![]() |
||
Citaat:
Balkenende wordt constant bekritiseerd over zijn uiterlijk (en daar kan hij niks aan doen en dat is ook helemaaal niet van belang voor zijn regeringskwaliteiten) en op de bezuinigingen. Noem eens een minister-president die geen kritiek kreeg toen hij moest bezuinigen...
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vraag ik me af hoe de electronica in een nog niet in productie genomen vliegtuig veroudert kunnen zijn...
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar het is toch echt zo, ik heb er het een en ander over gelezen dat er in de Eurofighter veel meer snufjes zitten dan in die JSF.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een medewerker van een bedrijf niet goed functioneerd wordt deze ook ontslagen en vervangen door een andere medewerker die beter kan functioneren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt dit kabinet niet zomaar aan de kant schuiven. Misschien maken ze nog wel heel veel goed in de komende 2 jaar...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met historisch dieptepunt natuurlijk het vrouwenkiesrechtrefendum. Anno 1992, en nog was 40% tegen. Het hooggerechtshof moest er daarna in een aantal kantons nog aan te pas komen om het ook echt ingevoerd te krijgen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De politiek gaat in Nederland teveel over op mekaar reageren. De één zegt dit over de ander, de ander heeft daarop weer commentaar, dan komt er weer iemand die dáár weer iets over te zeggen heeft. Hetzelfde zie je nu in deze kwestie. Pechtold zei dat we daar vanaf moeten. En hij heeft gelijk. T_ID: dus in Zwitserland kennen ze pas vrouwenkiesrecht sinds 1992? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
naar ik weet is het er in Nederland ook niet zo lang hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet je zeker dat in 1919 de vrouwen stemrecht hebben gekregen? Ik had iets van 1950 gehoord namelijk. En wat Islamitische dictatuur betreft, ik begrijp wel dat je dat aanhaalt, maar ik wijs je er graag op dat er in de 1400 jaar oude Kuran staat dat vrouwen ook hun leider mogen uitkiezen (op een andere manier geformuleerd). Het enige Islamitische land waarin vrouwen geen stemrecht hebben, is SA. Maar voor de rest hebben zelfs de Iranese vrouwen stemrecht. Dus slaat de opmerking, zoeits verwacht je in een Islamitsche dictatuur, nergens op. Beter is om te zeggen "zoiets verwacht je in het zogenaamd seculiere Westen". ![]() Weet jij toevallig hoe het zit met het Christendom en vrouwen stemrecht? (misschien dat daar de reden zit voor de Zwitserlands situatie, ze hebben immers ook een kruis in hun vlag) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is niet de bedoeling hier het zoveelste Midden-Oosten-Islam-moslim-topic van te maken. Iranese vrouwen die stemrecht krijgen is ook niet zo lang geleden. Het kan allemala best in de Koran staan, maar in de meeste landen is het vrouwenstemrecht óf nog niet verwezenlijkt, óf nog niet zo lang van kracht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is het trouwens moelijk om een karikatuur van een Zwitser te bedenken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heeeel politiek incorrect. ![]()
||
Citaat:
En Nare Man: een land dat pas zo laat het vrouwenkiesrecht invoert, vind ik inderdaad achterlijk, dus bewaar die roloog maar voor iemand anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |