretje. Al die indrukken, tis allemaal zo indrukwekkend.
Eigenlijk mijn vraag..hoe moet ik hier mee omgaan? Ik ben bang dak me aanstel dus vraag geen hulp en doe blij. Maar hier kan ik me toch even laten gaan
Sorry voor deze verwardheid.
Oud 15-06-2005, 22:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
grote lucht je hart topic?

Heel veel sterkte en succes in iedergeval!
Oud 15-06-2005, 22:38
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Heel veel succes in ieder geval...

Verder ga je zelf niet gek maken..... wacht het rustig af......
Oud 15-06-2005, 22:39
rare kwast
rare kwast is offline
leuk zo een ortho...nu heb ik en een flinke scheur in mn lip (echt een gat bijna) (en t geneest maar niet!!!) en mn hele wang ligt weeer open
doet allemaal weer leuk zeer...misschien is dit mn straf..
Oud 15-06-2005, 23:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ga heel hard duimen voor mijn zusje. En ik ben benieuwd; benieuwd naar wat de uitslag gaat zijn, en in geval van een negatieve uitslag ook benieuwd naar de reactie van mijn ouders. Soms lijkt het wel alsof het mijn ouders niet zijn: zo streng als ze bij mij zijn/waren m.b.t. school, zo soepel zijn ze bij mijn zusje.
Toch hoop ik voor haar dat ze gewoon geslaagd is.

Morgenavond zullen we het weten, gelukkig niet pas op vrijdagochtend, zoals bij mij het geval was een paar jaar geleden.
Oud 16-06-2005, 00:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Diepe zucht, tering wat een klote avond. Vraag me alleen niet waarom. Ik zit er in iedergeval eventjes doorheen. Ik voel me onzeker, en onzekerheid zorgt hier altijd voor tranen. Verdomd irritant, verdomme!

Maar ik heb wel zin in morgen *zucht*

Welterusten allemaal!
Oud 16-06-2005, 00:16
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik heb een leuke dag gehad, en gister ook al
Een vriendin is in verwachting
Oud 16-06-2005, 00:58
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom moeten mijn ouders net nu weer zo gemeen doen. En net nu moet mijn vader om verdorie half 2 een discussie beginnen terwijl hij alcohol opheeft.

"Pa ik heb al een klote dag gehad"
"Niet waar! zeg dat toch niet altijd!"
"Pa je bent de hele avond weggeweest en ma ook"
Stilte.
Ik huilen.

Steeds dat verhaal van me niet moeten aanstellen. Het was allemaal niet zo erg en ik mag niet zeggen dat het een klote dag/week etc was. Terwijl echt vanalles misging. Vandaag weer zoiets, mijn hond zakte door haar achterpoten heen, zo vanuit het niets. Ze wordt vijf dit jaar. Schrok me kapot. Was verbannen tot mijn kamer. Ruzie tijdens het avondeten waardoor ik weer zelf voor eten kon gaan betalen. M'n vriend kon niet langskomen. *zucht* en daarbuiten nog wel 5 dingen die echt misgingen of pijn deden vandaag. Dan mag je toch wel zeggen dat je een kl*te dag hebt gehad? Maar nee, volgens mijn vader moet ik me niet zo aanstellen.

Onderwerp van de discussie was ook al zoiets gemeens.

Ma: "Laura, kunnen we die slaapbank niet beter een andere keer halen"
Ik: "Hoezo?"
Ma: "Ja, we kunnen die beter pas halen als je officieel de uitslag hebt gehad"

Kortom, ze twijfelt dus nog steeds, terwijl er een ramp moet gebeuren wil ik zakken. Allemaal normeringen van 0.0 ofzo. Ik hoef alleen maar een stomme 5.2 voor geschiedenis (die ik zeerwaarschijnlijk met een normering van 0.0 nog zelfs heb trouwens) en dan mag ik een 2 voor economie gehaald hebben en een 3 voor aardrijkskunde. Dan had ik echt mijn best moeten doen om te zakken wilde ik dat voorelkaar krijgen. Maar Nee, mijn ouders gaan alweer een hoop zeik bouwen om het feit dat ik misschien toch gezakt ben en er toch echt iemand bij de telefoon moet blijven.

*huilt*

Zelfs daar hebben ze dus geen vertrouwen in.

En alcohol zou voor ouders verboden moeten worden.

Sorry, maar moest dit echt even spuien.
Oud 16-06-2005, 01:47
Verwijderd
bijna 3 uur en ik kanniet slapen.. wat ben ik ook een stresskip zeg.. mp3 speler ging kapot, nja 1 knopje.. heb gewoon nog garantie want hij is pas 3 maanden oud. Maar ik flipte.
Nja goede vriend ligt in ziekenhuis, niet super ernstig, wel van geschrokken.
Vriendje maakte het uit.

teveel aan mn hoofd
Oud 16-06-2005, 03:44
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 16-06-2005 @ 02:47 :
bijna 3 uur en ik kanniet slapen.. wat ben ik ook een stresskip zeg.. mp3 speler ging kapot, nja 1 knopje.. heb gewoon nog garantie want hij is pas 3 maanden oud. Maar ik flipte.
Nja goede vriend ligt in ziekenhuis, niet super ernstig, wel van geschrokken.
Vriendje maakte het uit.

teveel aan mn hoofd
*knuft*

Hier ook iemand last van slapeloosheid.

Klein probleempje gehad met lief meisje, wat ik uitgepraat heb. Geen drank. Drukte in m'n hoofd om niks.

Blijkbaar kan ik niet meer fatsoenlijk slapen zonder drank. Bah! En toch ga ik proberen af te kicken
Oud 16-06-2005, 08:35
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-06-2005 @ 01:58 :
*knip*

*doet big hug geven*
Oud 16-06-2005, 08:51
indigo
indigo is offline
Pfff. De laatste dag, dan is m'n toekomst bepaald. Echt. Ik wil er niet aan denken wat ik moet doen als ik niet door ben, als het niet gelukt is waar ik al zo lang m'n best voor doe.
En ik ben veel te moe en druk en ik heb geen zin meer in al die verantwoordelijkheden enz enz. Maar het moet...

Citaat:
HvJ schreef op 16-06-2005 @ 01:03 :

Maar ik heb wel zin in morgen overmorgen *zucht*
Oud 16-06-2005, 09:16
deringmeester
deringmeester is offline
dit gaat een zware dag worden. en ik heb er geeeeen zin in.
Oud 16-06-2005, 09:59
Cookie
Cookie is offline
Idd heel veel succes.

tis vandaag....wat was de uitslag?
Oud 16-06-2005, 10:21
Verwijderd
Verdorie, ik word gek van de zenuwen.
Wat als ik niet geslaagd ben, ik weet gewoon niet wat ik erger vind... de reactie van mijn omgeving (zeker van mijn ouders) of dat ik nog een jaar langer met die pokke school bezig ben. Arggg... oke, genoeg
Oud 16-06-2005, 11:12
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm.. ik heb zo'n voorgevoel dat ik dat vwo kan vergeten..

Bio ging voor het grootste deel wel redelijk, had maar stuk of 10 vragen waar ik écht diep over na moest denken. Frans ging best wel slecht, ik kon me gewoon echt níet concentreren. Het waren ook zulke saaie teksten, over het liefdesleven van Céline Dion.. OMFG Maar ik kan beter een slecht cijfer voor frans hebben dan voor Bio. Morgen nog Geschiedenis en Engels, dat betekend dus dat ik eigenlijk niet meer hoef te leren.. Vakantie dus. En ik weet nog steeds niet wat ik erger vind: doorgaan met school of een hele vakantie alleen met mijn ouders doorbrengen. Puber.
Oud 16-06-2005, 11:59
Nona
Nona is offline
Topic samengevoegd.

TRA, is die uitslag er nou al???
Hmmm, vanmiddag werken, morgen OWG... De post is net gekomen. Gister gesprek met mijn vriendje gehad... (zie L&R) Ik zie uit naar de zomervakantie, om meerdere redenen.
Oud 16-06-2005, 12:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 15-06-2005 @ 21:07 :
Ik houd mezelf voor de gek. En ik kan het nogal lang volhouden ook. Knap stom ja. Ik blijf het doen, maar ja, het gaat nu wel weer een stukje beter. En dat is maar goed ook. *richt zich op de positieve dingen*
Zou je jezelf een depressie (of nu ja, een 'dip') kunnen aanpraten?

edit:
Helemaal niet gek, volgens mij hebben superveel mensen dat.
Mja, volgens mij wel... Nou ja, beetje ingewikkeld allemaal, maar het is inderdaad een goed idee om je op de positieve dingen te richten. Dan probeer ik dat ook wel

En ik heb dat ook, dat ik niet durf te bellen.

Het gala was echt super
Oud 16-06-2005, 13:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Was ik maar weggespoeld onder de douche...
Oud 16-06-2005, 13:30
Verwijderd
@Mark almighty: dan moet je jezelf zo onhandig door dat putje prakken. zullen we dat maar niet doen?

ontopic: zo, ik heb me toch een bak werk verzet! ik ben even trots. ik heb twee PTT's af/verbeterd, mijn procesverslag is af, mijn individuele verslagje, en ik heb Ouderen even veranderd, en de eindopdracht voor binding is ingeleverd. dat wilde ik kwijt. nu alleen nog mijn cursusdossier en mijn tentamens. ghi
nou kan ik straks met meer rust in mijn kont naar die verjaardag. hoewel ik het spaans benauwd krijg als ik bedenk dat zo ongeveer iedereen om me heen slaagt en vraagt of ik daar een bakkie op wil komen drinken. maar daar heb ik gewoon echt geen tijd voor. sorry. maar anders dan stuiter ik van de stres tegen het plafond en moet je me er aan het eind van de dag met een mesje afschrapen. doen we dus niet.

lalala. RSI onderhand. ga nu de hond uitlaten dan maar.
Oud 16-06-2005, 14:00
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 15-06-2005 @ 18:48 :
uhh nee, ik vond jou inderdaad nooit autistisch overkomen, maja, zo goed ken ik je dan ook niet
maar wel beterz

ehm, lucht mn hart he??
ff zien.
morgen eindgesprek stage, hopelijk gehaald
en verder heb ik vandaag niks te klagen ofzo.
gaat wel oké weer... niet super, wel oké
mjah het werd me aangepraat op dagbehandeling.

ontopic:
Vandaag sportdag gehad en het was leuk! en hij ook

+ Die normeringen zijn laag
Ik ben zoals het er nu voorstaat gezakt voor aardrijkskunde, op 2/10e punt. En voor de rest wel gewoon geslaagd. Gelukkig heb ik nog mondelingen om het goed te maken.

Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 14:08.
Oud 16-06-2005, 14:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gisteren nog zo positief, krijg ik net te horen dat ik een herexamen heb omdat ik vijf honderdste te weinig had voor economie. Echt belachelijk.

Als ik 5 jaar geleden examen had gedaan had ik gewoon geslaagd. Want heb een 5 voor economie nu, en een 5 voor geschiedenis, en omdat die allebei in het profieldeel liggen mag dat niet.

Maarja, ik zal het bij het herexamen echt niet meer in mijn hoofd halen om helemaal niets in te vullen bij de vragen waar je de meeste punten voor krijgt. Had (en heb) verdomme maar een 4,5 nodig. Ik ga aan het getal 5,45 voor de rest van mijn leven een hekel hebben.
Oud 16-06-2005, 14:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oeh Aragnabite, dat is echt heel erg zuur!! Heel veel succes met je herexamen!

Ik begin nu toch wat spanning te voelen, ook al ben ik bijna zeker geslaagd...
Oud 16-06-2005, 14:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 16-06-2005 @ 14:30 :
@Mark almighty: dan moet je jezelf zo onhandig door dat putje prakken. zullen we dat maar niet doen?
Oké, ik moest lachen.
Oud 16-06-2005, 15:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is geslaagd!!!!!!!!

Wow, ik ben echt zo blij, ik was echt zenuwachtig net, misselijk enzo echt raar. Had ik nooit verwacht van mezelf.

Ik ben echt zoo blij en ik moet zelf nog wachten tot 4 juli voor mijn examens gedaan zijn, echt raar.
Oud 16-06-2005, 15:16
Verwijderd
En ik ben best wel weer vrolijk

Mp3 speler terug gebracht naar de winkel, kreeg zo een nieuwe mee... super blij voor alle mensen die geslaagd zijn.. mn opa is naar verpleegtehuis in houten, eindeljk weer dichtbij mn oma, die ook weer straalt.
Oud 16-06-2005, 16:03
WolterB
WolterB is offline
Ik ben hyper, ik stuiter, ik heb zin in volgende week, maar moet eerst ff 3 nachtjes bijslapen
Oud 16-06-2005, 17:06
J3s
J3s is offline
Jooooooooehoeeee ik ben geslaagd!!!
Hoe heb ik dat nou weer geflikt?!
Oud 16-06-2005, 17:19
Charly Brown
Charly Brown is offline
Ik voel me blij. En hallo het is alweer een week geleden en ik heb nog geeneens gehuild. Ik ben trots op mezelf!
Oud 16-06-2005, 18:03
Verwijderd
Whihihihiii, ik ben geslaaaaaaagd
Ohohoh, ik ben nog nooit zó zenuwachtig geweest
Oud 16-06-2005, 18:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd allemaal

Ik voel me zo leeg en alleen. Ben zo blij voor hem maar vraag me af of ik vorig jaar ook zo blij was voor mezelf, volgens hem wel en daar ben ik wel blij mee. Ik herinner me het alleen maar als een grote grijze waas, best wel jammer. Ik kan nu nog zo lopen janken omdat ik zo blij ben voor hem en dat deed ik vorig jaar echt niet voor mezelf. Voor een keer waren mijn ouders tevreden met wat ik had gepresteerd maar daarom ben ik nu ook zo bang. Het lukt me niet en ik ben bang dat mijn ouders me daarom weer niet meer moeten. Ik kan ook echt alleen maar aandacht van ze krijgen als ik goed presteer. En wat nou als wat ik nu doe gewoon te moeilijk voor me is? Waarom voelt switchen zo als falen? Ik ben bezig met anatomie en ik steek er heel veel tijd in. Ben al keihard aan het blokken en ik heb gewoon zo het gevoel dat het slecht zal gaan en wat dan? Wat moet ik dan zeggen?

Ik voel me zo leeg en ik zou zo graag bij hem zijn maar ik plaats daarvan moet ik nog twee weken keihard blokken om in ieder geval te kunnen zeggen dat ik er alles aan gedaan heb om te proberen mijn jaar nog te halen terwijl ik het diep in mezelf misschien wel helemaal niet meer wil. De gedachte dat ik volgend jaar aan mijn tweede jaar zou moeten beginnen staat me zo tegen. Dat is toch geen goed begin om aan een jaar te beginnen? Ik ben alleen zo bang dat ik last heb van het 'aan de andere kant is het gras altijd groener effect' Hoe kom ik daar nou weer achter
Oud 16-06-2005, 19:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Geslaagd

En heel moe en in de war
Oud 16-06-2005, 19:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-06-2005 @ 20:18 :
@ Daantje_0705: Maar is het ook echt zo dat je tentamens niet haalt enzo, of 'alleen' dat je steeds bang bent dat het misgaat (dat is nog vervelender haast, maar dat zul je bij andere studies waarschijnlijk net zo goed hebben).
En twijfelde je al het hele jaar of alleen nu je je toch al niet zo blij voelt?

Ik ken het gevoel wel een beetje. Op grond van wat ik nu van mijn studie (geneeskunde) vind, zou ik ermee moeten stoppen, want het staat mij ook nogal tegen nu. Maar ik vind het zo zonde van dit jaar, en daarbij heb ik geen flauw idee wat ik anders zou moeten studeren, én ik denk dat ik dat gevoel bij andere studies ook wel eens zal hebben.

Maar, switchen is geen falen. Dat is juist verstandig nadenken. Beter dan dat je er pas over een paar jaar achterkomt dat dit eigenlijk niets voor jou is.
Ik heb in het eerste semester twee examens wel gehaald en eentje niet. Van het tweede semester heb ik er eentje wel gehaald, een niet denk ik en ik moet er nog drie maken. Het is dus niet zo dat ik alleen maar bang ben dat het misgaat maar het gaat ook wel eens mis. Ik twijfel eigenlijk sinds het begin van het tweede semester omdat ik toen had ervaren wat ze eigenlijk van me wilde weten op de examens enzo en dat systeem ligt me dus totaal niet.

Mijn studie gaat me steeds minder interesseren heb ik het idee maar je zou best gelijk kunnen hebben dat dat ook kan komen doordat ik me nu toch rot voel al denk ik dat het ook zo is dat ik me rot voel doordat ik niet weet wat ik met mijn studie aan moet. Het bekende cirkeltje dus weer.

Fijn dat je het een beetje herkent wat ik voel. Op grond van de cijfers dit ik tot nu toe gehaald heb zou ik niet door kunnen naar het tweede jaar en moet ik minstens een herexamen maken al denk ik dat ik dat vak dan nog niet ga halen dus dan zou ik het niet zonde vinden van mijn jaar want dan moet ik sowieso weer in het eerste jaar beginnen. Het is alleen zo stom dat als ik hier mijn herexamens maak dat ik dan niet meer in Nederland met iets nieuws kan beginnen omdat alles dan allang begonnen is. Het is ook niet zo dat ik geen flauw idee heb wat ik dan wel zo moeten gaan doen, ik heb een echt goed alternatief denk ik.

Je opmerking over switchen vind ik wel heel mooi eigenlijk en ik wou dat mijn ouders er zo over dachten maar helaas Voor hun moet ik gewoon doorgaan met wat ik doe en zo hoog mogelijke punten halen, dan pas ben ik interessant. Als ik van WO naar HBO ga dan vinden ze dat zeker niets en is het in hun ogen zeker falen terwijl ze volgens mij echt niet willen zien hoe hard ik mijn best doe.

Dankjewel voor je bericht, dat kleine beetje aandacht doet me echt onwijs goed op dit moment
Oud 16-06-2005, 19:49
Nijn*
Nijn* is offline
@ Aragnabite: sterkte ermee!

@ Alle geslaagden: gefeliciteerd, en drie speciale zoenen aan Ruudje

OT: Mijn pa en ik zouden vandaag samen eten, dus ik zou komen. Fijn, ik vind het prima. Ik uitgebreid koken om te proberen toch nog íets van de avond te maken. Heb gewoon glas water (ipv wijn oid) naast zijn bord gezet om te kijken hoe hij zou reageren. Hij: komt een half uur later dan verwacht thuis, en zegt vervolgens (terwijl hij het eten ruikt en de gedekte tafel ziet): 'Ik heb vast nog wel even de tijd om buiten een sigaartje te roken.'

Gaat vervolgens doodleuk in de tuin zitten en aan dat stinkende bruine staafje zitten lurken. Ik ga braaf aan tafel zitten, en begin maar vast te eten. Na tien minuten komt hij binnen en is vervolgens boos dat ik al ben begonnen met eten. Schenkt vervolgens een groot glas wijn in en begint met z'n aangeschoten hoofd tegen me te tieren waarom hij niet geroepen is voor het eten, dat ik mijn ijzerpillen niet genoeg neem en dat ik mijn proefwerken slecht heb gemaakt (zonder te vragen hoe het ging). Als ik tegenstribbel, ben ik een lastige puber. DAAG PA!
Oud 16-06-2005, 19:52
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 16-06-2005 @ 20:49 :
@ Alle geslaagden: gefeliciteerd, en drie speciale zoenen aan Ruudje
dankje

en sterkte
Oud 16-06-2005, 19:57
Nijn*
Nijn* is offline
Zo. en nu ga ik gdvrdmm met een bak Ben & Jerry's voor de buis zitten en kijken naar American's Next Top Model, niemand die me dat afneemt.
Oud 16-06-2005, 19:58
Miracle
Miracle is offline
Ik wil ook nu de uitslag. (en m'n cijferlijst)

Soms hé, bedenk ik me dat ik dat diploma niet eens verdien. Misschien dat ik die inteligentie wel haal, maar verder? Vind je het gek dat het allemaal niet wil zoals jij dat wilt en dat het zeer doet?
Oud 16-06-2005, 19:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 16-06-2005 @ 20:57 :
Zo. en nu ga ik gdvrdmm met een bak Ben & Jerry's voor de buis zitten en kijken naar American's Next Top Model, niemand die me dat afneemt.
wil je delen
Oud 16-06-2005, 20:00
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-06-2005 @ 20:58 :
Ik wil ook nu de uitslag. (en m'n cijferlijst)

Soms hé, bedenk ik me dat ik dat diploma niet eens verdien. Misschien dat ik die inteligentie wel haal, maar verder? Vind je het gek dat het allemaal niet wil zoals jij dat wilt en dat het zeer doet?
hier nog een...
ik studeer dit jaar af als verpleegkundige..
ben dan bevoegd (heb mn diploma) maar of ik ook bekwaam ben
ik blijf mezelf vergelijken met mn collega's / vrienden waarvan er 2 bij mij op de afdeling werken...
ik zie zoveel verschillen...zij kunnen zoveel meer als ik, zij zijn zo veel beter als verpleegkundige...
ik bak dr echt helemaal niets van
Oud 16-06-2005, 20:06
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-06-2005 @ 20:58 :
wil je delen
Sure. *geeft lepel*
Oud 16-06-2005, 20:10
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-06-2005 @ 21:00 :
hier nog een...
ik studeer dit jaar af als verpleegkundige..
ben dan bevoegd (heb mn diploma) maar of ik ook bekwaam ben
ik blijf mezelf vergelijken met mn collega's / vrienden waarvan er 2 bij mij op de afdeling werken...
ik zie zoveel verschillen...zij kunnen zoveel meer als ik, zij zijn zo veel beter als verpleegkundige...
ik bak dr echt helemaal niets van
Nou ja, dat heb ik dan niet helemaal. Ik kan dát wel echt, maar andere dingen niet.
Oud 16-06-2005, 20:12
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-06-2005 @ 21:54 :
Hoe heet dat liedje?
Grijs van Veldhuis en Kemper

Onwijs mooi! Ik heb hem van de week pas 'ontdekt'.
Oud 16-06-2005, 20:48
Miracle
Miracle is offline
Jeeeeeeej, totaal onverwacht nieuws op de late avond: IK BEN GESLAAAAAGD!
Oud 16-06-2005, 20:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-06-2005 @ 21:48 :
Jeeeeeeej, totaal onverwacht nieuws op de late avond: IK BEN GESLAAAAAGD!
Wat gaaf dat je het nu al weet

Gefeliciteerd meid
Oud 16-06-2005, 20:54
WolterB
WolterB is offline
En toen werd je ondanks geadviseerd te zijn de winkel uitgestuurd met het verkeerde modem
Morgen ruilen. Hopelijk kan het ook in Zwolle ipv Enschede bij de MeEdiamarkt

Verder ben ik gaar door de treinreis en begin ik met de minuut meer zin in volgende week (en dan vooral de laatste 3 dagen) te krijgen
Topic gesloten

Regels voor berichten