Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
En waarom denk je dat het niet is gebeurt?? ga mij dat ffies vertellen man , weet je wel hoe het voelt om verkracht te zijn nee , maar als jij 14 ben & je weet het allemaal niet meer denk dat jij ook schijt voor jongens hoor man je durft amper op straat te gaan omdat je bang bent , Weet je als je wat wilt zeggen mag maar ga er niet op zetten dat je het niet gelooft waarom lees je het dan lees het dan niet , kijk als je het niet wilt geloven zet er dan nix op maar denk wel na dat er wel meer dan 1000 meisje worden verkracht op de wereld hoor omdat de jongens het doet of mannen duz meiden zijn altijd de lul bij jongens & de mannen
Naar de politie gaan ga ik al maar met een hele goeie vriend van mij want alleen durf ik het niet. Naar mijn ouders toe gaan om het te vertellen dat doe ik wel als ik die stap durf te zetten want dat moet ik gewoon weer doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ennuh als je zo goed weet wat je allenmaal gaat fdoen waarom vraag je eht dan nog?
|
Als je echt verkracht bent en je wilt dat mensen je helpen, dan neem ik aan dat je erover wilt praten met mensen die het zelf ook hebben meegemaakt en die naar jou ervaringen kunnen luisteren en omgekeerd
![]() Dan vind ik *persoonlijk* dat je eerder naar het psychologieforum ("Psychologie: Geïnteresseerd in de psyche van de mens, of zie je het even niet zitten? Deel hier je ervaringen met andere scholieren") kan dan naar het seksualteitforum ("Seksualiteit: Vragen of ervaringen over de Vleeschelijcke Lusten kun je kwijt in dit gewaagde forum!")... Niet? ![]() ![]() |
![]() |
|
allemaal vervelend voor je (als t echt is en als t niet echt is is t ook zielig!)
Je moet zeker met je ouders gaan praten en aangifte gaan doen maar dat doe je al. ennnuh ik vin t een beetje lomp die reactie op die eerste persoon die je niet geloofde (wat niet gek is omdat er hier nogaleens iets verzonnen wordt...) IK BEN OOK EEN JONGEN EN IK ZOU NOOIT IEMAND AANRANDEN/VERKRACHTEN AL ZOU IK 60 JAAR GEEN SEKS GEHAD HEBBEN IK WORD ER PISLINK VAN ALS IK ZOIETS HOOR MAAR T SLAAT NERGENS OP OM FF ALLE JONGENS OVER 1 KAM TE SCHEREN naja sterkte
|
![]() |
Mij maak het niet als jullie me niet geloven maar ik weet wat er gebeurt is bij boeit het niet wat jullie denken echt niet
Heb alleen maar een raat geluistert van een vreind van mij meer ook niet maar het leek dit het beste maar niet duz , jullie gaan alleen zeggen GELOOF ER NIX VAN , nou doe dat lekker dan mij boeien....jullie weten niet hoe het voelt om verkracht te wezen alleen de mensen die het mee hebben gemaakt. Als je het niet mee heb gemaakt kan je er ook niet over praten want je weet genees hoe het voelt je weet genees wat je denkt als het gebeurt is , hoe weten jullie het nou wie het niet mee hebben gemaakt?? lef mij dat eens uit jullie geloven mij niet nou dan wil ik wel graag een reden geven als ik er over lieg dan zet ik het huis niet hier op hoor, Denk gewoon = een x na wat je zegt mensen het leven draait niet om jezelf maar ook om andere mensen het kwets mensen als je zegt dat je hun niet gelooft |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
aan de andere kant zou ik niet echt inzien waarom ze anders zoiets beweerd?! om de aandacht?? kan ze beter een foto ofzo posten nouja ik heb mijn raaD al gegeven dus
|
![]() |
Zoals ik je al meerdere keren heb gezegd met je ouders praten is in deze situatie echt het best. Ik ken je al een tijdje en goed ook.
![]() Voor de mensen die het niet geloven ik ken der al behoorlijk lang en ook zeker goed. Ik weet wanneer ze liegt en wanneer niet. Dit is absoluut echt gebeurd. If you doubt it don't reply it. Het enigste dat ik je kan adviseren is wat het menigte hier al gezegd heeft en ik in het bovenstaande tekstgedeelte ook nog een keer duidelijk maakte. Ik spreek je snel weer en volg alsjeblieft het goede advies op en doe er wat aan. Aangifte hoeft niet persee voor lang te zijn maar straffen zal ie is het niet volgens de wet dan maar op een andere manier. xxx and love
|
als het echt waar is zou ik inderdaad naar de politie en je ouders gaan inlichten.
als het niet waar is kan ik je melden dat ik deze grapjes niet waardeer en dat je zeker niet de 1e bent die misplaatse grappen op dit forum maakt.
|
![]() |
Je hebt je hersenen uitgescheten, zulke mensen moeten achter slot en grendel. Hou jezelf niet voor de gek en praat erover met je ouders. Maar goed je zult het wel niet zo erg hebben gevonden, anders was je reactie niet zo rustig.
|
Heej al die discussies over of het waar is of niet heeft hier toch niets mee te maken. Maak dan een topic van: wie gelooft er dat ze verkracht is? Als je haar niet gelooft reageer dan niet of bedenk dat je geen bewijs hebt of ze nu wel of niet is verkracht. Misschien zijn er ook nog wel mensen die wel echt zijn verkracht en die dit forum lezen dan is het daar nog nuttig voor.
En dat je dr niet gelooft om dr sig, ze is in godsnaam 14 en heeft misschien iets heel ergs meegemaakt, ja dan klinkt die sig bij je eigen misschien goed in de oren, maar goed dit is een beetje offtopic. Sweety ik geloof je wel en ik vind dat je aangifte moet doen, doe je het niet voor jezelf doe het dan voor de slachtoffers die komen gaan of zijn geweest. Dat je bang bent is te begrijpen, maar wat wil hij doen?? Hij wordt voor altijd door de politie in de gaten gehouden ook al zit ie niet zolang in de gevangenis zoals je beaamt. Vertel het aan de mensen die je vertrouwt en die zullen je helpen. |
![]() |
|
Voordat ik op t oorspronkelijke bericht reageer:
Iedereen reageert anders op bepaalde situaties. Dat zij het misschien een beetje ongeloofwaardig weergeeft, doet ze misschien erg onbewust. En sowieso, waarom zou je zoiets gaan verzinnen??? Maar goed.. jullie verwachten hoop ik niet dat ze het tot in detail moet gaan vertellen, of wel soms?! Ontopic: Ik denk dat je t inderdaad t best aan je ouders kunt vertellen. Dit lijkt in t begin misschien erg moeilijk enzow, maar t is wel het beste.. Toen ik (..) ben heb ik dat ook heel lang verzwegen, maar dan stamp je jezelf alleen nog maar verder de put in.... en das ofcourse niet de bedoeling. Aangifte doen is WEL een goed idee.. Niet alleen omdat die viezerik dan vast komt te zitten, maar het helpt jou ook bij de verwerking van zoiets als dat jij hebt meegemaakt.. *knuffelt* Laura (als je wil praten: vleerwolfje@hotmail.com )
|
![]() |
Zoals ik al zei ik ken de persoon in kwestie irl.
Ik weet dat het echt gebeurd is en zit er dan ook best wel mee dat ze bang is. Sterker nog ik heb nu ruzie met er omdat ik maar zei dat ze er met der ouders over moest gaan praten ( of met der broer/zus ). Er is inmiddels 1 persoon in de familie die er van weet. De persoon in kwestie werd laaiend toen ze er achter kwam. Anyways zoals ik al zei mensen die het niet geloven cq het niet willen geloven oordeel cq post niet in een negatieve zin. Ze heeft het er al moeielijk genoeg mee en kwam hier om te vragen om hulp. Helaas vond ze die hier niet ( althans niet op de manier die zij had gewilt ). Ik ben van mening dat dit topic gesloten is de oplossingen cq adviesen komen allemaal op hetzelfde neer en dat is het volgende: Praat er over met je ouders en doe zo spoedig mogelijk aangifte. Voor jezelf en voor eventuele anderen die er zijn cq kunnen komen. Voor als je dit nog leest ik heb alleen het beste met je voor je weet hoeveel ik om je geef. Je haat me misschien nu maar ooit zal je begrijpen dat ik het niet kwaad bedoelde. xxx and love, Marc
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Nog eventjes een laatste post voor mensen die toevallig de nare gedachte hebben die Miami is gewoon een meespelertje. WRONG, zij liet mij een reactie van hier zien ( een positieve reactie voor haar ) dus ik vroeg waar haal je dat vandaan en ze gaf me de link. Wat betreft taalgebruik hier voor de adviezen
![]() nity nite
|
![]() |
Aragnabite & Miami heel erg bedankt voor jullie berichten.
Miami ik ben echt boos op je & je weet ook waarom , je weet gewoon dat ik er heel erg mee zit & dan doe je het toch maar jij heb me best wel gelopen de laatste week ben ik je ook heel erg dankbaar voor ook al reageer ik het anders uit. sorry het spijt me ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jadie
Denk dat weinig mensen, problemen hebben met jou reactie. Je zegt de waarheid formuleert het alleen op een informele wijze. Sweety1: het is niet gek dat je boos bent, ik heb ook nergens het tegenovergestelde gezegd. Wat ik wel beweerd heb is dat dat wel bij draaid op het moment dat het weer beter met je gaat. Volg zsm de goeie adviezen op zou ik zeggen en denk dat je het dan wel beter kan verwerken. Succes, xxx en spreek je wel weer.
||
![]() |
Citaat:
Godverdomme, sorry hoor, maar hoe kan iemand nou zoiets zeggen. Dat je het wel niet zo erg zal hebben gevonden, wat een gore hufter om zoiets te zeggen. Sorry hoor, maar hier kan ik echt zo kwaad om worden. Het is echt verschrikkelijk om verkracht te worden, en dat iemand dan zoiets kan zeggen, dat toont weinig respect. |
![]() |
||
Citaat:
Verkrachting wens ik niemand toe maar voor jou wilo ik wel een uitzondering maken! 'Misselijk makend persoon ben jij!!!! Ik ben zelf ook verkracht en door zulke opmerkingen draai ik helemaal door. Zoiets zeg je niet!!!!! Dat doe je toch niet????!!!!!! Ben ik echt de enige die dit vindt? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex/verkrachting? SD.creatief | 30 | 13-05-2016 15:15 | |
Psychologie |
kwaad door verkrachting bramxp | 24 | 15-06-2009 14:27 | |
Psychologie |
ik ben verkracht gabber-mendiej | 54 | 21-09-2003 08:10 | |
Seksualiteit |