Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2007, 14:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 17-01-2007 @ 15:07 :
Nou, dat ik meer benieuwd ben naar de Star Wars serie dan naar de nieuwe BSC.
Duidelijk. BSG al gekeken?
Oud 26-02-2007, 19:51
dallie
dallie is offline
BSG is de shit. Gaius Baltar! =)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 21:33
Carn
Carn is offline
hellzyeah!
Oud 03-04-2008, 13:00
Carn
Carn is offline
"He That Believeth In Me"
An episode of the Re-imagined Series
Episode No. Season 4, Episode 1 (discuss, thread)
Writer(s) Bradley Thompson
David Weddle
Story by
Director Michael Rymer
Special guest(s)
Production No. 403
Nielsen Rating
US airdate USA 4 April 2008
Oud 06-04-2008, 16:38
Carn
Carn is offline
bwaoh, wat een opener
Oud 07-08-2008, 10:23
Carn
Carn is offline
Months before its final 10 episodes begin airing in January, we now know for certain that "Battlestar Galactica" will live on -- in the form of a two-hour special on the Sci Fi Channel to air in 2009 after the series concludes.

The unnamed feature will be directed by the show's co-star, Edward James Olmos, and written by "Battlestar" writer and former "Buffy the Vampire Slayer" brain Jane Espenson.

The stand-alone will document the Cylons' attempts -- those of two agents in particular -- to grapple with human survivors, both those aboard ships and those left alive on planets, shortly after the Cylons' destruction of human home worlds.
Oud 16-01-2009, 14:17
Carn
Carn is offline
Vanavond begint het laatste seizoen!

'The revelations in the first 10 or 15 minutes of are so staggering in their hugeness, you may feel like you’re watching the first few minutes of the series finale.'
Oud 15-02-2009, 18:21
Carn
Carn is offline
schopje, want de serie zit er bijna op en de laatste reeks afleveringen zijn louter geniaal.
Oud 21-03-2009, 08:00
Dinalfos
Dinalfos is offline
Finale gezien? Echt, wat een bagger
Oud 21-03-2009, 18:45
Carn
Carn is offline
ik vond het dikke prima

Een beter einde dan Startrek - TNG en DS9, die ook door Moore zijn geschreven.

Laatst gewijzigd op 21-03-2009 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 18:59
Martiño
Martiño is offline
Wordt het in NL nog uitgezonden? Ik heb wel eens een paar episodes gezien toen het sci-fi channel tijdelijk als promotie op de kabel zat, best wel aardig, maar om het de beste sf-serie te noemen (zoals ik sommige media hoor verkondigen) vind ik tamelijk overdreven.
Oud 21-03-2009, 19:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wordt het in NL nog uitgezonden? Ik heb wel eens een paar episodes gezien toen het sci-fi channel tijdelijk als promotie op de kabel zat, best wel aardig, maar om het de beste sf-serie te noemen (zoals ik sommige media hoor verkondigen) vind ik tamelijk overdreven.
Niet dat ik weet, maar het is wel de beste scifiserie in jaren (komt ook omdat er niet echt concurrentie is, maar goed).
Oud 25-03-2009, 22:32
forp
forp is offline
Citaat:
ik vond het dikke prima

Wat heb je ook een slechte smaak he
zelfs op de battle star galactica forums waar alleen maar fan boiys zitten was iedereen kwaad mensen vroegen alle vrijdag avonden over de afgelopen 4 jaar terug gingen open brieven schrijven over hoe slecht het wel niet was enz
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 22:44
Verwijderd
Oja, ik heb laatst de pilot ep gedownload om te kijken. Het werd me aangeraden.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 23:02
forp
forp is offline
mini serie + seizoen 1&2 zijn top, 3 ook nog goed, 4 duidelijk minder en de finale verneukt de hele serie
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 23:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
De Mini-serie is juist dikke fail. James Callis acteert echt verschrikkelijk en de presentatie is ronduit flets. Gelukkig wordt dat enigszins rechtgetrokken in het eerste seizoen, maar ik vond het bepaald geen goede start.
Oud 25-03-2009, 23:25
Carn
Carn is offline
Ik vind de mini ook niet erg sterk, en S1 en S2 het sterkste. Laat niet weg dat het alsnog een prima sci-fi serie was met een einde waar ik iig vrede mee heb. Ik hou uberhaupt niet van alles-verklarende epilogen; dus zo vond ik het wel goed opgelost.
Oud 27-03-2009, 23:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Even een zijstraatje, maar wat was er mis met het einde van TNG en DS9? Ik vond het prima eindes.
Oud 29-03-2009, 19:01
Carn
Carn is offline
All Good things was idd vrij aardig; alleen beetje vergezocht ivm Q naar mijn mening. Zo van "och ja, dit hebben we ook nog ergens op de kast liggen". DS9 was weer net wat te veel van het goede naar mijn mening. wel goede buildup, dat wel. Maar ik bedoelde het ook meer dat ik het beter kon waarderen, niet dat de ST-eindes 'slecht' zijn oid.
Oud 30-03-2009, 12:55
Jear
Jear is offline
Citaat:
Finale gezien? Echt, wat een bagger
Mwah ik vond het wel een ok aflevering. Goede actie e.d. Alleen jammer hoe ze bepaalde openstaande vragen hebben beantwoord.
Je ziet al sinds seizoen 1 die droom over dat opera house en nu uiteindelijk bleek het allemaal niks voor te stellen.
Hera was zogenaamd zo belangrijk maar dat bleek nogal tegen te vallen, ze was uiteindelijk maar één van de mensen op de planeet.
De 'nieuwe' Starbuck was een engel (oid??)... yeh right...
De actie scenes e.d., zeg maar grotendeels de eerste helft van de aflevering, vond ik echter wel vet
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 23:45
Paperz
Paperz is offline
Ik heb net s4 deel2 gekeken... en ik heb er gemengde gevoelens bij...
Tuurlijk de verwachte 'abrupte' eindes van karakters, en in de finale ook mooi wat actie (want tbh dat ontbrak in de laatste afleveringen) maar goed... misschien is het ook omdat karakters misschien zo worden 'verdraaid' in de laatste episodes... Piloten als politici of engels, goeierikken die de boel verraden/er een eind aan maken... Bad guys die imo iets te veel doordraaien... maar goed, dat houdt de plottwists erin...

Het einde was natuurlijk niet super... maar goed van de 3 opties is dit toch de beste vind ik... simpel omdat je dan ook geen 'losse eindjes' overhoud... Daarnaast het is iig beter dan die original BSG S2

Anyway, voor mensen die er niet mee bekend zijn.. BSG is prima te doen als je een beetje van SF houdt, maar bijt wel door als 't soms iets te 'traag/vaag' wordt want voor elke 'mindere' aflevering zijn er 2 goeie (alleen helaas niet consequent )
Reageren

Regels voor berichten