|
|
Bekijk resultaten poll: Dream Theater of Pain of Salvation? | |||
Ik ga voor Pain of Salvation |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 19.23% |
Ik ga voor Dream Theater |
29 | 55.77% |
Ik vind ze allebei geweldig/ruk |
13 | 25.00% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind BE overigens weer een wat minder album, te veel experimenteel, te weinig luisterbare nummers. Remedy Lane daarentegen is een van m'n favo cd's. Ik ken van beide bands de discography niet compleet (understatement ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Erg goede band hoor ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Is "Masterplan - Aeronautics Ltd" iets? Want die download ik nu. Maare, ik vind Ark erg goed. De enige HardRock band ook zo'n beetje waarbij ik geil op de bass (oke, ook op de drums, zang, gitaren en keyboards). ![]() "The virtuoso showcase known as Ark was formed in the early '90s, when drummer John Macaluso and guitarist Tore Ostby became friends while sharing a rehearsal space. When their bands broke up, they stole singer Jorn Lande from the Snakes and started writing. Their debut was eventually released in 1999 to a good reception from the metal community, so they enlisted Steve Vai bassist Randy Coven and Yngwie Malmsteen keyboardist Mats Olausson to help them with their sophomore effort, 2002's Burn the Sun. " ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Train of Thought was natuurlijk even een klap voor de DT-fan, het was te grof, te lomp, te ongenuanceerd, maar na een paar maanden hoorde hij toch in het rijtje thuis. De nummers hebben even tijd nodig om te bezinken, dat gold ook voor mij. Het was meer een metalalbum en dat beviel mij eigenlijk wel. Minder toetsen, meer gitaarwerk. Maar nog steeds Dream Theater. Toen kwam dat gedrocht Octavarium. Wat ze ermee hebben geprobeerd te bereiken weet ik echt niet, maar het is in ieder geval niet overgekomen op mij. Agreed, het nummer Octavarium zelf is, ondanks de totaal niet boeiende intro, wel aardig, maar de rest van het album is gewoon mainstream en saai. Iets wat ik absoluut niet van Dream Theater gewend ben. Hier en daar een leuk solootje maakt dat echt niet goed. Een DT-plaat moet mij op het puntje van m'n stoel krijgen en daarin hebben ze hier gefaald. De enige vooruitgang die ik in het afgelopen jaar wél heb gezien zijn ze zangkunsten van Labrie. Live is het over het algemeen niet zo vals meer en dat is wat mij betreft toch wel een revelatie.
|
http://www.youtube.com/watch?v=ieRFnlcsZ0g
Dit is dus waar ik het over heb. Dit is Dream Theater ten voeten uit. Houd je er niet van, geen probleem, dat kan ik me voorstellen, maar Octavarium is hier niets bij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hier is ie dan: De officiele top 10/15 van 2002 topic 86dagreed | 57 | 06-01-2003 12:43 | |
Muziek |
progressieve rock/metal Thunder Child | 49 | 09-12-2002 11:24 | |
Muziek |
Wat was voor jouw "het " album van dit jaar?! Cameo | 91 | 29-11-2002 19:46 | |
Muziek |
Tussenopname: beste 5 albums van jaar tot nu toe 86dagreed | 63 | 14-10-2002 00:11 | |
Muziek |
Concerten waarbij het voorprogramma heerschte over het hoofdprogramma :D Shah of Blah | 65 | 27-08-2002 19:05 | |
Muziek |
De COMPLETE Metal Concert Agenda DarGull | 1 | 31-07-2002 00:41 |