Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:15 :
Nou leg het mij dan nog een keer rustig uit als je beweert dat ik het niet snap of niet "goed lees".
Lees die eerste post van S. nog maar es een keer door. Daar staat alles duidelijk in.
Advertentie
Oud 24-06-2005, 14:23
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:21 :
Haha, jij kan het weten?
Ik heb anders veelzeggende screenshots gezien.
Tuurlijk, ik kan het weten. Je ziet toch op die screenshots dat ik daar ook zit en ik maak daar nou niet bepaald een geheim van. Ik kan dat dus weten.

Die screenshots heb ik ook gezien, maar Nare was toen nog geen fb hier, is daarna een tijd inactief geweest op dat forum, toen hier fb geworden en hij is daar nu fb-af en staat volgens mij op inactief.
Oud 24-06-2005, 14:24
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:19 :
De screen's laten zien hoe een fb te werk gaat op een ander forum, en wat het met zich mee kan brengen.
welnee. nare had de rank 'fb' je ziet daar ook dat evito de rank 'weetjetoch' heeft. Wat doet een 'weetjetoch'? fb is geen positie zoals hier met een voorbeeldfunctie en weet ik wat meer. fb is gewoon iemand die 'macht' heeft. en macht is algemeen geil. (zo, leer je de sfeer van dat forum ook een beetje kennen) overigens heb ik alle macht, en ben ik dus het geilst ok? mooi, nu dat opgeheldert is kunnen we terug ontopic.
Oud 24-06-2005, 14:25
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-06-2005 @ 15:21 :
Lees die eerste post van S. nog maar es een keer door. Daar staat alles duidelijk in.
Dat heb ik gedaan en ik vat het op als het volgende (kort samengevat):

Zij is boos omdat Nare daar uitspraken over haar heeft gedaan.
Is boos omdat een fb van hier daar informatie lekt.
Haalt die dingen enigszins door elkaar.
Wil duidelijkheid en wil weten hoe hier de moderaters worden uitgezocht.

Verbeter mij als ik het niet snap.
Verwijderd
kan iemand mij die screenshots es ff pm-en?
Verwijderd
Citaat:
cartman666 schreef op 24-06-2005 @ 15:21 :
Klopt die regel bestaat op s.com, ik zie niet waar nare zich schuldig heeft gemaakt?
Nu is hij hier Fb, en dat baart me zorgen. Hij laat zien (op de screenshots) dat hij een schurfthekel heeft aan moslims en de Islam. Trek je eigen conclusies met wat hij allemaal kan doen met prive-zaken van moslimleden. (Toch best wat op N&A)

Maar nogmaals, ik ben er niet op uit dat hij nu fb-af wordt gemaakt. Hij doet zijn werk nu gewoon goed op N&A.
Het is gewoon nodig dat dit aan de kaak wordt gesteld. (Gezien de vele reacties van verschillende forummers in mijn pmbox, was het zeker wat waard om dit punt aan te halen).
Oud 24-06-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 24-06-2005 @ 15:21 :
Dan weet je toch dat je nu echt wel fucked up bezig bent. Gauloises was fb toen hij die informatie heeft doorgespeeld. Je bedient je zelf van verachtelijke technieken.
Wie zegt dat ik het van gauloises heb, je bent alweer de tweede die daarmee komt.
Oud 24-06-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:25 :

Is boos omdat een fb van hier daar informatie lekt.
Haalt die dingen enigszins door elkaar.
Wil duidelijkheid en wil weten hoe hier de moderaters worden uitgezocht.

Verbeter mij als ik het niet snap.
Ze noemt nergens in die post de naam van Nare Man.
Oud 24-06-2005, 14:28
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:27 :
Wie zegt dat ik het van gauloises heb, je bent alweer de tweede die daarmee komt.
Ik kan het weten, dat zeg je zelf en daar hebben wij onze bronnen voor.

