![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals je al zegt: "Niet voor niets vallen beide producten nog altijd onder de amfetaminen familie." En of jij het nu onzin vindt of niet: het verbod op die dingen zal best ergens op gebaseerd zijn (en waarschijnlijk op meer dan één persoon waar het niet goed bij uitpakte). En je zegt dat het met name voor 'inactieve papzakken' niet goed is: ik denk dat juist die mensen sneller naar dergelijke pillen grijpen en dan is het dus nog gevaarlijker. |
![]() |
||
Citaat:
Maar.. je hebt gelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() in apfelkorn 69 per oz oh, een oz is een ounce en een ounce is 28,35 gram ![]() Laatst gewijzigd op 25-07-2005 om 12:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.gehl.nl/omrekentabel.htm
vindt van niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Probeer toch weer een patroon te vinden en als het niet lukt dan is dat nog geen ramp, dan komt dat wel weer als de vakantie voorbij is maar ga nu niet doorslaan op te weinig eten want je weet diep in jezelf ook wel dat dat geen langetermijn oplossing is. Daar wordt je nu dan misschien wel gelukkig van maar op lange termijn ook niet. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Overigens ben ik op de goede tour qua gezond eten: lekker veel fruit, vis, groenten etc.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het gaat trouwens goed, ik tel geen calorieën meer, hou niet meer bij wat ik eet, let alleen op of mijn gewicht een beetje stabiel blijft, en dat doet het. Ik wissel gezonde dagen af met af en toe een bak Ben&Jerrys, om maar iets te noemen, en zo blijft het mooi in balans. Tot nu toe geslaagd dus, mijn 'lijnpoging'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Let echter wel op met fruit, dit beschouwt men ook als tussendoortjes en dat heb je wél nodig. De voordelen van meerdere kleine maaltijden en dus tussendoortjes zijn al 100x gegeven hier, daarvoor moet je even zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
8 boterhammen Minimaal 200 gram aardappelen/pasta/rijst Minimaal 200 gram groenten Minimaal 2 stuks fruit Dit is alleen nog maar je basisvoeding, en dat is bij lange na niet genoeg. Als je dit eet mag je ook nog allerlei tussendoortjes. Voor zover ik tot nu toe aan je posts kan zien weet je vrij weinig ervan af en wil je jezelf er gewoon 'ingooien'. Geef ons eens wat info, zoals je lengte, gewicht, en je doelgewicht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk vind ik dat mensen het helemaal niet zover moeten laten komen dat ze moeten lijnen, en dat iedereen die niet hóeft te lijnen dat ook niet moet doen, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan (en dat geldt ook voor mij). [Edit] Dan bedoel ik wel lijnen in de zin van gewicht willen verliezen, en niet 'dieeten' om in de gaten te houden of je wel genoeg gezonde voedingsstoffen binnenkrijgt e.d. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder moet je heel erg oppassen op die leeftijd. Je lichaam is bezig vrouw te worden, door te weinig te eten, rem je dit en zorg je dat je lichaam zich niet optimaal kan ontwikkelen. Dit uit zich is niet ongesteld worden of remmingen van de (borst)groei. Ik heb (denk ik) beide gehad en daar word je niet blij van kan ik je vertellen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom mogen je ouders niet merken dat je afgevallen bent? Wanneer het afvallen echt nodig zou zijn zouden ze het toch juist 'goed' vinden? Waarschijnlijk betekent dit dat je al dun bent en je in de ogen van andere helemaal niet hoeft af te vallen. Ik denk dat je je ook niet zo druk moet maken om dat avondeten. Of je nou een avondmaaltijd van 400 of 600 kcal eet, dat scheelt echt geen kilo's op de weeg schaal morgen, zelfs geen grammen. Laatst gewijzigd op 01-08-2005 om 15:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
sauna belt jipjuh | 17 | 21-12-2006 00:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #6 Verwijderd | 263 | 23-08-2005 15:34 | |
Psychologie |
heb ik een eetstoornis? HelpMePlease | 16 | 20-07-2005 13:55 |