|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de overige 121 euro baileys, bier, dropshot, goldstrike, wodka en een flesje boswandeling. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wat ik zou halen: Alcoholische dranken: - Bier (3 kratten) - Wijn (2 wit, 2 rood) - Port (2 flessen) - Rosé (4 flessen) - Tequila (1 fles) - Baileys (1 fles) - Passoa (1 fles) - Créme de menthe (1 fles) - Rode wodka (1 fles) - Martini (1 fles) Non-alcoholisch: Tja, aangezien er ook mensen zijn die geen alcohol drinken zal ik daar ook rekening mee moeten houden ![]() - Cola (3 flessen) - Fanta (2 flessen) - Sinaasappelsap (3 pakken) - Red-Bull (nou ja, de goedkope variant dan ) voor te mixen: 14 blikjes- Cassis (2 flessen) Hoewel ik 125 euro een beetje ziekelijk veel vind voor 20 man
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik mix het niet, en veel van mijn vrienden ook niet. Veel mensen vinden het niet lekker, het heeft een zeer sterke mintsmaak (en geur). Je kunt het een beetje met tandpasta vergelijken. Maar een aardig deel van mijn vriendengroep drinkt het wel en heeft het zelfs tot dispuutsdrank verheven![]() Het is dit spul: ![]() ![]() Het is trouwens wel heel erg lekker in combinatie met after eight, of, nog beter: straciatella ijs met after eight en slagroom. Heerlijk
|
|
||
|
Citaat:
Ik zou goedkoop bier en goedkope wijn halen bij de Aldi, en evt. nog wat supermarktPassie/Martini/Baileys à 4 euro per fles. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
enquete drank stephan85 | 32 | 13-10-2005 15:27 | |
| Lifestyle |
Drank, drugs en je lifestyle Verwijderd | 108 | 28-05-2005 14:11 | |
| De Kantine |
Magische drankjes met permanente effecten Rerisen Phoenix | 30 | 16-01-2004 14:19 | |
| Drugs & Alcohol |
Drugs in drankje... Demiurge | 32 | 28-09-2003 15:06 | |
| Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 22:20 | |
| Drugs & Alcohol |
Welke dranken zijn er allemaal (ik zou het niet weten) Dr_Love | 26 | 23-01-2002 14:38 | |