Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 18:34
filia dei
filia dei is offline
Nou, ik vond het dus al lange tijd een leuke en mooie jongen. En we praatten veel, en we zaten steeds vaker lange tijd met ons tweeën te praatten. En toen ging ik hem steeds leuker vinden.

En op een keer ging ie mee naar de linaeushof en toen hebben we daar liggen voetje vrijen enzo, en toen kwam echt die laatste klik denk ik... Verder kan ik wel duizend momenten opnoemen waarbij het steeds weer een beetje gegroeit is... Er is niet echt een vonk pats boem ofzo...
Oud 04-07-2005, 18:52
Verwijderd
De enorme rust die hij uitstraalt. Het is echt zo'n nuchtere Zeeuw, en dat is echt een compleet andere wereld voor een bourgondische Limburger zoals ik. Verder heeft hij prachtige ogen en kan hij ontzettend lief doen. En hij maakt me altijd aan het lachen. Zo ben ik voor hem gevallen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 19:15
El Kim
El Kim is offline
Alles eigenlijk wel
Oud 04-07-2005, 19:56
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hij is heel zorgzaam, doet alles voor me, ik kom op de 1e plek. Hij is heel gewoon, geen gedoe, praktisch, zelfverzekerd, maar met mij toch ook weer heel schattig (en iets minder zelfverzekerd, hij heeft niet echt ervaring, ik ook niet, dus dat maakt het leuk )
Hij geeft me het gevoel dat ik niet saai en stil ben (ben een beetje verlegen en heb soms nog een beetje weinig zelfvertrouwen) Ik ben gewoon heel graag bij hem en mis hem als we weer een weekje zonder elkaar moeten (woon meer dan 300km bij hem vandaan) Tja, hij is gewoon heel leuk en lief
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 11:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
We leerde elkaar kennen via msn, en beetje bij beetje kwamen we erachter dat we aardig wat dingen met elkaar gemeen hadden en dezelfde soort dingen hadden meegemaakt. Nadat we elkaar hadden ontmoet bleek dat we ook in het echte leven goed met elkaar konden praten. Ik voelde me fijn als ik bij hem was, het was vertrouwd, en dat goede gevoel deed me altijd alles even vergeten. De tijd vergat ik, en ik had liever niet dat hij nog wegging. Ik had soms het gevoel alsof ik hem al jaren kende. Ik vond hem bijzonder om wie hij was en om wat hij zei. En ik denk dat wij toen al wel een groot, wederzijds respect voor elkaar kende, hij liet me in mijn waarde. Maakte me aan het lachen zodra ik me kut voelde en hoe langer we met elkaar omgingen.. Hoe leuker ik hem ging vinden, met als gevolg dat ik verliefd werd, en auw wat heb ik lang het tegendeel beweerd. Ik kreeg al snel een glimlach op m'n gezicht zodra iemand naar hem vroeg of ik iemand over hem vertelde, het bleef voor veel mensen dus niet geheel onopgemerkt. Ik vond alles aan hem leuk, vond hem geweldig: een lieve jongen, knap en met een beetje eigenaardig karakter: hij kijkt altijd zo zelfverzekerd maar ondertussen Alles was leuk, maar wat mij daadwerkelijk verliefd maakte: ik denk het gevoel dat híj mij gaf en nog steeds geeft. Het moest en hoorde gewoon zó te zijn.
Oud 05-07-2005, 12:34
Loezzel
Loezzel is offline
Hij was sowieso mijn type, maar omdat hij de broer van een vriendin van me is, durfde ik niet op DIE manier naar hem te kijken, over hem te denken.
Op een avond gingen we toch wat drinken en ik vond het geweldig dat hij zo geïnteresseerd in mij was. Vanaf toen durfde ik al lichtjes wat verliefde gevoelens in mijn hoofd toe te laten.
Een week later gingen we weer wat drinken. Hij raakte me af en toe heel lichtjes aan. Op zulke momenten had ik het gevoel dat ik 100 m de lucht inschoot van de vlinders die opvlogen. Toen wist ik zeker dat ik verliefd was.
Oud 06-07-2005, 19:23
Lautitia
Lautitia is offline
Zijn verlegenheid, zijn stem, het hartvormige litteken op zijn wijsvinger (dat uitstekend als stille hint van pas kwam geloof ik ) en de cadeautjes uit Londen die hij me gaf voordat hij weer vertrok, versterkten m'n kriebels duidelijk ..
Oud 06-07-2005, 20:34
Verwijderd
Eerst hele leuke gesprekken op MSN (en leuke foto gekregen, niet naakt ofzo) en toen we in het echt afspraken was ze gewoon verlegen en lief en ze zag er nog leuker uit dan op de foto. Natuurlijk nog een lichte aanraking en ik was verkocht
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 21:11
George
George is offline
Hij kwam vanaf het begin vreselijk zelfverzekerd over, heel sociaal ook, en relaxed, zo'n type van 'alles komt goed en het leven is mooi'. Bij wijze van spreken. En hij had en heeft gewoon een extreem lief hoofd, een hoofd waarvan je meteen denkt, ooh ik wil hem knuffelen.
De echte pats boem was toen hij vertelde over toen hij me voor het eerst zag. In die stomme kassa-outfit, ik heb er ongetwijfeld ongelooflijk brak uitgezien want dat deed ik in die tijd altijd. En hij zei erover, iets als 'Ik zag je daar zitten en toen dacht ik meteen, OEH die wil ik nog eens zien. En toen ben ik nog een paar keer langsgekomen voordat ik de moed had om je mee uit te vragen.' En dat zei hij waar z'n vrienden bij zaten. Dat was echt lief.
Nu zijn het gewoon de kleine dingetjes die het steeds erger maken. Hoe hij naar me kijkt, lieve dingen die hij zegt, de manier waarop z'n ogen van kleur veranderen als er licht op schijnt.
En nu is ie op vakantie guffedumme.
Oud 06-07-2005, 21:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat hij mij volledig begrijpt, dat ik hem kan vertrouwen en dat hij mij vertrouwt, dat we dezelfde interesses hebben, dat hij zo ontzettend lief voor me is, dattie me mooi vind, zelfs als ik maar 2 uur heb geslapen en half dood ben, dattie eigenlijk heel onzeker is maar zich er voor mij wel overheen wil zetten, dattie zo ontiechelijk blij is als ie mij even mag knuffelen....

ja zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Oud 07-07-2005, 00:07
Sawna
Sawna is offline
Hetgeen wat mij het meest opviel aan hem was zijn haar (dreads), zijn wenkbrauwen en profiel v/h gezicht. Niet te vergeten dat we heel erg leuk hebben gepraat die avond.

Verliefd worden duurde daarna wel eventjes (iets langer dan een maand dagelijks chatten geloof ik). Ik werd verliefd op hem doordat ik me erg aangetrokken tot hem voel en het feit dat we het zo goed met elkaar kunnen vinden, dat hij zo fijn recalcitrant is en zijn humor.
Oud 07-07-2005, 09:01
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 06-07-2005 @ 21:34 :
Eerst hele leuke gesprekken op MSN (en leuke foto's gezien)
(...)
Natuurlijk nog een lichte aanraking en ik was verkocht .
Uhu,
me too .
Oud 07-07-2005, 11:28
DopeBean
DopeBean is offline
makkelijk

toen ze me aankeek en lachte ik werd helemaal zacht van binnen
Oud 07-07-2005, 20:38
missyleeuwarden
missyleeuwarden is offline
Eyes, hair and his walk
Oud 07-07-2005, 21:29
neilvt
neilvt is offline
ik was niet meteen verliefd op haar ik ken haar via internet en we hadden een paar keer al iets afgesproken en dat beviel heel goed. Wat ik in haar bewonder is haar spontaniteit en ze kan zo heerlijk tegendraads zijn

Verder viel me ook al heel snel op dat ze goed weet wat ze wel en niet wilt en dat ook hardop durft te zeggen, daar houd ik wel van

Inmiddels alweer bijna een halfjaar een relatie en nog altijd geniet ik er met volle teugen van! Moordwijf (als ik het zo plat maf zeggen )
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 10:57
U*NiQ
U*NiQ is offline
Even dit als eerst: Ik heb geen parner meer. Maar ik heb nog steeds gevoelens voor mijn ex vriendje, dus laat ik hem dan even als voorbeeld nemen.

Het vreemde is dat ik hem al jaren (lees, zo'n 6 jaar) ken. Ik kan me geen moment herinneren dat ik hem bijzoner leuk vond, volgens mij is die er tot voor kort ook niet geweest. Hij werkte in een van mijn stamkroegen, zag hem dus wel regelmatig. Zijn op een gegeven moment gaan MSNen nadat we veel berichten hadden geplaatst op de site van ons uitgaancircuit. Klikte goed, ik keek wat filmpjes bij hem, daarna gingen we elk weekend met elkaar op stap. We werden verliefd. Hij eigelijk op mij, ik daarna op hem. Op het moment dat ik verlief op hem werd.. Ik weet precies hoe het komt maar heb moeite om het te verwoorden. Voor hem had ik een saai leventje. Vaste relatie, school, werk. Er gebeurde niets spannends in mijn leven. Ik LEEFDE niet echt zeg maar. Toen ik hem leerde kennen begon ik met leven. Hij LEERDE mij leven. Het was zo leuk en gezellig. En op een gegeven moment werd ik - misschien ook omdat ik niet gelukkig was in mijn huidige relatie - ook verliefd op hem. Op zijn spontaniteit, zijn vrolijkheid, zijn maffe acties en op de manier waarom hij met mij omging.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 12:36
manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
Love my boy! schreef op 01-07-2005 @ 12:18 :
ALLES! eheh Zn bruine ogen, mooie wenkbrauwen.. mooi lichaam natuurlijk, verder dat hij bezorgd is, uhm, kusjes op je voorhoofd geven, en op je hand..zucchttt
Is bij mij ook zo.

Oud 15-07-2005, 09:39
miss x
miss x is offline
hij was (en is nog steeds) heel lief, toen ik hem ontmoette zat ik in een moeilijke periode daar heeft hij mij heel goed doorheen geholpen, en hij heeft een mooi lichaam,hij staat altijd voor me klaar en zo zijn er zoveel dingen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 14:23
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
ik zag em tijdens mn werk, hij moest daar optreden met muziek..

op de een of andere manier wilde ik steeds naar em kijken en luisteren wat ie te vertellen had tegen zn vrienden...maar ik moest natuurlijk werken...

via via mijn msn aan hem gegeven en 5dagen later spraken we wat af en kregen we meteen iets ik werd daarna pas echt verliefd...int begin vond ik em leuk maar na een tijdje werd het steeds heftiger, de gevoelens..

omdat hij attent is, lief, mooi en hij heeft humor. en hij is lang (geeft me een veilig gevoel)

en inderdaad wat ik hier boven lees...kusjes op je voorhoofd, op je neus... zo sweet!
Oud 15-07-2005, 15:10
Sanoeske
Sanoeske is offline
ik voelde me meteen helemaal mezelf bij hem...er was die klik die je met bepaalde mensen hebt...alsof je iemand al jaren kent terwijl je die avond voor het eerst elkaar ontmoet hebt...
en zijn ogen...als ie lacht heeft ie van die 'sprankelende' ogen (weet neit hoe ik dat anders moet uitleggen ) en die kan ik nog steeds niuet weerstaam
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 17:21
sammiej
sammiej is offline
als eerste zijn mooie ogen...die verraden alles...wauw...!
toen ik hem steeds beter leerde kennen...werd ik op alles verliefd...zijn lijf, zijn lach, zijn figuur, zijn kledingstijl, zijn humor, zijn boze buien...echt alles!

oooh...ik ben zóóóóó verliefd...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 15:07
Lilything
Lilything is offline
euh.......goede vraag....

Kvond hem leuk omdat hij heel schattig keek...
(zo'n verliefde blik....)
en hij was gewoon heel schattig
en het gesprek ging nergens over,
maar toch was het een leuk gesprek
en vond k hem schattig en lief....
Ik moest ook om hem lachen (ookal weet ik echt niet meer wat er dan zo grappig was)

Hij heeft mooie ogen en hij is erg lief v me
en ik kan leuk met hem klieren
en ik kan fijn met hem praten
enja hij helpt me altijd en is grappig
en veel dingen die veel jongens niet ok vinden (btje maf), vind hij wel ok.......btje fantasie-achtig babbelen over trouwen en meubels, hond kopen etc. niet dat ik t meen ofzo, maja met hem kan k daar lekker over praten
Oud 19-07-2005, 21:57
blacky
blacky is offline
Ik kende hem al vier jaar gewoon als een vriend en toen was er een feestje, allebei in hetzelfde bed gaan slapen, want de rest lag ergens in de woonkamer over de banken en stoelen verspreid. Wij als enige nog wakker bedachten dat we wel samen in een bed konden slapen en toen hadden we gezoend....en tja toen bedacht ik me dat hij eigenlijk wel heel erg leuk is
Oud 20-07-2005, 22:14
Aurora
Aurora is offline
Ik vond hem lief.
Oud 24-07-2005, 23:31
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
leerde em kennen via internet... na een tijdje cammen ensow en toen vond ik em wel leuk, maar niet speciaal ofsow..
na een tijdje toch maar afgesproken... en toen zag ik hem... en bam... de vlam sloeg over... na 5 minuten wist ik et al...

en hij ook gelukkig
Oud 24-07-2005, 23:34
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Shereentjuh schreef op 25-07-2005 @ 00:31 :
de vlam sloeg over...
Dat is niet zo best
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 10:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Die prachtige ogen van hem toen ik hem eenmaal zag en die sterke armen die niets liever wilden dan mij vasthouden.

Maar daarvoor al al die lieve dingen die hij mij schreef, toen nog via pm. Zijn verwoording van hoe 'wij samen' eruit zou zien, deed mij smelten, ookal kenden wij elkaar nog maar amper. Het onbekende dat toch gelijk zo vertrouwd voelde en waarin ik me met volle overgave meevoerde.

En toen die eerste paar tellen dat ik hem zag en hij mij zoende, wist ik dat het beeld van wij samen werkelijkheid zou worden.

Mijn god, wat hou ik toch verschrikkelijk veel van die jongen...
Oud 25-07-2005, 11:16
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Dat ik me herkende in de ander en dat we 'op één lijn zaten'.
Dat is de enige reden waarom mensen verliefd worden.
Oud 25-07-2005, 11:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 25-07-2005 @ 12:16 :
Dat ik me herkende in de ander en dat we 'op één lijn zaten'.
Dat is de enige reden waarom mensen verliefd worden.
Niet de enige reden, maar wel een hele belangrijke, dat ben ik met je eens
Oud 25-07-2005, 14:02
kittylove
kittylove is offline
Het is wel waar.

It's all in the eyes.. They say, eyes are mirrors to the soul.

Het hoeven niet per se prachtige hemelblauwe ogen te zijn (beetje cliché, niet dat ik daarop val ofzo. I like it dark), de manier waarop iemand gevoel weet te leggen in z'n ogen en dat naar je 'overbrengt' via een blik.. Dat is het mooiste wat er is, en als iemand mooie prachtige blauwe ogen (om weer wat te noemen) heeft, maar er ligt geen gevoel in... is er niks...
Oud 25-07-2005, 14:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
kittylove schreef op 25-07-2005 @ 15:02 :
Het is wel waar.

It's all in the eyes.. They say, eyes are mirrors to the soul.

de manier waarop iemand gevoel weet te leggen in z'n ogen en dat naar je 'overbrengt' via een blik.. Dat is het mooiste wat er is
Hmm ja Daarom vind ik de ogen van mijn vriend zo mooi, aan zijn ogen kun je al zien dat er hele verhalen in zitten. Ze veranderen soms zelfs iets van kleur bij verschillende emoties
Oud 27-07-2005, 17:59
RockerTjuh
RockerTjuh is offline
Innerlijk ik had um nog nooit gezien ik sprak um alleen maar op msn en ik was gewoon verliefd en toen ik um voor de 1e keer zag dacht ik egt wauw! wat issie knap! dat was dus mooi meegenomen
Reageren

Regels voor berichten