Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar voor haar misschien beter kunnen verwerken
||
Citaat:
Omdat je je op die manier juist bezig houdt met je problemen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de één houdt het alleen langer vol dan de ander maar uiteindelijk moet je toch de confrontatie weer aangaan...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vindt het een goede oplossing |
![]() |
||
Citaat:
Ik boks al een tijdje en ben blij als ik een halfuurtje voluit vol hou. Ontopic: Boxen krachttraining en hardlopen, vroeger was het nog wel van me af te schrijven maar vaak ben ik te agressief om me ook maar even te kunnen concentreren op het schrijven.
||
Citaat:
Bij mijn ouders daar kan ik niet uithuilen jammer genoeg kon k het maar en stonden ze er maar voor open. Een knuffel doet zo goed en ff uithuilen bij iemand
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms als ik een dipje heb of er is iets gebeurd, dan schrijf ik het neer en schrijf en schrijf ik, totdat ik er na een tijdje genoeg van heb. Dan heb ik er lang over gepiekerd zodat ik een soort van 'voldoening' heb en er niet meer wil aan denken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Psychologie |
Waarom ga jij naar een psychaiter/psycholoog/maatschappelijkwerker e.d Tieneke | 71 | 22-08-2005 20:11 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
wat doe je als je vriend je verneukt?!?! Verwijderd | 141 | 22-06-2004 21:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |