Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
punk1 (de ~ (m.), ~s)
1 subcultuur, in de jaren zeventig van de twintigste eeuw gevormd door jongeren die van een afwijzende houding ten aanzien van de maatschappij blijk gaven door een opvallende, vaak provocerende levensstijl, later vooral gericht op mode, muziek enz. 2 punker punk2 (bn.; alleen pred.) 1 van een punk, behorend tot de punk pun·ker (de ~ (m.), ~s) 1 iem. die behoort tot de punkbeweging => punk punk·kap·sel (het ~) 1 kleurrijk kapsel met o.a. rechtopstaand haar punk·mu·ziek (de ~ (v.)) 1 popmuziek in punkstijl via www.vandale.nl verder vind ik GC ruk, en nee, daar heb ik geen beargumenteerde mening voor
||
Citaat:
Sex Pistols, Blackflag, The Anti Nowhere League, The Dead Kennedies etc. Dat zijn nou punkbands Bands als Good Charlotte zijn gewoon poprock bands met Punk invloeden Niet dat het mij wat uitmaakt dat er cultuurbarbaren zijn die het wel punk noemen, maar ik zeg het alleen ff |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
it's too much, I can't handle it. ![]() ik kom klaar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggggggghahhaagh
||
Verwijderd
|
Citaat:
dump die zooi ff daar ofzo ontopic: good charlotte zuigt totzover mijn gegronde mening met argumenten ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Niet echt mijn band, kan zoveel betere punkrock bands opnoemen...
Ga maar eens No Use For a Name, A Wilhelm Scream, Lagwagon of Belvedere uitchecken... www.myspace.com/awilhelmscream www.myspace.com/belvedere andere 2 moet je maar even googlen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Good Charlotte here I come!!!!!!!!! Verwijderd | 21 | 26-02-2005 15:34 | |
Muziek |
Good Charlotte Verwijderd | 141 | 18-02-2005 18:38 | |
Muziek |
Good Charlotte? Mute | 23 | 23-11-2003 10:15 | |