Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 12:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Tering, laat allemaal jnieuwelaar is met rust. Ten eerste is het verhaal nogal ongeloofwaardig, dus zijn dat soort posts te verwachten, en ten tweede mag hij best bedenken dat zij het niet erg vindt omdat ze er zo over praat als ze doet. Dat JULLIE het anders ervaren wil niet zeggen dat dat per definitie zo is.
Oud 11-06-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Tering, laat allemaal jnieuwelaar is met rust. Ten eerste is het verhaal nogal ongeloofwaardig, dus zijn dat soort posts te verwachten, en ten tweede mag hij best bedenken dat zij het niet erg vindt omdat ze er zo over praat als ze doet. Dat JULLIE het anders ervaren wil niet zeggen dat dat per definitie zo is.
ik ben t hier ook wel mee eens hoor.

Het is dat t verplaatst is naar dit forum maar als je t op seksualiteit neer zet maak je het echt niet geloofwaardiger op.

Ok het is een beetje hard wat ie zegt maar dan hoeft er nog niet zulke ophef over gemaakt te worden
Oud 11-06-2002, 15:44
Pink panter
Pink panter is offline
ik zou echt aangifte doen. Want je zomaar laten verkrachten, kan gewoon niet. Dan denkt hij dat ie het zeker nog een keer kan doen.
Dat jou vrienden en vriendinnen hem willen slaan, noem ik geen zinloosgeweld. Ze hebben er een rede toe, maar dat lost denk ik verder ook nix toe.
Het is het beste om aangifte tedoen, anders heb je ook steeds het gevoel dat ie nog vrij rond loopt.
Oud 11-06-2002, 15:46
Pink panter
Pink panter is offline
ik ben het ook wel met 'I'he Prophet en spacegirl eens ( ff by the way).
Oud 11-06-2002, 16:55
Miami
Miami is offline
Yuh alleen ken ik er irl en kwam er achter dat ze goed is in liegen
Oud 12-06-2002, 06:16
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Miami schreef:
Nopezz dat ben je niet maar als gezond persoon FAKE je dit soort dingen niet en sweety1 DUS WEL!!!!! never maar dan ook never wil der nog zien.
Is het nou wel of niet verzonnen?

Aan jou is ook geen touw vast te knopen...
Oud 12-06-2002, 08:35
Miami
Miami is offline
Zoals ik al zei ze kan dus irl behoorlijk goed iemand overtuigen. ( ik had me twijfels maar als vrienden ga je dat niet zeggen ) totdat ze overal onderuit probeerde te komen ( aangifte doen etc ). Ze nam de jongen die het gedaan zou hebben in bescherming. Gister zou ik samen met haar aangifte doen ze stond erop dat dat zou gebeuren dus een tijd afgesproken om bij het bureau te zijn maar geen sweety1 dus ik bel der en had ze het uber vage excuus ik mag niet van me zus.

Ik heb der toen duidelijk gezegd der niet meer te willen kennen omdat je zoiets niet hoort te verzinnen. ( toen ik zei je verzint het reageerde ze niet geschokt or what so ever ).
Oud 12-06-2002, 09:06
dystopia
dystopia is offline
Hoe moeilijk het ook is. Ik ga dit topic toch sluiten waarbij ik in het midden wil laten of dit verhaal waar is of niet. Er zijn blijkbaar nogal wat twijfels over of dit verhaal waar is of niet waardoor behoorlijk wat commotie is ontstaan. Daarom wordt van het originele onderwerp ietswat afgeweken waardoor de hulp die iemand nodig heet (wanneer het waar is) niet komt en waardoor diegene wel de aandacht krijgt die hij/zij wil (wanneer het niet waar is). Daarom is dit topic vrij nutteloos.

Het is dus bij deze gesloten. Sweety1. Zoek dan hulp. Praat erover met vrienden. Praat erover met mensen uit dit topic die je wel geloven. Neem hun adviezen aan. Doe er iets mee. Doe aangifte bij de politie of althans overweeg dit alles goed. Stap naar een psycholoog of althans overweeg het. Ermee blijven zitten helpt niet. Mocht je dit hele verhaal verzonnen hebben bedenk dan goed waarom je dat hebt gedaan en wat de gevolgen daarvan zijn.

Topic = dicht.

Regels voor berichten