Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2005, 15:08
Type
Type is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 05-07-2005 @ 20:51 :
Vreemd toch. Jongens hebben er nooit problemen mee als ze hun 1e keer doen met zomaar iemand.
Gast, spreek voor jezelf alsjeblieft...
Oud 06-07-2005, 23:08
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 06-07-2005 @ 11:09 :
Als het je niet uitmaakt of je maagd bent of niet, waarom heb je dan spijt als je je laat ontmaagden gewoon voor de sex ?
ik bedoelde met 'het niet uitmaken of je maagd bent', dat het niet erg is als je nog maagd bent op latere leeftijd, niet dat het voor jezelf niet uitmaakt of je nog maagd bent of niet.
Oud 06-07-2005, 23:19
Jolt
Jolt is offline
'Ojee, ik heb nog geen seks gehad op mijn 18e, ga ik nu dood?'

Weet je wel, fuck it, doe waar je zin in hebt, je leeft maar een keer. Als je er spijt later van krijgt, tja, dan had je het simpel weg niet moeten doen .
Oud 07-07-2005, 07:30
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 06-07-2005 @ 16:02 :
Ik bedoel mijn 1e keer weet ik ook niet zo goed meer en dan moet ik echt nadenken hoe het was, dus zo speciaal was het niet
Zou hier geen verschil zijn tussen jongens en meisjes? Dat meisjes hun eerste keer toch specialer vinden dan jongens? Dat meisjes die eerste keer minder snel vergeten? Ben in ieder geval nog nooit iemand tegengekomen die me zei "mijn eerste keer? weet ik niets meer van..."
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 09:13
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef op 07-07-2005 @ 08:30 :
Zou hier geen verschil zijn tussen jongens en meisjes? Dat meisjes hun eerste keer toch specialer vinden dan jongens? Dat meisjes die eerste keer minder snel vergeten? Ben in ieder geval nog nooit iemand tegengekomen die me zei "mijn eerste keer? weet ik niets meer van..."
Mwah volgens mij zijn er ook een hele boel jongens die de eerste keer toch echt wel speciaal vinden, en niet zo snel vergeten.
Als er mensen zijn die de eerste keer vergeten, of het ze niks interesseert zegt dat volgens mij meer iets over die mensen dan over jongen of meisje zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 09:39
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Als je er over nadenkt, een contradictie : meisjes hebben zoals bekend veel minder zin in sex dan m's, maar toch vinden ze hun 1e keer veel specialer dan mannen.
Blijkbaar beschouwen v's maagdelijkheid als een soort cadeautje ? Op die manier zou je sex kunnen beschouwen als iets door vrouwen en voor mannen ?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 09:49
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 07-07-2005 @ 10:39 :
.. maar toch vinden ze hun 1e keer veel specialer dan mannen....
Citaat:
Type schreef op 06-07-2005 @ 16:08 :
Gast, spreek voor jezelf alsjeblieft...
Oud 07-07-2005, 12:02
Maija
Maija is offline
Ik ben ook op mijn 18e ontmaagd door mijn vorige vriend..

mja, ik zie het fijne van een one-night-stand ook wel in.. (geen verplichtingen, en een leuke nacht)
Maar, ik heb dan ook nogal bindingsangst voor mijn 1e vaste relatie gehad.. ik ben nu in mn 2e die nogal ingewikkeld in elkaar zit, maar ik ben nog steeds erg tevreden, en ik weet niet of ik blij ben dat ik de keuze one night stand niet gemaakt heb..
Oud 07-07-2005, 12:32
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 07-07-2005 @ 10:13 :
Mwah volgens mij zijn er ook een hele boel jongens die de eerste keer toch echt wel speciaal vinden, en niet zo snel vergeten.
Als er mensen zijn die de eerste keer vergeten, of het ze niks interesseert zegt dat volgens mij meer iets over die mensen dan over jongen of meisje zijn.
miss wel,
Ik merk nl ook da tik sex gemiddeld gezien een stuk minder boeiend vind dan de gemiddelde mens zegmaar

en het is btw niet dat ik niet van mijn 1e vriendin hield ofzo,
en het was ook geen ONS, kweet eigelijk neit waarom ik me het mnoeilijk voor de geest kan halen

maar het was iig niet da tik haar gebruikte en vergeete, want daar heb ik zelf ook een hekel aan
Oud 07-07-2005, 13:03
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 06-07-2005 @ 11:10 :
Dat doet er toch niet toe, als je gewoon een wip wilt ?
Dat doet er bij mij dus wel toe zei ik. Ik wilde ontmaagd worden door iemand die echt van me hield en niet alleen om de seks met me het bed in dook.

Snapje
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:58
Poffertje
Poffertje is offline
Citaat:
Tamaida schreef op 04-07-2005 @ 21:20 :
Ik zit een beetje met een probleem.

Op seksueel gebied heb zo'n beetje alles gedaan behalve echt neuken. Dit waren allemaal one-night-stands. Op het moment voelde het goed en ook achteraf had ik er geen spijt van. Neuken wilde ik echter nooit omdat ik niet 'zomaar' door iemand ontmaagd wilde worden maar omdat ik op de juiste persoon wilde wachten. Nu ben ik ondertussen 17, bijna 18 en nog steeds maagd. Ik weet zeker dat ik aan 'echte' sex toe ben maar mijn prins op het witte paard komt maar niet op dagen. En aangezien ik nog nooit verliefd bent geweest denk ik dat het nog heel lang kan duren voor mister perfect opduikt. En om tot mijn 25e maagd te blijven zie ik niet zitten.

Hoe denken jullie hier over? Is het heel slutty om door een one-night-stand onmaagd te worden als je geen vriend hebt maar wel aan sex toe bent?
Als je naar hem gaat zoeken kom je 'm nooit tegen... En op één van die one-night-stands kom je hem helemaal nooit tegen.
En al moet je wachten tot je 25e... wat heb je er voor over om mister perfect te vinden?
Ik had me nooit zomaar laten ontmaagden... Al had ik moeten wachten tot ik grijs was. Dan maar niet hoor
Als ik jouw was zou ik echt gewoon afwachten.
Oud 09-07-2005, 00:56
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Saarah schreef op 06-07-2005 @ 15:54 :
Ik ken al een paar jaar iemand die ik sinds ongeveer een jaar wel héél leuk vind, ben er dus m.a.w. echt wel verliefd op. Wegens omstandigheden (zet ze hier liever niet ) zal het echt nooit iets serieus (een relatie dus) kunnen worden tussen ons. Hij is ook geen vrijgezel meer, maar da's niet eens het grootste probleem..

(...)

Heb hem dus verzekerd dat ik echt wel verder wil gaan en één dezer dagen/weken gaat het gebeuren. En ja ik wil het echt, met hem, hoewel we dus geen relatie hebben (of ooit zullen hebben).
Ehh, was het idee niet dat je afblijft van iemand die relatie heeft? Als het wel jouw vriend was, zou je dan willen dat 'ie met ander seks had?
Wat je zelf niet wilt dat u geschied, ....

En ontmaagd tijdens actie die we vreemdgaan moeten noemen.... Heel erg

NIET DOEN!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 01:39
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Je bent maar een keer jong ofzo. Leer van je fouten, en als je er van te voren geen goed gevoel bij hebt, vooral niet doen.
Ik weet nog wel van mij ontmaagding dat ik me achteraf best klote voelde en dat ik liever gewacht had. Maar iedere situatie is anders, en je kunt wel advies vragen, maar als je op dat moment echt boter geil bent doe je het toch wel.
Volg je gevoel gewoon, dat brengt je het meest verre en geeft je het minst spijtgevoel dan wanneer je de massa volgt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 01:52
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 04-07-2005 @ 22:10 :
Helemaal lullig is als je NU besluit dat je oh zo nodig seks wilt, het vervolgens doet in één of andere pijnlijke kut one night stand en 3 weken later wèl je prins op het witte paard tegenkomt.

Hoe voel je je dan?
en hij het vervolgens 2 weken erna uitmaakt omdat ie een andere "cHiCkA" tegen komt

of omdat je misschien niet ervaren genoeg bent

Er bestaat geen prins of prinses op het witte paard. Gewoon romantisering van een feit dat iemand in zijn onzekerheid (maagd zijn terwijl de rest ontmaagd is geeft toch een slecht imago vandaag de dag) wegmoffeld.

Als ik in jouw schoenen zou staan, en in zekere zin sta ik dat meer dan je je kunt indenken, zou ik het gewoon doen wanneer jij denkt dat de tijd daarvoor rijp is. Iedereen doet alsof het veel voorstelt maar volgens mij valt het best mee. De eerste keer onthoud je, maar de tweede keer niet dan? Daarnaast iedere eerste keer met iemand zou bijzonder moeten zijn ongeacht of je nou maagd bent of niet.

Edit: wel weer toevallig dat ik dit tegenkom

Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 02:30.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 19:40
lso
lso is offline
Citaat:
Saarah schreef op 06-07-2005 @ 15:54 :
Ik ken al een paar jaar iemand die ik sinds ongeveer een jaar wel héél leuk vind, ben er dus m.a.w. echt wel verliefd op. Wegens omstandigheden (zet ze hier liever niet ) zal het echt nooit iets serieus (een relatie dus) kunnen worden tussen ons. Hij is ook geen vrijgezel meer, maar da's niet eens het grootste probleem.. Ik weet ook niet zeker of hij verliefd op mij is, denk eigenlijk van niet. Sinds een maand of 2 is er wel iets "meer" tussen ons, hoewel we nog niet echt verder gegaan zijn dan een beetje kussen en "strelen". Hij is een stukje ouder dan ik en heeft dus veel meer ervaring, en ik wil echt verdergaan met hem, seks dus. Ik heb dit gezegd tegen hem, hij antwoordde heel lief dat hij niks wilde doen tegen mijn zin enzo, dat hij niet verder wilde gaan dan ik zelf wilde. Heb hem dus verzekerd dat ik echt wel verder wil gaan en één dezer dagen/weken gaat het gebeuren. En ja ik wil het echt, met hem, hoewel we dus geen relatie hebben (of ooit zullen hebben). En tja, hij is dus niet mijn prins op het witte paard, maar so what? Hij heeft veel meer ervaring dus zal me ook wel wat "helpen". En als het leuk is, als hij lief is voor mij en voorzichtig zal zijn (en dat heeft hij me ook verzekerd) wat is er dan mis mee?
Ik vind het mis dat hij een vriendin heeft..

Maar dat jij aanvoelt dat je graag met hem verder wilt omdat je verliefd op hem bent begrijp ik wel...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 20:47
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
dus je wil liever met een vage jongen seks omdat je nu denkt klaar te zijn voor seks...?

dat dacht ik een jaar geleden ook maar t was niet zo.
ben pas 2 weken geen maagd meer dus no worries als je 17 bent. (en als je 21 bent ook niet hoor)

zou t niet doen iig..maja..niet ieder mens is tzelfde!
Oud 17-07-2005, 22:22
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
daar zou je wel gelijk in kunnen hebben.
overigens ben ik een meisje en vind ik dat de waarde van 'de eerste keer' mateloos overschat wordt.
Oud 20-07-2005, 01:42
Verwijderd
ik zal als ik jou was gewoon nog even wachten

je bent niet de enige die nog maagd is op der 18de
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 15:16
Verwijderd
Je moet het helemaal zelf weten

Maar ik zou niet zomaar met iemand het bed in duiken...Omdat je ontmaagd wilt worden...

Ik zou gewoon wachten
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 15:16
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Citaat:
Lievemeid schreef op 21-07-2005 @ 16:16 :
Je moet het helemaal zelf weten

Maar ik zou niet zomaar met iemand het bed in duiken...Omdat je ontmaagd wilt worden...

Ik zou gewoon wachten
Mee eens
Oud 21-07-2005, 16:04
Magican
Magican is offline
Ik ben ontmaagd op mijn 12e, door 2 meiden tegelijk die beide niet verliefd op me waren en ze deden het alleen voor de sex en omdat ze niets beters konden krijgen. Erg vond ik het niet, want ik kon de dag later mooi op scheppen tegen mijn vrienden, omdat ik al geneukt had en zij niet.

En nu even serieus, je zeg dat je one night stands heb, maar nog maagd ben. Dat zijn dan nogal vreemde one-night-stands vind ik. En als ik jou was, (heb ik immers zelf ook gedaan) moet je gewoon sex hebben bij wie het goed aanvoelt. Dat hoeft niet perse Mister/Misses Perfect te zijn.

Ik heb gezegd
Oud 21-07-2005, 18:04
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
toch raar dat mensen als het om deze zaken gaan niet hun gevoel of verstand volgen, maar het gaan dumpen op internet.

Zo maak je niet de juiste keus, maar de keus wat de massa zou maken, dus dan heb je alleen een kans van 50%> dat je de juiste kans maakt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 18:06
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Magican schreef op 21-07-2005 @ 17:04 :
Ik heb gezegd
Thank god
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten