|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat tweede kan ik me niet zo goed voorstellen, maar als jij dat kunt dan is het zeker een comfortabel baantje, inderdaad.
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Jah..ik moest ook met iemand meelopen. Maar dat was een heel andere route.. En hij was er pas om 6.30 me klaar .Zodat ik genoodzaakt werd laat met m'n wijk te beginnen
|
|
||
|
Citaat:
Phoe, dat 2e punt heb je gelijk, het lukt me never nooit om weer te gaan slapen .
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben er al 4 dagen mee bezig, en heb best behoorlijk veel klachten.Maarja.. En wat zijn ze zaterdag dik Voordeel is dan natuurlijk dat ze op maandag hele dunne kranten lijken
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
)En t wil nog wel ns voorkomen dat mn distributeur een krantje te weinig uit-teld ofzo, waardoor ik moet kiezen tussen zelf geen krant óf iemand anders geen krant VOOR 7 UUR(want als ze bellen krijgen ze 'm alsnog)Maja, dan heb ik wel n klacht
|
|
||
|
Citaat:
In welke plaats doe je dat dan? Maar je doet het inmiddels 2 jaar joh .Dan moet je die wijk op je duimpjes kennen
|
|
||
|
Citaat:
dus met die kerstkaartjes: 1500/150 = 100 per krant bezorg je op De Eikenhorst & 't loo ofzo?
|
|
||
|
Citaat:
*Denkt het zelfde*
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb gehoord dat vooral Flatbezorgers veel minder gaan verdienen dan gewone Huis aan huis bezorgers.. Klopt dit ongeveerr..???
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou wel zo eerlijk zijn, het loon is immers gebaseerd op hoeveel kranten je bezorgt en hoe ver je daarvoor moet fietsen/lopen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
het loon is immers gebaseerd op hoeveel kranten je bezorgt en hoe ver je daarvoor moet fietsen/lopen. TJA, Dat is dus wel moeilijk meetbaar. En ik moet alsnog om 5.00 opstaan voor me ochtendkrantbezorging.. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 23:13 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 16:35 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 11:35 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Enkele reis. Last_Mohican | 61 | 25-01-2005 22:28 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat denken jullie van/over Jehova-getuigen? John Sickbock | 38 | 27-09-2002 19:40 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 22:59 | |