![]() |
||
Citaat:
als ATDI jou niet kan boeien, betekent het niet dat het geen goede band is. de OOR is volgens mij trouwens meer pro TMV.
|
![]() |
||
Citaat:
En er kunnen 100 argumenten zijn, ik vind FTM persoonlijk, op sommige punten, minder dan de voorgangers. Whatever, ik dig ATDI ook beter.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jim ward was de gitarist van atdi, zijn NEEF jeremy ward was de sampler etc van tmv. Jeremy ward heeft dus verder nooit wat met atdi te maken gehad. de gitarist van sparta is dus niet de zanger van sparta. en idd, ze hebben onderlinge confrontaties gehad omdat omar en cedric het LETTERLIJK zat waren om als soundtrack te dienen voor moshende kids met hun backpack om. ![]() alletwee zwaar geniale bands, maar ik denk dat atdi mijn voorkeur geniet. ![]() en wilko, deloused was proto, provocerend en right in your face, frances is ook super goed, maar mist gewoon de impact van deloused.
||
Citaat:
'let's dance, rather then beat the shit out of each other.'
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en tom violence ik zeg toch ook niet dat ATDI kut ís, alleen dat het mij nooit echt heeft kunnen boeien
||
Citaat:
||
Citaat:
True, ze hebben zeker hun mindere gigs gehad *vooral festivalletjes*. Maar de afgelopen keer in Paradiso waren ze zeker niet slecht bezig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vond t dodelijk saai, jams gaan helemaal nergens over en ze verzuimen het publiek te geven wat ze willen. Dan ben je dus een slechte performer/artiest etc.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
en hij weet wat een squier is woohoo, gelukkig heb ik die nog nooit gehad.. waarom ga ik hier eigenlijk op in haha
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb me in de Paradiso afgelopen keer uitstekend vermaakt, t is maar net wat je zoekt in een band. Al vergeten sommige mensen dat smaken verschillen, nietwaar? En daarbij, een slechte performer/artiest is ook afhankelijk van smaak. mening geen feit. Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 21:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Mars Volta - The Bedlam In Goliath Until My End | 59 | 11-03-2008 23:43 | |
Muziek |
The Mars Volta naar 013 antigone | 31 | 01-12-2007 14:22 | |
Muziek |
The nightmare before christmas festival by the Mars Volta Metal | 32 | 17-09-2005 11:29 | |
Muziek |
Voor hen die The Mars Volta graag horen... Anathema | 44 | 27-07-2005 14:56 | |
Muziek |
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium IEMOW-KOR | 143 | 27-05-2003 20:17 |