Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 16:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Muzzle schreef op 18-07-2005 @ 15:43 :
Jij lijkt mij zo'n ongelukkig, verbitterd en triest persoon . En ik doel niet alleen op deze post, maar gewoon bijna alles wat je post.
Gelukkig is wat jou lijkt niet relevant.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2005, 16:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuus schreef op 18-07-2005 @ 15:48 :
Na verloop van tijd. Dus als iemand je die eerste dag vraagt om telefoonnummers uit te wisselen, na er bvb 'n les naastgezeten te hebben zeg je: flikker op.

Maar diezelfde persoon zou je na 2 weken wel je telefoonnummer geven? Djeezes man, je geeft geen DNA-sample ofzo.

Als je hem/haar niet aanstaat, of omgekeerd, merk jij dat wel snel genoeg of omgekeerd, big deal dude.
Waar maak jíj je eigenlijk druk om?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 17:20
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-07-2005 @ 19:29 :
Maar je spreekt elkaar niet lang genoeg om iets van telefoonnummer/emailadres te vragen aan de ander...

Je weet dat er 'n héél grote kans is dat je hem/haar nooit meer tegenkomt op die bus/trein, wat zouden jullie dan doen?
als ik geen vriendin zou hebben zou ik gewoon om dr mail vragen ... as in 'ik vind het best leuk zo met je te praten, maar ik moet er zometeen uit ... verder praten over msn?' ofzo

maar ik heb wel een vriendin dus ik zou nix vragen ... denk ik
Oud 18-07-2005, 17:20
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 17:41 :
Waar maak jíj je eigenlijk druk om?
Ik maak me nergens druk om, ik verdedig gewoon my point of view en stel de jouwe in vraag, vrij normaal toch op 'n openbaar forum?
Oud 18-07-2005, 17:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuus schreef op 18-07-2005 @ 18:20 :
Ik maak me nergens druk om, ik verdedig gewoon my point of view en stel de jouwe in vraag, vrij normaal toch op 'n openbaar forum?
Waarom moet je jouw point of view verdedigen? Ik val die toch niet aan?

Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 17:29
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 18:23 :
Waarom moet je jou point of view verdedigen? Ik val die toch niet aan?
JouW.

Dat is meer algemeen. Jij kan er blijkbaar gewoon niet tegen als mensen iets aangeven dat tegen jouW () mening indruist...
Oud 18-07-2005, 17:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuus schreef op 18-07-2005 @ 18:29 :
JouW.

Dat is meer algemeen. Jij kan er blijkbaar gewoon niet tegen als mensen iets aangeven dat tegen jouW () mening indruist...
Jawel hoor. Ik houd wel van een leuke discussie.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 17:47
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 18:36 :
Jawel hoor. Ik houd wel van een leuke discussie.
Waarom dan meteen in 't defensief gaan en mij vragen waar ik me druk in maak, ipv argumenten te geven?
Oud 18-07-2005, 18:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuus schreef op 18-07-2005 @ 15:48 :
Djeezes man, je geeft geen DNA-sample ofzo.

big deal dude.
Deze toon gaf aan dat je je persoonlijk druk maakte.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 18:50
droomkoningin
droomkoningin is offline
Laatst vroeg iemand mij iets in de winkel en ik daar antwoord op geven, beetje kletsen met elkaar, vrolijk zijn *bleek een (lokaal) 'bekende' dichter* en daarna dacht ik: zal 'm wel nooit meer zien.

Maar ja, zo gaat dat
Oud 18-07-2005, 19:19
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 19:44 :
Dat gaf aan dat ik vind dat je alles iets te serieus opvat.

Of toch op z'n minst contact leggen met mensen.
Oud 18-07-2005, 20:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuus schreef op 18-07-2005 @ 20:19 :
Dat gaf aan dat ik vind dat je alles iets te serieus opvat.

Of toch op z'n minst contact leggen met mensen.
Nja, mijn mening moge duidelijk zijn: geen contactgegevens aan volslagen onbekenden. Mensen die ik net 10 minuten ken kunnen mij in de regel ook niet zoveel interesseren, dat ik ze meteen in m'n msn-lijst/telefoonboek wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 21:46
Pluis
Pluis is offline
wat had ik had moeten zeggen:

he, ik vond het heel gezellig, en als ik t niet vraag krijg ik er straks spijt van: mag ik misschien je email? (vind msn een lelijke term, weet niet waarom)

maargoed, dan had ik me meteen even moeten voorstellen..

(onvoorstelbaar.. een half uur praten zonder je voor te stellen, wat een doos ben ik ook)
Oud 18-07-2005, 22:06
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-07-2005 @ 19:58 :
Whatever. Je spreekt mekaar hoogstens 5 of 10 minuten, als ik het al zo lang volhoud om interesse te veinzen. Ga je daar een beetje al die moeite doen voor iemand die je totaal niet kent...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 22:32
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Muzzle schreef op 18-07-2005 @ 15:43 :
Jij lijkt mij zo'n ongelukkig, verbitterd en triest persoon . En ik doel niet alleen op deze post, maar gewoon bijna alles wat je post.

Ik zou er achteraan gaan in ieder geval.

Ik vind dat hij anders wel gelijk heeft wat dit betreft. Wie heeft nu op tien minuten zo een geweldig gesprek gehad dat verder contact echt onmisbaar is. Allemaal oppervlakkig gedoe. Ik zou het op zn minst gezegd RAAR vinden als iemand na zo een kort gesprek mijn nummer zou vragen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 23:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
mara18 schreef op 18-07-2005 @ 23:32 :
Ik zou het op zn minst gezegd RAAR vinden als iemand na zo een kort gesprek mijn nummer zou vragen
Same here.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 23:28
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Ik vind dat hij anders wel gelijk heeft wat dit betreft. Wie heeft nu op tien minuten zo een geweldig gesprek gehad dat verder contact echt onmisbaar is.
DAAR GAAT HET NIET OM.
Oud 18-07-2005, 23:30
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Ik vind dat hij anders wel gelijk heeft wat dit betreft. Wie heeft nu op tien minuten zo een geweldig gesprek gehad dat verder contact echt onmisbaar is. Allemaal oppervlakkig gedoe. Ik zou het op zn minst gezegd RAAR vinden als iemand na zo een kort gesprek mijn nummer zou vragen
het contact hoeft toch ook niet onmisbaar te zijn, maar je kan het toch gewoon erg leuk lijken om contact te blijven houden? lijkt me niets mis mee. dus nee ik zou het niet RAAR vinden.
Oud 18-07-2005, 23:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuus schreef op 19-07-2005 @ 00:28 :
DAAR GAAT HET NIET OM.
Je maakt je er wél druk om. Is het persoonlijk ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 23:58
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-07-2005 @ 00:43 :
Je maakt je er wél druk om. Is het persoonlijk ofzo?
Nee. Maar ik vind het in elk topic stom als de openingspost niet goed begrepen wordt. En 't gaat niet om contact dat je absoluut nodig hebt of je overleeft 't niet, maar gewoon, iemand die je ergens tegenkomt, een kwartier of 'n half uurtje spreekt en daarna de mogelijkheid ziet om verder contact op te nemen, door via-via eens te vragen naar contactgegevens...
Oud 19-07-2005, 05:52
Roos
Roos is offline
Methuus, laat hangen joh, die stakkers overtuig je toch nooit en de rest snapt jouw punt wel
Oud 19-07-2005, 07:59
*blijhoofdje*
*blijhoofdje* is offline
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 09:03
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-07-2005 @ 06:52 :
Methuus, laat hangen joh, die stakkers overtuig je toch nooit en de rest snapt jouw punt wel
Oud 19-07-2005, 09:37
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Methuus schreef op 19-07-2005 @ 00:28 :
DAAR GAAT HET NIET OM.
Jah weet ik wel, maar ik zag dit nu toevallig staan in het topic en wou daar even op reageren

Bewijst toch tenminste dat ik het topic heb doorgelezen

on-topic: whatever
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 09:48
mara18
mara18 is offline
Trouwens, mijn quote erboven was toch al een antwoord op je vraag?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 09:50
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
mara18 schreef op 19-07-2005 @ 10:48 :
Trouwens, mijn quote erboven was toch al een antwoord op je vraag?
Ja, maar ik leidde uit je tweede antwoord af dat je 't topic misinterpreteerde.
Oud 19-07-2005, 13:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 14:16
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Waarom wordt iemand met een totaal andere mening nou meteen in het hokje "stakkers" geplaatst? Wat een onzin. Een beetje respect mag wel, IMHO.
Oud 19-07-2005, 14:22
fractuur
fractuur is offline
Mwah.. ik ben nieuwsgierig genoeg om een vriendin te laten informeren naar een mailadres ofzo, maar als dat veel moeite kost, dan is het gewoon jammer.
Oud 20-07-2005, 01:49
Periodiek
Periodiek is offline
*zucht*

Een jaar geleden zat ik in de trein toen er een meisje instapte. Ze trok meteen m'n aandacht, ik kon m'n ogen niet van haar afhouden. Ze deed haar oordopjes in en zette muziek op; de hele treinreis heeft ze naar buiten zitten kijken. Haar kleding, haar, ogen, neus; alles leek mooi aan die meid.

Toen de trein m'n bestemming bereikte stond ik op en deed een laatste poging om oogcontact te maken..en het lukte. Ze keek even op en daarna nog een keer, maar toen met een glimlach. Ik stapte uit, en wierp een blik door het raam. Zwijgend keken we elkaar aan, alsof we het van elkaar wisten. De stilte werd verbroken door het sissende geluid van de deuren die zich sloten. Langszaam verdwenen we uit elkaars gezichtsveld. Die laatste fijne blik vertrok.

Toen de trein wegreed, moeten we allebei gedacht hebben "waarom deed ik niets?!".

Helaas ben ik het meisje nooit meer tegengekomen. Wat ik wel weet is dat ik tegenwoordig actie onderneem, anders krijg ik er spijt van.
Oud 20-07-2005, 02:05
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 20-07-2005 @ 02:49 :
*zucht*

Een jaar geleden zat ik in de trein toen er een meisje instapte. Ze trok meteen m'n aandacht, ik kon m'n ogen niet van haar afhouden. Ze deed haar oordopjes in en zette muziek op; de hele treinreis heeft ze naar buiten zitten kijken. Haar kleding, haar, ogen, neus; alles leek mooi aan die meid.

Toen de trein m'n bestemming bereikte stond ik op en deed een laatste poging om oogcontact te maken..en het lukte. Ze keek even op en daarna nog een keer, maar toen met een glimlach. Ik stapte uit, en wierp een blik door het raam. Zwijgend keken we elkaar aan, alsof we het van elkaar wisten. De stilte werd verbroken door het sissende geluid van de deuren die zich sloten. Langszaam verdwenen we uit elkaars gezichtsveld. Die laatste fijne blik vertrok.

Toen de trein wegreed, moeten we allebei gedacht hebben "waarom deed ik niets?!".

Helaas ben ik het meisje nooit meer tegengekomen. Wat ik wel weet is dat ik tegenwoordig actie onderneem, anders krijg ik er spijt van.

Prachtig verhaal....Als ik ooit nog eens twijfel om iemand aan te spreken, zal ik aan jou denken..........
Oud 20-07-2005, 02:19
De Zwartkijker
By the way...

Wat ik altijd doe..en ik realiseer me nu dat het ook uitstekend als versiertruc kan dienen....is dat ik iemand aanspreek op iets kleins en dan het onderwerp groter maak....

Dus: zo

Ik: de bus is weer telaat....
Vreemde: Ja inderdaad ik sta er ook al tien minuten....
Ik: Ja nu kom ik de telaat voor de bespreking van de Ali-B fanclub
Vreemde: Ali B. Dat is toch die Marrokaan die Theo van Gog doodde?
Ik: Nee dat is Mohammed B.
Vreemde: Zijn ze famillie dan?
Ik: .....................

Gezien ik veel lees weet ik overal wel wat van.... Vaak wijs ik in een gesprek op een artikel<boek ....waarvan ik in een later de titel van kan stadium kan mailen...
Oud 20-07-2005, 02:30
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 20-07-2005 @ 03:19 :
By the way...

Wat ik altijd doe..en ik realiseer me nu dat het ook uitstekend als versiertruc kan dienen....is dat ik iemand aanspreek op iets kleins en dan het onderwerp groter maak....

Dus: zo

Ik: de bus is weer telaat....
Vreemde: Ja inderdaad ik sta er ook al tien minuten....
Ik: Ja nu kom ik de telaat voor de bespreking van de Ali-B fanclub
Vreemde: Ali B. Dat is toch die Marrokaan die Theo van Gog doodde?
Ik: Nee dat is Mohammed B.
Vreemde: Zijn ze famillie dan?
Ik: .....................

Gezien ik veel lees weet ik overal wel wat van.... Vaak wijs ik in een gesprek op een artikel<boek ....waarvan ik in een later de titel van kan stadium kan mailen...
offtopic: Ik mag hopen dat je het hebt 'bedacht'; anders had het wel een heel domme vreemde zijn geweest Bovendien mail je dan om haar nummer te vragen, of een date oid (in geval van versieren).. En wie gaat er nu naar de Ali-B fanclub?!

ontopic: Het is inderdaag een goede manier van aanspreken. Maar in hele sommige gevallen kán je het gewoon niet. Nogmaals *zucht*
Oud 20-07-2005, 02:36
De Zwartkijker
Citaat:
Periodiek schreef op 20-07-2005 @ 03:30 :
offtopic: Ik mag hopen dat je het hebt 'bedacht'; anders had het wel een heel domme vreemde zijn geweest Bovendien mail je dan om haar nummer te vragen, of een date oid (in geval van versieren).. En wie gaat er nu naar de Ali-B fanclub?!

ontopic: Het is inderdaag een goede manier van aanspreken. Maar in hele sommige gevallen kán je het gewoon niet. Nogmaals *zucht*

Het was ook sarcastisch.......Jammer dat je dat niet direct door had...

Maar ik hoop dat de achterliggende boodschap wel is doorgekomen.....

En een date hoeft niet direct een optie te zijn...Het gaat eerder om het gevoel dat die persoon in je bereik is...en dat je niet de goden hoeft te vragen als je elkaar ooit nog zal tegenkomen.....
Oud 20-07-2005, 02:44
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 20-07-2005 @ 03:36 :
Het was ook sarcastisch.......Jammer dat je dat niet direct door had...

Maar ik hoop dat de achterliggende boodschap wel is doorgekomen.....

En een date hoeft niet direct een optie te zijn...Het gaat eerder om het gevoel dat die persoon in je bereik is...en dat je niet de goden hoeft te vragen als je elkaar ooit nog zal tegenkomen.....
Ja, de boodschap erachter begreep ik

Aangezien je suggereerde (en ik quote): 'en ik realiseer me nu dat het ook uitstekend als versiertruc kan dienen.' Neem ik aan dat het er misschien een date achteraan geplakt kan worden. Natuurlijk is het niet direct een optie, maar een voorbeeld.

Nevermind, we begrijpen elkaar
Oud 20-07-2005, 03:11
De Zwartkijker
Citaat:
Periodiek schreef op 20-07-2005 @ 03:44 :
Ja, de boodschap erachter begreep ik

Aangezien je suggereerde (en ik quote): 'en ik realiseer me nu dat het ook uitstekend als versiertruc kan dienen.' Neem ik aan dat het er misschien een date achteraan geplakt kan worden. Natuurlijk is het niet direct een optie, maar een voorbeeld.

Nevermind, we begrijpen elkaar
Ohh inderdaad, we staan nu weer op dezelfde golflengte....

Zelf ben ik poltiek actief en als ik bij iemand anders dezelfde interessen als mij kan besmeuren dan schroom ik het niet om haar daarvoor uit te vragen.......

In feite kan het dan ook als date dienen....(NAdat je bijvoorbeeld van gedachten met hebt gewisselt over de actualiteit)...
Oud 20-07-2005, 06:58
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 19:44 :
Je kan geen tonen leggen op typewerk.

Het zijn immers maar 1tjes en 0tjes.
Oud 20-07-2005, 08:30
Verwijderd
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem: ik ben verliefd geworden op iemand, erg vreemd, had ik helemaal niet zien aankomen maar het is er nu. Die persoon neemt wel elke dag de bus op hetzelfde uur, maar het is gewoon onmogelijk om erop af te stappen
Dus probeer ik het hele voorval wéér eens gewoon te vergeten Wat natuurlijk niet gaat lukken..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 11:53
Shitonya
Shitonya is offline
Kans is dan 0,001 % dat ik hem misschien ooit nog eens tegenkom. Zoeken is dus kansloos
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 16:42
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik heb een keer bijna 5 uur lang met iemand zitten praten in de trein...we hebben toen wel email adressen uitgewisseld en een tijdje gemaild, maar daar is het bij gebleven.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 18:05
Verwijderd
Whatever. Ik vraag meisjes/vrouwen nooit om hun emailadres of telefoonnummer.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 18:13
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 24-07-2005 @ 19:05 :
Whatever. Ik vraag meisjes/vrouwen nooit om hun emailadres of telefoonnummer.
Oud 24-07-2005, 18:18
Luna
Luna is offline
whatevahh.
Oud 24-07-2005, 23:06
Briseïs
Briseïs is offline
Oeh, ik zag vorige week een hele leuke jongen in de trein en we hadden sjans maar ik moest er eerder uit en we kwamen niet verder dan zwaaien
Maar het was de stoptrein dus erg ver weg kon ie er niet uitmoeten
Oud 25-07-2005, 17:31
Kadaver
Kadaver is offline
Wie kijkt er hier ook stiekem elke keer in de RAILS op de laatste bladzijden?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 18:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 25-07-2005 @ 18:31 :
Wie kijkt er hier ook stiekem elke keer in de RAILS op de laatste bladzijden?
Dat blad is echt zooo saai...
Oud 25-07-2005, 18:33
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-07-2005 @ 19:21 :
Dat blad heeft echt een geweldige vormgeving.
Oud 25-07-2005, 18:42
juno
juno is offline
Zet een grote advertentie in het plaatselijke krantje van de plaats waar je aanbedene uitstapte. Allicht dat hij of iemand die hij kent het leest....
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 15:49
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-07-2005 @ 19:21 :
Klopt, met uitzondering van die laatste bladzijde dan.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 25-07-2005 @ 19:42 :
Zet een grote advertentie in het plaatselijke krantje van de plaats waar je aanbedene uitstapte. Allicht dat hij of iemand die hij kent het leest....
Anders in de Metro of de Spits.. dan is die kans nog veel groter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten