Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2005, 14:42
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2005 @ 13:51 :
Om het vreselijke verschil tussen de anime en de manga nog eens extra duidelijk te maken 'rookt' Kamo in de anime chocoladesigaretten
de DVD versies zijn 'uncut' dus daar rookt ie gewoon sigaretten...(ook worden er op de DVDs scènes opnieuw gemaakt, omdat de producer ze slecht/lelijk vond...
[edit] weet iemand waar je Anime ringtones/backgrounds kan krijgen in NL?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Oud 28-07-2005, 15:01
Verwijderd
Haha, net zoals in Genshiken, die ringtone van Laputa
Oud 28-07-2005, 16:21
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Goed, ik heb nog nooit echt Anime (Animé?) gekeken, maar wil er nu eens een begin mee maken. Wat ik zoek: bij voorkeur artistieke anime, met een ontzettend goed verhaal, mag romantisch maar dan wel op een goede 'volwassen' manier. Liefst geen robotten en dergelijke, tenzij het een uitmuntend goed verhaal betreft. Wat zijn aanraders? Hoe weet ik wat ik moet zoeken? Hoe werkt het met ondertitels?
Oud 28-07-2005, 17:01
Verwijderd
Als je into artwork, een goed verhaal, scherp uitgediepte en complexe karakters en een vette soundtrack bent, dan moet je Samurai Champloo bekijken. Een van de meer 'volwassen' anime die recentelijk zijn uitgekomen. Maar feitelijk zit er natuurlijk weinig anders op dan gewoon een hoop te gaan kijken.

Een site als www.animenfo.com is een goed startpunt om te kijken welke andere series populair zijn. Je kunt daar naar de Top 200 gaan en zien welke recensies en beoordelingen een serie kreeg. Handig is dat je daarbij kunt zien in welke genres hij valt, zodat je alvast een beetje groffe scheiding kunt maken.

In de regel zijn anime die in de genres ecchi, school life, love/romance, comedy vallen (terminologie van AnimeNFO) niet echt heel serieus. Action, drama en science-fiction zijn vaak wat serieuzer. Hou je niet van grote robots download dan geen anime uit het genre mecha.

Mijn persoonlijke aanraders van de wat serieuzere series: Gungrave, Cowboy Bebop, Mai HiME, Haibane Renmei, Chrno Crusade, Scrapped Princess. Vooral Scrapped Princess en Gungrave hebben echt een verhaal dat ik heel tof vond, waarbij de eerste meer fantasy/magic is en de tweede gewoon hakken met automatische wapens

Wat betreft ondertitels, dat hangt af van de serie die je kijkt. De series die ik net noemde zijn zgn. licensed, dat wil zeggen dat een (meestal) Amerikaans bedrijf de productierechten koopt en dus het alleenrecht heeft om de serie uit te brengen op DVD. Dergelijke DVD-rips zijn dus in beginsel illegaal om te downloaden. Je moet dan ook goed zoeken naar sites van DVD-rippers (maar even googlen doet wonderen). Namen: Anime4Ever (a4e), KickAssAnime (KAA).

Je hebt ook de categorie zgn. fansubs. Dat zijn opnames van de op TV in Japan uitgezonden series, met ondertiteling door fans die dat voor hun hobby doen. Sommige van die groepen zijn behoorlijk professioneel en de kwaliteit van hun ondertitels doet niet onder voor die van de DVD-versies. Deze fansubs zijn in beginsel legaal te downloaden, omdat er immers geen productierechten voor de VS/Europa verhandeld zijn. Namen: Anime-Keep, Animeone (AonE), ANBU, Lunar, Anime-Empire (a-e).

Laatst gewijzigd op 28-07-2005 om 17:08.
Oud 28-07-2005, 17:14
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Trigun is ook wel erg goed aan verhaal....en Fullmetal Alchemist natuurlijk...verder kan ik zo ff geen series opdreunen die een supergoed verhaal hebben zonder Mecha...Full Metal Panic! is een zeer goede serie, maar daar zit mecha in...(niet zo destructief als in Gundam series, maar wel mecha...)

Je schrijft et als 'anime' en niet 'animé'....dat laatste is de franse schrijfwijze...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 28-07-2005, 17:17
Verwijderd
Inderdaad. Als je Japans in romanji schrijft (voor de leken, gewoon romaans schrift) dan zitten er geen accenten in. Sommige klanken kun je ook niet nauwkeurig uitdrukken, alleen benaderen, vandaar dat sommige mensen een O schrijven op bepaalde plekken en anderen weer OU. Maar dat doet er niet zoveel toe verder.

Trigun is goed, maar heeft weer niet zulke goede animatie. Het is soms vrij kinderachtig getekend. Verder is het echt zo'n love it or hate it-verhaal, er zijn ook veel mensen die het echt over the top vinden en die stellen dat ze het tweede gedeelte er helemaal af hadden moeten laten

Full Metal Panic kan ik inderdaad iedereen aanraden, niet alleen vanwege de redelijk vette (Gonzo CG-)animatie, maar ook vanwege het verhaal, de karakters, de muziek. En het mecha-gehalte valt buiten de vechtscènes reuze mee.
Oud 28-07-2005, 17:48
Verwijderd
Het is weer Bleach-dag.

Nu ze de ED hebben veranderd, mag de OP ook wel.

"D-tecnolife" is wel een leuk nummer, maar het begint na 16 afleveringen wel te vervelen.
Oud 28-07-2005, 18:31
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2005 @ 18:17 :

Full Metal Panic kan ik inderdaad iedereen aanraden, niet alleen vanwege de redelijk vette (Gonzo CG-)animatie, maar ook vanwege het verhaal, de karakters, de muziek. En het mecha-gehalte valt buiten de vechtscènes reuze mee.
Daar ben ik het helemaal mee eens, ookal heb ik alleen seizoen 2 gezien. Ben bezig met Naruto (en ik loop ook nog eens een stuk achter, ben bij aflevering 65 ) maar van wat ik er tot nog toe gezien van heb, vind ik een stuk beter als DBZ.. dat kwam op een gegeven moment echt mijn neus uit.. DBGT helemaal. Dat is echt te amerikaans!

Vampire_esje
Oud 28-07-2005, 18:43
Verwijderd
Je bedoelt denk ik Full Metal Panic? Fumoffu! Dat is technisch gezien niet season 2. Dat is Full Metal Panic: The Second Raid (airt nu en wordt door minstens vijf groepen vertaald)
Oud 28-07-2005, 18:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Full Metal Panic Fuffomo vind ik eigenlijk leuker, dat eeuwig lang door vechten met dezelfde gozer vind ik een beetje saai, geef mij maar die droge humor.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 28-07-2005, 19:09
Verwijderd
Wat is er eigenlijk met Naruto volgende week? Zag bij 145 geen stukje voor de volgende aflevering.
Oud 28-07-2005, 20:30
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 28-07-2005 @ 19:44 :
Full Metal Panic Fuffomo vind ik eigenlijk leuker, dat eeuwig lang door vechten met dezelfde gozer vind ik een beetje saai, geef mij maar die droge humor.
De 2e ep van Second Raid vond ik werkelijk geweldig echt de vertrouwde Fumoffu humor
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 28-07-2005, 22:11
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2005 @ 19:43 :
Je bedoelt denk ik Full Metal Panic? Fumoffu! Dat is technisch gezien niet season 2. Dat is Full Metal Panic: The Second Raid (airt nu en wordt door minstens vijf groepen vertaald)
hey bedankt voor de info! het klopt inderdaad dat ik Full Metal Panic? Fumoffu! heb gezien.. als ik helemaal bij ben met Naruto ( ben inmiddels bij episode 71) ga ik seizoen 1 bekijken...

Ik moet altijd wennen aan Anime en er echt even inkomen.. DBZ duurde indertijd een half jaar, Full Metal Panic? Fumoffu! 2 maanden en Naruto ook ongeveer een half jaar voordat ik het echt iets vond.. ik weet het: ik ben gek!

Vampire_esje
Oud 28-07-2005, 22:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
D@mien schreef op 28-07-2005 @ 21:30 :
De 2e ep van Second Raid vond ik werkelijk geweldig echt de vertrouwde Fumoffu humor
Ik heb eventjes geen zin meer om anime te kijken, dus laat alles lekker gaan, alleen heel af en toe nog naruto..
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 28-07-2005, 23:13
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb net een aflevering van GunGrave gezien, en ik ben er best over te spreken. Spannend, mooi getekend, en voor zover ik kan overzien interessante personages. Bedankt voor je uitgebreide hulp nare man, ik ga eens kijken of ik nog meer afleveringen kan 'vinden'.
Oud 28-07-2005, 23:25
Verwijderd
Gungrave kun je sowieso via boxtorrents krijgen, maar dat is wel een site waar je ingelogd moet zijn en waar je je ratio (zie de bittorrent FAQs daarvoor) boven de 1 moet houden, tenminste op de lange termijn.

Het vette aan Gungrave vind ik zelf dat je eerst een voorproefje krijgt van de toekomst, maar dat vervolgens eerst een heleboel afleveringen besteed worden aan het uitdiepen van de geschiedenis van de twee hoofdpersonen. Echt té vet gedaan
Oud 29-07-2005, 02:05
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-07-2005 @ 00:25 :
Gungrave kun je sowieso via boxtorrents krijgen, maar dat is wel een site waar je ingelogd moet zijn en waar je je ratio (zie de bittorrent FAQs daarvoor) boven de 1 moet houden, tenminste op de lange termijn.

Het vette aan Gungrave vind ik zelf dat je eerst een voorproefje krijgt van de toekomst, maar dat vervolgens eerst een heleboel afleveringen besteed worden aan het uitdiepen van de geschiedenis van de twee hoofdpersonen. Echt té vet gedaan
doet me denken aan Berserk..die laat in ep 1 ook het 'heden' zien om vervolgens het verleden uit te gaan leggen....Berserk is overigens ook een supergoede serie...alleen moetje na de serie verder met de manga..en je moeten tegen 'wat' bloed kunnen
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 02:18.
Oud 29-07-2005, 10:13
Verwijderd
Ja, mijn broer kijkt Berserk nu en die zei ook al dat het verhaal precies dezelfde layout had als Gungrave

Gelukkig hebben we ook de manga ter beschikking. De intro is wel heel erg Engrish trouwens
Oud 29-07-2005, 23:55
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
D@mien schreef op 28-07-2005 @ 15:42 :
weet iemand waar je Anime ringtones/backgrounds kan krijgen in NL?
Niemand?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 30-07-2005, 00:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Jamba Anime, leuk, krijg je ook die shit spotjes op je televisie .

Gewoon zelf maken, mits je telefoon een kabeljte naar USB ondersteund
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 30-07-2005, 06:30
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik kijk wel es of ik zo'n kabeltje kan kopen/maken...eerst ff op vakantie...ik kijk nu al uit naar de kilo's anime/manga die ik naderhand kan gaan kijken
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 30-07-2005, 12:56
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Koop je snel een psp, met ik 1 gig memory stick, en een mobile HDD waarbij ook zo een card reader op zit .

Kan je ook nog op vakantie kijken
Maar je bent wel een aardige duit kwijt.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 30-07-2005, 17:40
Verwijderd
Voor de liefhebbers, op tokyotosho is een torrent gepost van de Shuffle! hentai game
Oud 31-07-2005, 02:16
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Wie weet trouwens wat de beste groep is met betrekking tot de vertaling van FMP! TSR? Ze hoeven niet stipt te zijn met hun releases (maar twee weken te laat is ook niet de bedoeling), zolang de vertaling maar goed is.

Citaat:
vampire_esje schreef op 28-07-2005 @ 19:31 :
Daar ben ik het helemaal mee eens, ookal heb ik alleen seizoen 2 gezien. Ben bezig met Naruto (en ik loop ook nog eens een stuk achter, ben bij aflevering 65 ) maar van wat ik er tot nog toe gezien van heb, vind ik een stuk beter als DBZ.. dat kwam op een gegeven moment echt mijn neus uit.. DBGT helemaal. Dat is echt te amerikaans!

Vampire_esje
DBGT was okay, zolang je in 't Japans keek en alle 64 afleveringen zag. Dán was 't gewoon een DBZ kloon.
Oud 31-07-2005, 08:27
Verwijderd
AonE op de gotwoot site heeft de eerste 2 eps nu online staan van FMP2. Die group wordt door veel mensen hier gewaardeerd. Ik steun hem ook, maar meer omdat iedereen zegt hoe goed die is, dan dat ik echt veel verschil merk tussen subbers. Afgezien van een iets andere vertaling oc.
Oud 31-07-2005, 11:17
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Jongens, wanneer gaan we een Anime dagje/meeting houden?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 31-07-2005, 11:40
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Morridin schreef op 31-07-2005 @ 09:27 :
AonE op de gotwoot site heeft de eerste 2 eps nu online staan van FMP2. Die group wordt door veel mensen hier gewaardeerd. Ik steun hem ook, maar meer omdat iedereen zegt hoe goed die is, dan dat ik echt veel verschil merk tussen subbers. Afgezien van een iets andere vertaling oc.
Heeeey, niet eens gezien. O_o Arigatou.

Citaat:
Jolt schreef op 31-07-2005 @ 12:17 :
Jongens, wanneer gaan we een Anime dagje/meeting houden?
Kom, we gaan met z'n allen naar http://www.abunaicon.nl/
Oud 31-07-2005, 11:52
Verwijderd
Er zijn imo twee groepen waarvan je FMP TSR wilt volgen: Anime-Keep en Anime-onE (die het hier samen doen met Anime-Kingdom).

Ik zou zelf voor de versie van AonE kiezen, niet omdat die groep zoveel beter is dan Anime-Keep, maar omdat AonE schijt heeft aan licensing (en de kans is toch wel vrij groot dat TSR ooit een gelicensed wordt )
Oud 31-07-2005, 12:36
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Rob schreef op 31-07-2005 @ 12:40 :
Heeeey, niet eens gezien. O_o Arigatou.



Kom, we gaan met z'n allen naar http://www.abunaicon.nl/
Dan moet ik werken helaas, horeca = weekend werken
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 31-07-2005, 14:01
Verwijderd
Het valt me btw op dat m'n bittorrent download de laatste tijd stronttraag is
Is UPC die shit aan het weren ofzo?
Oud 31-07-2005, 14:51
Verwijderd
Hoezo traag? Dat hangt toch helemaal van de torrents af. Ik heb net een paar echt grote batches gedownload (Full Moon wo Sagashite, Hikaru no Go) en dat ging toch netjes met zo'n ~100 KB/sec. Niet echt veel natuurlijk, maar stronttraag? Nee. En de Naruto/Bleach-afleveringen elke week gaan gewoon met het maximum van mijn verbinding.
Oud 31-07-2005, 16:57
Verwijderd
Mja, ik downloadde net mijn Naruto ep 144 van AonE met zo'n 8 kb per seconden. En toen stond ie al een kwartier aan
Oud 31-07-2005, 20:02
Verwijderd
Mwah, geen last van gehad, hoewel hij soms inderdaad wel langzamer gaat dan anders, terwijl in beide gevallen het gaat om de nieuwe Bleach/Naruto-afleveringen, dus beide 10.000+ seeds. Vaag.

Het is eigenlijk sowieso het beste om bestanden via usenet binnen te halen. Tegenwoordig doe ik dat ook steeds vaker met series die nog lopen (Shuffle!, Okusama wa Joshikusei, Suzuka, Kamichu!, FMP: TSR). Dat genereert immers de minste bandbreedte en netwerkstress: alleen direct van jouw ISP naar jouw eigen PC. En vrijwel altijd 300+ KB/sec en geen gedoe met achteraf tot minstens 1.0 seeden.

Alleen grote, oude(re) series download ik via BT, omdat die natuurlijk niet zomaar ineens gepost worden op usenet.
Oud 31-07-2005, 21:00
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Rob schreef op 31-07-2005 @ 03:16 :
DBGT was okay, zolang je in 't Japans keek en alle 64 afleveringen zag. Dán was 't gewoon een DBZ kloon.
Ik heb alleen de engelse versies op mijn compter staan, ik heb het ook wel gekeken, maar ik vond er geen klap aan omdat ik het te amerikaans vond... Truks zou SSJ2 moeten kunnen worden omdat Mirai Ne Trunks dat ook kan.. In DBGT sraait het alleen om Goku (hij wordt SSJ4) en de rest staat stil... Beetje kneuserig!

Vampire_esje
Oud 01-08-2005, 00:03
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
vampire_esje schreef op 31-07-2005 @ 22:00 :
Ik heb alleen de engelse versies op mijn compter staan, ik heb het ook wel gekeken, maar ik vond er geen klap aan omdat ik het te amerikaans vond... Truks zou SSJ2 moeten kunnen worden omdat Mirai Ne Trunks dat ook kan.. In DBGT sraait het alleen om Goku (hij wordt SSJ4) en de rest staat stil... Beetje kneuserig!

Vampire_esje
Ik heb ze alle 64 in 't Japans. De Amerikaanse versies schijnen hele stukken te missen of zoiets dergelijks. Maar ik ga die niet kijken omdat Funimation verschikkelijk dubbed van wat ik heb gehoord.

Maar 't draait inderdaad redelijk veel om Goku, ja. Vejita wordt ook SSJ4, maar da's pas helemaal aan het einde. Pan heeft al helemaal niet echt een belangrijke rol en ik kan me niet herinneren dat Trunks ooit SSJ1 werd in GT, let alone SSJ2.
Volgens mij zijn d'r geen SSJs in GT, op Vejita en Gohan na.
Oud 01-08-2005, 09:46
Verwijderd
Ik heb ze ook alle 64 in het Japans. Ik heb maar tot episode 14 ofzo gekeken. Het begin is gewoon verdomd saai.
Oud 01-08-2005, 10:21
Verwijderd
Is DB (Z/GT/whatever) niet heel erg voor nerds?

Dat is juist de anime waardoor alle westerlingen denken dat in Japan alleen maar spuuglelijke animatie wordt gemaakt van schreeuwende koters met vlammend haar die onmogelijke superkrachten bezitten, en waar alles alleen maar draait om power levels. Door DB kreeg ik jaren geleden juist een hekel aan anime
Oud 01-08-2005, 12:41
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Leuk die discussie's wie nou het grote power level heeft....
Naja ze zeggen dat je dan wat moet compenseren.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 01-08-2005, 15:17
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2005 @ 11:21 :
Is DB (Z/GT/whatever) niet heel erg voor nerds?

Dat is juist de anime waardoor alle westerlingen denken dat in Japan alleen maar spuuglelijke animatie wordt gemaakt van schreeuwende koters met vlammend haar die onmogelijke superkrachten bezitten, en waar alles alleen maar draait om power levels. Door DB kreeg ik jaren geleden juist een hekel aan anime
Bij mij is het juist het omgekeerde: Door DBZ begon ik 't juist geinig te vinden.

@Jolt: Het gaat er meer over hoe GT véél te veel op Goku focused.
Oud 01-08-2005, 16:37
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nee zoek eens die discussie's op fan forums van DBZ op.
Je lacht je kapot.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 01-08-2005, 16:55
Verwijderd
OMG his power level si off teh map!!!!!11

En dan vervolgens twintig afleveringen waarin een of andere lelijk getekende gast onoverwinnelijk blijkt, maar toch weer niet, want er komt een of andere mafkees uit de toekomst die ultiem blijkt te zijn.

Spijt me echt voor de fans, maar DB in al zijn varianten vind ik echt verschrikkelijk
Oud 01-08-2005, 17:11
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ach, ik vind 't geinig omdat 't zo lekker hersenloos is en d'r wel geinige muziek in zit (Bruce Faulconer is wel goed). Voor de rest boeit 't me totaal niet.
Oud 01-08-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2005 @ 17:55 :
OMG his power level si off teh map!!!!!11

En dan vervolgens twintig afleveringen waarin een of andere lelijk getekende gast onoverwinnelijk blijkt, maar toch weer niet, want er komt een of andere mafkees uit de toekomst die ultiem blijkt te zijn.

Spijt me echt voor de fans, maar DB in al zijn varianten vind ik echt verschrikkelijk
Ach ja elk het zijne
Ik kan dan weer wél genoeg krijgen van al die japanse schoolmeisjes
Maar weer niet van foute leipe vechters
Oud 01-08-2005, 19:29
Melkweg
Avatar van Melkweg
Melkweg is offline
Waar halen jullie bleach vandaan? Heb nou t/m 20 binnen maar de rest ken ik niet vinden
__________________
Up town Down town Turn the beat around town
Oud 01-08-2005, 19:56
Mingster
Mingster is offline
Citaat:
Morridin schreef op 01-08-2005 @ 18:57 :
Ach ja elk het zijne
Ik kan dan weer wél genoeg krijgen van al die japanse schoolmeisjes
Maar weer niet van foute leipe vechters
Kan beide niet uitstaan Sailormoon, arg

Hier kan je trouwens Bleach t/m 42 krijgen, direct download:
http://www.narutomania.com/?page=bddl
Naruto, Hellsing en Ghost in the Shell trouwens ook, hartstikke legaal

Heeft iemand Appleseed gezien? Hij draaide laatst in de bios, maar ben vergeten erheen te gaan. Is hij het waard? Of is het ook weer brainloos mecha evil against good'n save the world?
Oud 01-08-2005, 19:59
Verwijderd
Nee hoor. Naruto, Hellsing en GITS zijn hartstikke gelicensed dus downloaden is in principe illegaal. Dat een Amerikaanse licensor er geen probleem van maakt, maakt dat niet anders.

Bleach kun je nog wel zonder problemen downloaden. Directe downloads, daar geloof ik niet zo. Kun je beter gewoon BT installeren en op de scarywater-tracker even naar het gedeelte van Lunar gaan.
Oud 01-08-2005, 20:52
Verwijderd
Ik heb Appleseed een tijd terug op dvd gekocht. Man, wat een buttfilm. De animatie was wel redelijk, de tekenstijl gewoon ouderwets. Maar het hele verloop sloeg nergens op, alsof ze er hele stukken uitlieten. Echt bijzonder was ie niet.
Oud 01-08-2005, 20:56
Mingster
Mingster is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2005 @ 20:59 :
Nee hoor. Naruto, Hellsing en GITS zijn hartstikke gelicensed dus downloaden is in principe illegaal. Dat een Amerikaanse licensor er geen probleem van maakt, maakt dat niet anders.

Bleach kun je nog wel zonder problemen downloaden. Directe downloads, daar geloof ik niet zo. Kun je beter gewoon BT installeren en op de scarywater-tracker even naar het gedeelte van Lunar gaan.
Dat licensed was niet gemeend ofzo
Maar er gebeurt zoveel

Tekenstijl ouderwets? Dat is juist leuk lijkt mij, de nieuwere animes vind ik allemaal tegenwoordig op elkaar lijken qua tekenstijl.
Oud 01-08-2005, 21:08
Type
Avatar van Type
Type is offline
ik mis mijn anime

(heb geen internet op kamersch)
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 01-08-2005, 21:11
Mingster
Mingster is offline
Op naar de plaatselijke dvdboer?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.