Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou echt aangifte doen. Want je zomaar laten verkrachten, kan gewoon niet. Dan denkt hij dat ie het zeker nog een keer kan doen.
Dat jou vrienden en vriendinnen hem willen slaan, noem ik geen zinloosgeweld. Ze hebben er een rede toe, maar dat lost denk ik verder ook nix toe. Het is het beste om aangifte tedoen, anders heb je ook steeds het gevoel dat ie nog vrij rond loopt.
|
![]() |
Zoals ik al zei ze kan dus irl behoorlijk goed iemand overtuigen. ( ik had me twijfels maar als vrienden ga je dat niet zeggen ) totdat ze overal onderuit probeerde te komen ( aangifte doen etc ). Ze nam de jongen die het gedaan zou hebben in bescherming. Gister zou ik samen met haar aangifte doen ze stond erop dat dat zou gebeuren dus een tijd afgesproken om bij het bureau te zijn
![]() ![]() Ik heb der toen duidelijk gezegd der niet meer te willen kennen omdat je zoiets niet hoort te verzinnen. ( toen ik zei je verzint het reageerde ze niet geschokt or what so ever ).
|
![]() |
Hoe moeilijk het ook is. Ik ga dit topic toch sluiten waarbij ik in het midden wil laten of dit verhaal waar is of niet. Er zijn blijkbaar nogal wat twijfels over of dit verhaal waar is of niet waardoor behoorlijk wat commotie is ontstaan. Daarom wordt van het originele onderwerp ietswat afgeweken waardoor de hulp die iemand nodig heet (wanneer het waar is) niet komt en waardoor diegene wel de aandacht krijgt die hij/zij wil (wanneer het niet waar is). Daarom is dit topic vrij nutteloos.
Het is dus bij deze gesloten. Sweety1. Zoek dan hulp. Praat erover met vrienden. Praat erover met mensen uit dit topic die je wel geloven. Neem hun adviezen aan. Doe er iets mee. Doe aangifte bij de politie of althans overweeg dit alles goed. Stap naar een psycholoog of althans overweeg het. Ermee blijven zitten helpt niet. Mocht je dit hele verhaal verzonnen hebben bedenk dan goed waarom je dat hebt gedaan en wat de gevolgen daarvan zijn. Topic = dicht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex/verkrachting? SD.creatief | 30 | 13-05-2016 15:15 | |
Psychologie |
kwaad door verkrachting bramxp | 24 | 15-06-2009 14:27 | |
Psychologie |