Moet ik het nog interessanter laten klinken?
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-06-2005 @ 15:27 :
Ze noemt nergens in die post de naam van Nare Man.
Het is duidelijk op wie zij doelt.
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:27 :
Ja, wij zijn achterlijk en weten het niet.

Glory Days: zie boven.
Oud 24-06-2005, 14:29
Verwijderd
The RedArrow en Cartman bedankt voor de pm's.
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:25 :

Waar kun jij lezen dat ik me hier boos om maak? Het gaat mij meer om zijn discriminerende opvattingen. Waar zitten de grenzen, en hoe wordt een fb nu aangesteld?
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:25 :
Nu is hij hier Fb, en dat baart me zorgen. Hij laat zien (op de screenshots) dat hij een schurfthekel heeft aan moslims en de Islam. Trek je eigen conclusies met wat hij allemaal kan doen met prive-zaken van moslimleden. (Toch best wat op N&A)

Maar nogmaals, ik ben er niet op uit dat hij nu fb-af wordt gemaakt. Hij doet zijn werk nu gewoon goed op N&A.
Het is gewoon nodig dat dit aan de kaak wordt gesteld. (Gezien de vele reacties van verschillende forummers in mijn pmbox, was het zeker wat waard om dit punt aan te halen).
zeker, maar wie zegt dat enlightenment niet ergens een privé kamertje heeft waar ze elke dag even pist op jullie foto's?

ik bedoel: je weet niet welke fb's een hekel hebben aan moslims. ik werd er ook van beschuldigd, terwijl ik normaliter niets tegen moslims heb. (als ze mij van moslimhaat gaan beschuldigen echter wil ik best een uitzondering maken )
Oud 24-06-2005, 14:30
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:28 :
Ik kan het weten, dat zeg je zelf en daar hebben wij onze bronnen voor.

Moet ik het nog interessanter laten klinken?
Ai, jullie vergeten dan toch wel een hele grote punt. Maar het maakt mij niet uit hoor wie jullie 'verdenken'.
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:28 :
Het is duidelijk op wie zij doelt.
Zolang ze geen namen noemt weet je niet wie ze bedoeld. Je kan het hooguit vermoeden.
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:29 :
Waar kun jij lezen dat ik me hier boos om maak? Het gaat mij meer om zijn discriminerende opvattingen. Waar zitten de grenzen, en hoe wordt een fb nu aangesteld?
Boos is dan een misschien een groot woord, maar je hebt er duidelijk hinder van ondervonden. Anders open je zo'n topic niet.
Oud 24-06-2005, 14:31
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-06-2005 @ 15:30 :
Zolang ze geen namen noemt weet je niet wie ze bedoeld. Je kan het hooguit vermoeden.
Ik heb de screenshots gezien en je ziet wie de opmerkingen maakt.
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:30 :
Boos is dan een misschien een groot woord, maar je hebt er duidelijk hinder van ondervonden. Anders open je zo'n topic niet.
Is 't toch alleen maar goed als die er een topic over opent?
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-06-2005 @ 15:30 :
Verwijderd
Citaat:
cartman666 schreef op 24-06-2005 @ 15:29 :
zeker, maar wie zegt dat enlightenment niet ergens een privé kamertje heeft waar ze elke dag even pist op jullie foto's?

ik bedoel: je weet niet welke fb's een hekel hebben aan moslims. ik werd er ook van beschuldigd, terwijl ik normaliter niets tegen moslims heb. (als ze mij van moslimhaat gaan beschuldigen echter wil ik best een uitzondering maken )
Enligtenment mag van mij doen wat ze wil. Een uitgesproken mening over een gemeenschap is gewoonweg niet gepast voor een fb. Dat weet jij ook.

En ik weet niet waar je nu op doelt, maar ik kan me niet herinneren dat ik jou voor moslimhater heb uitgemaakt.
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
een fb wordt aangesteld aan de hand van zijn posts op s.com.
als die goed zijn is het lid goed, de persoon daarachter kan je geen uitspraken over doen. Wat wil je dan? dat het ip van de toekomstige fb naar alle fora ter wereld wordt gestuurd, gescreend, en bij 'veilig' wordt het lid pas fb?
Oud 24-06-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Als ze boos was zou ze dit topic op m&m geopend hebben.
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-06-2005 @ 15:31 :
Is 't toch alleen maar goed als die er een topic over opent?
Dat zeg ik toch ook niet, dat het slecht is.

Ik vind het wel goed om de discussie levendig te houden, ik hoop dat het wat duidelijkheid schept.

Maar "wij" zijn toch allemaal dombo's die nergens verstand van hebben.
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-06-2005 @ 15:32 :
Als ze boos was zou ze dit topic op m&m geopend hebben.
Maar dan kunnen we er niet in discusieren.
Oud 24-06-2005, 14:34
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 24-06-2005 @ 15:31 :
als die goed zijn is het lid goed, de persoon daarachter kan je geen uitspraken over doen. Wat wil je dan? dat het ip van de toekomstige fb naar alle fora ter wereld wordt gestuurd, gescreend, en bij 'veilig' wordt het lid pas fb?
Je vergeet msn en emailberichten. Misschien emailt hij wel naar z'n "forumvrienden" dat hij een enorme hekel heeft aan Hindoes. Je weet het niet, maar dat het beheer toch niet moeten tegenhouden iemand geen fb te maken hier zolang hij hier goed zal modereren?
Verwijderd
Citaat:
Ik stoor me aan zijn discriminerende reacties. Niet aan zijn verwensing dat ene Ali van over de vijftig mij wel in elkaar mag timmeren.

Dat mag hij wensen, maak ik echter geen punt van. Maar zijn: 'Schurfthekel aan de Islam en zijn aanhangers" is toch wel ernstig voor een fb, op een N&A-subforum notebene.
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Glory Days schreef op 24-06-2005 @ 15:33 :
Waarom durft niemand de naam van dat forum te noemen? Iedereen die hier post weet het sowieso al en het heeft laatst nog op in een topic hier of op M&M gestaan.
Taboe?
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:31 :
Enligtenment mag van mij doen wat ze wil. Een uitgesproken mening over een gemeenschap is gewoonweg niet gepast voor een fb. Dat weet jij ook.
Nee, dat klopt, maar zolang die mening niet op s.com naar voren komt hoeft dat geen belemmering te zijn voor zijn fb-schap op s.com. S.com is een aparte internet-wereld. Wat het ip van nare doet/zegt in andere werelden is irelevant.
Oud 24-06-2005, 14:35
perfectme
perfectme is offline
Omdat dat offtopic is.
Oud 24-06-2005, 14:36
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:34 :
Ik stoor me aan zijn discriminerende reacties. Niet aan zijn verwensing dat ene Ali van over de vijftig mij wel in elkaar mag timmeren.

Dat mag hij wensen, maak ik echter geen punt van. Maar zijn: 'Schurfthekel aan de Islam en zijn aanhangers" is toch wel ernstig voor een fb, op een N&A-subforum notebene.
Maar wanneer iemand zoiets zou zeggen in de kroeg is dat toch ook geen probleem voor het modereren hier?
Oud 24-06-2005, 14:36
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Glory Days schreef op 24-06-2005 @ 15:35 :
Waarschijnlijk, wat wel triest is omdat Koen nu niet weet waar hij zich kan aanmelden.
Wanneer Koen het wil weten kan hij mij een pm sturen.
Oud 24-06-2005, 14:37
meisje
meisje is offline
Citaat:
De relevantie voor dit forum van die screenshots zijn nihil. De opmerkingen die het lid 'Nare' (en dat kan iedereen zijn) heeft gemaakt, zijn allerminst serieus bedoeld. Er is jou selectief informatie doorgespeeld of nee, dat was Makelville (heeft die er ook niet overal mee liggen leuren?!) en ik denk dat iedereen wel weet dat de fb 'Nare Man' niet rascistisch is.
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Glory Days schreef op 24-06-2005 @ 15:33 :
Waarom durft niemand de naam van dat forum te noemen? Iedereen die hier post weet het sowieso al en het heeft laatst nog op in een topic hier of op M&M gestaan.
een forum, anderhalf jaar opgericht door evito (een perm-geband lid op s.com). waar het heel gezellig is en waar om de zoveeltijd relletjes zijn.

overigens draait het allemaal om koen
Verwijderd
Citaat:
cartman666 schreef op 24-06-2005 @ 15:31 :
Leuk en aardig allemaal, ik denk wel dat je begrijpt waar ik daadwerkelijk op doel. Een FB behoort zich aan bepaalde regeltjes te houden. Prive zaken dienen niet aan derden te worden verstrekt. Dat weet jij net zo goed als ik.
Oud 24-06-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:36 :
Maar wanneer iemand zoiets zou zeggen in de kroeg is dat toch ook geen probleem voor het modereren hier?
In een kroeg zou nóg lager zijn En bovendien valt dat niet te bewijzen.
Oud 24-06-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
cartman666 schreef op 24-06-2005 @ 15:34 :
Nee, dat klopt, maar zolang die mening niet op s.com naar voren komt hoeft dat geen belemmering te zijn voor zijn fb-schap op s.com. S.com is een aparte internet-wereld. Wat het ip van nare doet/zegt in andere werelden is irelevant.
Het is irrelevant om iemand die duidelijk niet objectief is aan te stellen als FB.

iemand met een strafblad wordt ook niet zomaar aangenomen om de kas van een bedrijf te beheren ofzo.
Oud 24-06-2005, 14:39
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 24-06-2005 @ 15:37 :
een forum, anderhalf jaar opgericht door evito (een perm-geband lid op s.com). waar het heel gezellig is en waar om de zoveeltijd relletjes zijn.

overigens draait het allemaal om koen
Of op Koen, 't is hoe je het wil noemen.
Oud 24-06-2005, 14:41
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:38 :
In een kroeg zou nóg lager zijn En bovendien valt dat niet te bewijzen.
Maar het is wel minstends zo erg, maar daar ga je toch ook geen topic over openen. Dat forumbaas X in de kroeg dit en dat heeft gezegd over Boeddhisten.
Oud 24-06-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 24-06-2005 @ 15:37 :
De relevantie voor dit forum van die screenshots zijn nihil. De opmerkingen die het lid 'Nare' (en dat kan iedereen zijn) heeft gemaakt, zijn allerminst serieus bedoeld.
Ik kan het niet weten, ik ben geen lid. Wat ik wel weet is dat er een aantal niet passende opmerkingen zijn gemaakt. Om mijn veronderstellingen te ondersteunen zijn die screenshots wel degelijk relevant.
Citaat:
Er is jou selectief informatie doorgespeeld
Dat kan.
Citaat:
of nee, dat was Makelville (heeft die er ook niet overal mee liggen leuren?!)
Zij heeft hier weinig tot niets mee te maken.
Citaat:
en ik denk dat iedereen wel weet dat de fb 'Nare Man' niet rascistisch is.
En ook ik had dit niet verwacht van nare man. Juno oké, maar nare. En dan ook nog gebombardeerd tot fb.
Oud 24-06-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Glory Days schreef op 24-06-2005 @ 15:38 :
Wat voor een uinformatie is er dan doorgespeeld?
Dat is verder niet relevant voor de discussie. Een fb weet hier al van en dat is genoeg.
Oud 24-06-2005, 14:47
Verwijderd
Mischien moet Jon zich er maar mee gaan bemoeien. Ik weet niet of andere fb's wel zo objectief hiertegen aan gaan kijken.
Oud 24-06-2005, 14:49
meisje
meisje is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:44 :
Ik kan het niet weten, ik ben geen lid. Wat ik wel weet is dat er een aantal niet passende opmerkingen zijn gemaakt. Om mijn veronderstellingen te ondersteunen zijn die screenshots wel degelijk relevant. Dat kan. Zij heeft hier weinig tot niets mee te maken. En ook ik had dit niet verwacht van nare man. Juno oké, maar nare. En dan ook nog gebombardeerd tot fb.
Sorry hoor, maar ik vind dit echt een hypocriet spelletje. Makelville doet wel alle moeite op dat geheime forum te komen en dan zo gemeen erover praten. Bovendien is Nare man niet rascistisch, dat weet ik gewoon zeker. Dat waren niet serieuze opmerkingen op een ongemodereerd forum, genaamd de 'kijfhoek'. Iedereen laat zich daar ongenuanceerd en 'dom' uit. En ik weet voor een feit dat Makelville eerder al screenies heeft gekregen.
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
S. schreef op 24-06-2005 @ 15:44 :
Ik kan het niet weten, ik ben geen lid. Wat ik wel weet is dat er een aantal niet passende opmerkingen zijn gemaakt. Om mijn veronderstellingen te ondersteunen zijn die screenshots wel degelijk relevant. Dat kan. Zij heeft hier weinig tot niets mee te maken. En ook ik had dit niet verwacht van nare man. Juno oké, maar nare. En dan ook nog gebombardeerd tot fb.
Ik heb nooit privé informatie (lees: informatie waar alleen fb'ers bij kunnen) gezien van jou op dat forum, volgens mij heeft Makelville er dan wel degelijk wat mee te maken.

@Steiner, dat van Jon vind ik wel een goed idee.
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 14:30 :
Telaat, ik weet alles al van je.

Ik vind het onzin dat een fb niet van een besloten forum lid mag zijn
Kruimel post daar wel?
Oud 24-06-2005, 14:51
meisje
meisje is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:49 :
Ik heb nooit privé informatie (lees: informatie waar alleen fb'ers bij kunnen) gezien van jou op dat forum, volgens mij heeft Makelville er dan wel degelijk wat mee te maken.

Bovendien zijn mensen die fb zijn op dit forum niet meer actief op dat desbetreffende forum. Ook Nare man niet.
Oud 24-06-2005, 14:51
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 24-06-2005 @ 15:49 :
Kruimel post daar wel?
Die heb ik met veel pijn en moeite persoonlijk een ban gegeven omdat ze dat wilde.
Oud 24-06-2005, 14:52
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 24-06-2005 @ 15:49 :
Sorry hoor, maar ik vind dit echt een hypocriet spelletje. Makelville doet wel alle moeite op dat geheime forum te komen en dan zo gemeen erover praten. Bovendien is Nare man niet rascistisch, dat weet ik gewoon zeker. Dat waren niet serieuze opmerkingen op een ongemodereerd forum, genaamd de 'kijfhoek'. Iedereen laat zich daar ongenuanceerd en 'dom' uit. En ik weet voor een feit dat Makelville eerder al screenies heeft gekregen.
Welk spelletje? Ik ben uiterst serieus. het is gewoon belangrijk voor ons, leden, om te weten waar de grenzen zitten.
Jammer dat je wat tegen Makelville hebt, maar zij heeft hier nu even niets mee te maken.
Oud 24-06-2005, 14:52
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-06-2005 @ 15:38 :
Het is irrelevant om iemand die duidelijk niet objectief is aan te stellen als FB.

iemand met een strafblad wordt ook niet zomaar aangenomen om de kas van een bedrijf te beheren ofzo.
ik gaf al aan dat verschillende fora verschillende werelden zijn.
Oud 24-06-2005, 14:53
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-06-2005 @ 15:49 :

Nu is het alleen de vraag of Jon hier wel tijd voor heeft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten