Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2001, 09:04
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
nare man schreef:

En ga nu ajb geen pics posten van 'kijk dan, ik haal 400 k/s' want als ik moet tellen hoevaak ik vrienden belazerd heb met gefotosoepte screenies van Napster of WinMX dan ben ik morgen nog bezig.
belazeren doe ik niet aan, daar moet je maar even van uit gaan
mischien dat ik KBit en Kbyte door elkaar haal. Maar ik weet zeker dat ik vaak genoeg iig in DAB boven de 400 Kb/s binnenhaal en in een normale IE-download toch zeker >200Kb/s

Oud 01-12-2001, 19:23
RedFox
RedFox is offline
Sorry, heren, ik zag dit forum iets te laat, maar ik weet niet echt waar jullie je druk om maken, 171 kb/s bij mij komt ie niet onder de 1000 kb/s als ik op internet zit, omdat ik een T3 lijn heb met de Universiteit, Enschede, Top snelheid die wij halen is 12,5 MB/s!!!!
Oud 01-12-2001, 19:49
Chimera
Chimera is offline
Jammer alleen dat Tx een amerikaanse standaard is, en in europa niet wordt gebruikt. Zit je toch mooi ff uit je nek te lullen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 00:31
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Jammer alleen dat Tx een amerikaanse standaard is, en in europa niet wordt gebruikt. Zit je toch mooi ff uit je nek te lullen.

dat is wel waar maar dat netwerk van die uni van enschede is wel wreed hoor.. ik vind het alleen wel cool hoe je 16 kan zijn en op universiteit kan zitten..

ik heb het vermoeden dat je je iemand kent die dat heeft en dat je nu gewoon ff stoer wilt doen (vraag me af of je zoiezo al 16 bent.. volgens mij NOG jonger) ..maargoed.. e surft blijkbaar alleen op errug snelle website's en download alleen van errug snelle servers... 1000 kb/s... w000t ... wat zie ik nu... kb/s is toch echt niet zoveel.. 1000 kb/s is slechts 125 kB/s (gedeeld door 8 toch?) ... maargoed.. ik neem aan dat je 1000 kB/s bedoeld... /me wil graag weten wat het hoogste is wat je ooit gehaald hebt ...
Oud 02-12-2001, 00:34
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
RedFox schreef:
171 kb/s bij mij komt ie niet onder de 1000 kb/s
Mag jij van mij downloaden, wedden dat je niet meer dan 32 kB/sec haalt? :>
Oud 02-12-2001, 00:42
p-chez
p-chez is offline
mja, k vind er niks bijzonders aan... k heb @home, that figures
Oud 02-12-2001, 01:00
Chimera
Chimera is offline
Hah! 1000kB/sec! Beat this:

SuPeR dUpEr FAST-ADSL connectie!

Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 01:11
MaakUt
MaakUt is offline
i can beat it.. alleen dan is het van een pc naar een andere pc.. en van die pc kan ik het met 54 kB/s downladen .. ff kijken.. nahh.. k post morgenavond wel een screenshot.. hier is het zo'n gedoe (ben nu niet @ home )
Oud 02-12-2001, 10:18
brok
brok is offline
En ik ben trots op mijn 7kb/ps downloads!
Oud 02-12-2001, 10:23
Koen
Koen is offline
Citaat:
RedFox schreef:
Sorry, heren, ik zag dit forum iets te laat, maar ik weet niet echt waar jullie je druk om maken, 171 kb/s bij mij komt ie niet onder de 1000 kb/s als ik op internet zit, omdat ik een T3 lijn heb met de Universiteit, Enschede, Top snelheid die wij halen is 12,5 MB/s!!!!
Ik weet niet waar jij je druk om maakt, maar toen ik je IP Tracede:

Citaat:
Bezig met het traceren van de route naar p7806.nl.wish.net [***.***.***.***]
via maximaal 30 hops:
Zoals Chimera dus al zei, je loopt gewoon uit je nek te lullen, je zit namelijk fijn met een 56k modem te internetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten