![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, serieus eventjes... Alle meiden uit m'n omgeving die bier rechtstreeks uit de fles drinken, zijn ontzettend lomp en behoorlijk 'mannelijk' in hun doen en laten. Misschien komt het daardoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ik drink ook soms bier uit n flesje, boeiend. dat maakt me niet minder vrouwelijk vind ik zelf. afknappers: - supersportieve personen - (bepaalde) kakkers, maar dan echt van die mannetjes met lang haar, polo, kaki broek en zogenaamd deftig praten en van die belachelijke namen hebben en beetje arrogant staan wezen - hele andere interesses en politieke mening/overtuiging enz - hele andere muzieksmaak - te arrogant - egoistisch - respectloos - machogedrag - humorloos - geen inlevingsvermogen (heel belangrijk) - domheid/lager niveau dan ik - slechte hygiëne - onbetrouwbaar - erg lelijk of dik ik kan nog wel meer noemen maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, het lijkt me wel duidelijk genoeg.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik geef toe, er had een ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dit is allemaal très offtopique. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja idd ![]() Ik wil er ook iets over zeggen.........ik hoor vaak van veel mensen dat ik (erg) vrouwelijk ben en mij zie je idd niet uit een flesje drinken. Ook ik vind het onvrouwelijk, gebruik toch lekker een glas ![]() Het is gewoon iets wat mannen doen, alhoewel een glas gebruiken ook geen kwaad kan. Iemand maakte ook de opmerking het stom te vinden om dingen als mannelijk of vrouwelijk te noemen. Maar een afknapper is echt als een vrouw net een man is (zowel qua uiterlijk als gedrag) en vice versa. Wees trots op wat je hebt, of het nou ballen of borsten zijn. Heb je ballen, wees dan een vent en gedraag je ook zo en heb je borsten, gedraag je dan ook vrouwelijk. Tenminste dat vind ik! Verdere afknappers: tja zowat alles is al genoemd........van stinken tot dom zijn/overkomen, onvolwassen gedrag, egoistisch noem maar op! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, kvind ook niet dat dat echt 'typisch onvrouwelijk' gedrag is hoor.. Iig is vettig / onverzorgd haar pas een echte ENORME afknapper, vind ik... wie er zo bijloopt kan't gewoonweg vergeten bij mij! (Onverzorgd uiterlijk / voorkomen in het algemeen eigelijk) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Onbetrouwbaarheid (Snel liegen en/of woorden verdraaien. Dingen achterhouden. In verdediging schieten).
Overdreven aanwezig zijn (omvat wel een hoop punten zolas egoïstisch in gezelschap, stemverheffen als hij/zij wordt onderbroken, teveel praten; ook over dingen waar men niets vanaf weet, onnozele gesprekken voeren om het gesprék te voeren, verhalen ophangen, pochen, aandacht vragen). Onhygiënisch/onverzorgd (douche 'normaal', was je handen als het nodig is, wat doen aan overtollig haar, geuren wegwerken als het teveel wordt, kleed je 'normaal' zonder overdreven kreukels of viezigheid. Hoeft geen hoogstandje te zijn, maar een beetje verzorging mag wel). Schijnheiligheid en hypocritie. Sociaal onzeker/ Slechte algemene ontwikkeling, inlevingsvermogen. Overmatig superioriteitsgevoel. Ergerlijke gewoonten/manieren. Afwijkende opvattingen (in mijn geval iemand die gelovig is, ver afwijkende normen en waarden, andere manier van dieren/mensen behandelen). Geen doorzettingsvermogen, dromen of toekomstwensen. ... de kleine dingetjes; - overdreven mannelijk OF vrouwelijk (24/7 voetbal of andere typische kuttrekjes - roze rokjes, lagen make-up, vrouwelijk backstabbinggedrag). Mannen die alleen maar geilen op vrouwelijke vrouwen - vrouwen die denken dat feminisme en tegen 'de mannen op gaan' dé oplossing is. Zo, dat is best nog een lijst geworden ![]() Laatst gewijzigd op 28-06-2005 om 14:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wij zouden op dat punt prima kunnen samenleven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je hebt een punt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja ik moet er gewoon niet aan denken bijvoorbeeld samen met hem op de bank te zitten en al die smerige rook te moeten inademen. Daarbij elke kus die je krijgt die naar roken smaakt. En als hij later oud is gaat ie zekero ok nog 10 jaar eerder dood dan normaal door kanker ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |