![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er mensen zijn die de eerste keer vergeten, of het ze niks interesseert zegt dat volgens mij meer iets over die mensen dan over jongen of meisje zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Blijkbaar beschouwen v's maagdelijkheid als een soort cadeautje ? Op die manier zou je sex kunnen beschouwen als iets door vrouwen en voor mannen ? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik merk nl ook da tik sex gemiddeld gezien een stuk minder boeiend vind dan de gemiddelde mens zegmaar en het is btw niet dat ik niet van mijn 1e vriendin hield ofzo, en het was ook geen ONS, kweet eigelijk neit waarom ik me het mnoeilijk voor de geest kan halen maar het was iig niet da tik haar gebruikte en vergeete, want daar heb ik zelf ook een hekel aan
||
Citaat:
Snapje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En al moet je wachten tot je 25e... wat heb je er voor over om mister perfect te vinden? Ik had me nooit zomaar laten ontmaagden... Al had ik moeten wachten tot ik grijs was. Dan maar niet hoor ![]() Als ik jouw was zou ik echt gewoon afwachten.
||
![]() |
Citaat:
Wat je zelf niet wilt dat u geschied, .... En ontmaagd tijdens actie die we vreemdgaan moeten noemen.... Heel erg ![]() NIET DOEN! |
![]() |
||
Citaat:
![]() of omdat je misschien niet ervaren genoeg bent ![]() ![]() Er bestaat geen prins of prinses op het witte paard. Gewoon romantisering van een feit dat iemand in zijn onzekerheid (maagd zijn terwijl de rest ontmaagd is geeft toch een slecht imago vandaag de dag) wegmoffeld. Als ik in jouw schoenen zou staan, en in zekere zin sta ik dat meer dan je je kunt indenken, zou ik het gewoon doen wanneer jij denkt dat de tijd daarvoor rijp is. Iedereen doet alsof het veel voorstelt maar volgens mij valt het best mee. De eerste keer onthoud je, maar de tweede keer niet dan? Daarnaast iedere eerste keer met iemand zou bijzonder moeten zijn ongeacht of je nou maagd bent of niet. Edit: wel weer toevallig dat ik dit tegenkom ![]()
Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 02:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar dat jij aanvoelt dat je graag met hem verder wilt omdat je verliefd op hem bent begrijp ik wel... |
![]() |
||
Citaat:
overigens ben ik een meisje en vind ik dat de waarde van 'de eerste keer' mateloos overschat wordt.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wanneer en in welke situatie ben jij ontmaagd? lso | 248 | 20-10-2007 15:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geen seks voor het huwelijk Marijke89 | 263 | 23-11-2005 21:16 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |