Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 13:09
Verwijderd
Ik ben zondermeer voor een uitzendverbod van elk programma waarin claudia de breij zit. Godsallemachtig wat is dat mens onnoemelijk kut.

Verder wel het een en ander meegekregen, pink floyd was best leuk en mcartny was een aanfluiting.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2005, 13:26
horsepills
horsepills is offline
Op mijn gezicht verscheen een glimlach toen Elton John onze grote vriend Pete Doherty aankondigde. Respect

Heerlijk, aan de heroine en toch nog mee mogen doen met Elton, was die eer ons allen maar gegeven.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:29
Gadje
Gadje is offline
Ik heb alleen kleine stukjes gezien, simple plan, madonna.
en zo geweldig vond ik het niet. vooral die beelden van kinderen uit afrika tussendoor, ik vond het een beetje hypcriet
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:54
reno
reno is offline
Citaat:
waren er in 1985 gigantische bedragen naar ontwikkelingshulp gegaan zonder "een paar artiesten op een podium"? nee dus
Precies. Daarom bedank ik namens alle Afrikaanse dictators de Westerse wereld voor dit initiatief. We kunnen er weer twintig jaar tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:57
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Ik heb het Pink Floyd optreden voor de mensen die het gemist hebben in mijn shared folder bij slsk staan:

slsk username biam lugler
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:10
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik heb aardig wat gezien gister, maar wie is uiteindelijk nou die mysterieguest geweest?

En ongelofelijk hoe slecht Black Eyed Peas was. 4 keer (of meer) in de fout bij hun eerste nummer; Get up, stand up van Marley.

Verder was het allemaal niet heel boeiend.
Oud 03-07-2005, 19:47
abandon17
abandon17 is offline
Mariah Carey, natuurlijk. Was super, maja dat gezeik ook altijd erna..move on people, she can freaking SING.

en Shakira, super.
Oud 03-07-2005, 20:09
June bug
June bug is offline
Citaat:
abandon17 schreef op 03-07-2005 @ 20:47 :
Mariah Carey, natuurlijk. Was super, maja dat gezeik ook altijd erna..move on people, she can freaking SING.
Haha! als er iets kut was was het Mariah Carey wel.. Heb me echt groen en geel zitten ergeren aan dat mens, wat een ramp. Technisch gezien kan ze volgens mij inderdaad behoorlijk goed zingen, jammer alleen dat er nooit wat van te horen is.

Linkin Park was wel geinig, Robbie Williams ook goeie show maar dat heeft hij altijd wel geloof ik, the Who en Pink Floyd wel vet dat ze er stonden maar ik vond die optredens toch weinig boeiends. En Bono van U2 wordt onderhand gewoon een lachertje op dat soort evenementen .
Oud 03-07-2005, 20:15
kalinho
kalinho is offline
robbie williams vonk idd goed ja
Oud 03-07-2005, 20:20
Kaater
Kaater is offline
"Zo hebben we ook dieptepunten, celine dion treed nu op"
Bah, Celine dion, 10 jaar geleden misschien heel leuk, maar het blijft niet leuk.
Oud 03-07-2005, 20:48
Kevintjuuuh
Kevintjuuuh is offline
Maroon 5 was echt supervals, zelfs ik kan dat beter zingen. Ook als Linkin Park fan vond ik ze het wel leuk dingen, maar af en toe was het toch echt wel vals. Robbie Williams was zeker wel goed, hij wist het hele publiek mee te krijgen, echt geweldig!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:55
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Kevintjuuuh schreef op 03-07-2005 @ 21:48 :
Maroon 5 was echt supervals, zelfs ik kan dat beter zingen. Ook als Linkin Park fan vond ik ze het wel leuk dingen, maar af en toe was het toch echt wel vals. Robbie Williams was zeker wel goed, hij wist het hele publiek mee te krijgen, echt geweldig!
Het viel me juist op hoe zuiver die zanger van Linkin Park zong.
Oud 03-07-2005, 20:58
mjk
mjk is offline
Pink Floyd vond ik zeer goed. Green Day, hoewel wat ze deden wel een beetje was gejat van Freddie Mercury. Maarja, beter goed gejat dan slecht verzonnen. Bovendien deden ze het goed en vond ik ze alleraardigst spelen.
Daarnaast heb ik een ontieglijke hekel gekregen aan De Breij en Jansen, leve de BBC zou ik zeggen. Ook vond ik de tijd per artiest soms weinig, ik had graag meer van u2 en coldplay willen horen.
En op ned. 3 waren 2 nummers van REM. Weet iemand of ze meer hebben gespeeld of serieus maar 2 nummers??
Oud 03-07-2005, 21:06
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Die Jansen hoort zichzelf graag spreken

Wat toch heel erg jammer is!
Oud 03-07-2005, 21:14
Tom Violence
Tom Violence is offline
omg die broek van celine dion

ik heb niet lang gekeken maar lang genoeg om misselijk te worden van al dat schijnheilige gedoe en nederlanders die geen poverty kunnen uitspreken waardoor het klinkt alsof ze zeggen we can make poffertjes history
Oud 03-07-2005, 21:17
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Wat ik gezien heb was van mwoah tot kut. Enige toffe was Richard Ashcroft eigenlijk. Die zanger van the Bravery kon niet overtuigen, Maroon 5 was behalve dat het sowieso al geen leuke muziek is ook nog eens vals. Coldplay heb ik het wel mee gehad, Elton John dig ik niet, Dido heeft een mooi stem maar Skyradio liedjes. Pink Floyd enzo heb ik niet gezien helaas.

En de Breij vond ik wel grappig eerder, maar ze liep hierbij een beetje de wannabe uit te hangen.
Oud 03-07-2005, 21:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 03-07-2005 @ 21:55 :
Mjah, tis iig wel stukken beter dan jaren terug. Ik weet wel dat ze op Rock am Ring vorig jaar gewoon retegoed waren en de RHCP kwalitatief van het podium af speelden.
Oud 03-07-2005, 21:29
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-07-2005 @ 22:14 :
omg die broek van celine dion

ik heb niet lang gekeken maar lang genoeg om misselijk te worden van al dat schijnheilige gedoe en nederlanders die geen poverty kunnen uitspreken waardoor het klinkt alsof ze zeggen we can make poffertjes history
ik besefte dat het wel erg met me gesteld was toen ik meteen het poverty met poffertjes associeerde. nouja met al die negers die af en toe in beeld kwamen is het natuurlijk nog erger gesteld.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 21:30
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 03-07-2005 @ 22:17 :

En de Breij vond ik wel grappig eerder, maar ze liep hierbij een beetje de wannabe uit te hangen.
wannabe wat?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 21:52
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Er zat wel wat leuks bij: Linkin Park, Mariah Carey, The Who, George Michael .
Oud 03-07-2005, 21:56
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Rita & Stephen Marley

Wel wat jammer dat het met de Black Eyed Peas was...
Oud 03-07-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Xizang schreef op 03-07-2005 @ 14:26 :
Op mijn gezicht verscheen een glimlach toen Elton John onze grote vriend Pete Doherty aankondigde. Respect
Haha idd, ik heb me kapot gelachen. Toen Elton John hem aankondigde vond ik het al geweldig
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 22:35
horsepills
horsepills is offline
Citaat:
Revan schreef op 03-07-2005 @ 22:59 :
Haha idd, ik heb me kapot gelachen. Toen Elton John hem aankondigde vond ik het al geweldig
ik had eigenlijk johnny Borell verwacht van Razorlight. Maargoed, Pete is een held natuurlijk... Jammer dat die kneus van een Henk Jan Smits hem daarna af liep te bokken: "Stelt niet zoveel voor, is alleen maar het vriendje van..." Ik had al een hekel aan die kerel, maar door die opmerking is het alleen maar toegenomen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Xizang schreef op 03-07-2005 @ 23:35 :
Jammer dat die kneus van een Henk Jan Smits hem daarna af liep te bokken: "Stelt niet zoveel voor, is alleen maar het vriendje van..." Ik had al een hekel aan die kerel, maar door die opmerking is het alleen maar toegenomen.
Moet hij nodig zeggen, met zn idols volk. Ik heb gelukkig de hele dag op BBC gekeken, en Jonathan Ross was zeer te spreken over Doherty
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:52
June bug
June bug is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-07-2005 @ 22:14 :
we can make poffertjes history
Oud 05-07-2005, 12:58
Hannelap
Hannelap is offline
ik heb robbie williams gemist...
kan je de optredens ergens bekijken op internet ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:31
AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb vrij veel gezien nog, zaten zeer zeker leuke dingen tussen. Paul McCartney Machtig. En die Joss Stone blijft een gigantisch mooi strotje hebben.

Iedereen is nogal te spreken over Greenday maar ik vond ze vrij slecht eigenlijk Weet niet of het ook nog iemand anders opgevallen was dat die lui aan het eind van Minority een outro pakten van Let it Be van de Beatles? Maar dat viel mij wel op en dat vond ik zeer kwalijk (vraag me niet waarom, weet ik zelf ook niet maar mijn hele humeur was daardoor verpest). Daarnaast heb ik ze ook wel eens beter horen en zien spelen en vond ik ze erg uitsloverig bezig.

Sommige samenwerkingen heb ik echt even van staan te kijken maar een heleboel kwamen er heel netjes uit. R.E.M. : kippenvel. De Marley's, ik vond het geweldig, alleen idd jammer dat de BEP er tussen stonden te schreeuwen. Robbie blijft een komiek, vond ik wel even lekker, een luchtig toontje tussen al die ellendemomenten door.

U2: Bono was niet helemaal lekker bij stem had ik het idee, maar toch blijft het machtig. Ben zelf niet echt weg van Madonna maar dat hele gospelkoor daarachter vond ik toch wel weer wat hebben. Muse speelde erg sterk en Sting, golden oldie maar geweldig.

Ik heb een groot deel van het concert in London inmiddels al op CD staan.
Oud 05-07-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 03-07-2005 @ 21:55 :
Yep, klonk idd best netjes.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:55
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 05-07-2005 @ 16:35 :
Yep, klonk idd best netjes.
Ik heb beter gehoord, hij haalde een aantal keer de noot net niet. Maargoed, zo vaak luister ik het niet dus misschien is het normaal gesproken slechter.

Maar mad respect naar Pink Floyd
Oud 05-07-2005, 16:00
HenkMul
HenkMul is offline
<333.

Pink Floyd, <333.

<333.

Henk Mul !
Oud 05-07-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 05-07-2005 @ 16:55 :
Ik heb beter gehoord, hij haalde een aantal keer de noot net niet. Maargoed, zo vaak luister ik het niet dus misschien is het normaal gesproken slechter.

Maar mad respect naar Pink Floyd
T'is meer een 'ik had het slechter verwacht'.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 16:19
Seth!
Seth! is offline
hoe vet is the who
Oud 05-07-2005, 17:40
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Heb zaterdag bijna de hele dag zitten kijken, en de hoogtepunten van de dag waren voor mij robbie williams ( kreeg het publiek zo goed mee ), the who ( die rockten nog zeg! ) en pink floyd ( echt zo goed! en zo gaaf weer in originele formatie ).

Ik vond trouwens Annie Lennox ook erg goed

En jeetje wat was A-HA ontzettend slecht zeg!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
hairsprayqueen schreef op 05-07-2005 @ 18:40 :

En jeetje wat was A-HA ontzettend slecht zeg! [/B]
jammer.

Die plaat scroundel days is zo fucking vet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 18:03
Roos
Roos is offline
Ik heb Pink Floyd gezien, was zoo mooi, daar werd ik echt stil van.

Verder wat mindere optredens van Destiny's Child en Maroon 5 was schandelijk vals.
Oud 05-07-2005, 18:11
Verwijderd
Pink Floyd en The Who vond ik geweldig. Dat die oudjes het nog zo goed doen, respect.
Verder waren Razorlight, Green Day, Velvet Revolver en The Killers ook super naar mijn mening.

Oh, en de opening met Paul McCartney en U2 natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 05-07-2005 om 18:14.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 20:40
AngelLena
AngelLena is offline
Moest trouwens erg lachen om het optreden van die gast van de beach boys Geweldig, dat ie het nog kan zeg
Reageren

Regels voor berichten