Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik kan je vertellen.. ik wil best 90 piek per maand betalen voor alleen al boven zo'n 100 kb te komen.. k kom nu niet eens boven de 8 kb.. :kraj: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een bekend feit dat de modems die chello uitgeeft, of dat nu Com21, Bay Networks/Lancity of Terayon is, gelimiteerd zijn op ongeveer 185 k/s (anderhalve Mbit om precies te zijn) downstream. Je kunt met chello nooit boven die anderhalve Mbit uitkomen. Misschien dat jij in DAP met 7 streams af en toe een gemiddelde hebt van 220k/s ofzo maar dat komt door de manier van gemiddelde snelheid berekenen van DAP, en het feit dat sommige data on-the-fly beter gecomprimeerd kan worden dan andere. En ga nu ajb geen pics posten van 'kijk dan, ik haal 400 k/s' want als ik moet tellen hoevaak ik vrienden belazerd heb met gefotosoepte screenies van Napster of WinMX dan ben ik morgen nog bezig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Haal zo vaak hoger dan m'n max 128 kbit/sec.
Dat ligt denk ik aan mijn netwerk. 100 mbit full duplex netwerk tussen mijn PC en de router. 128 kbit downstream tussen mijn router en mijn internet.
|
|