Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2005, 22:10
Skilly
Skilly is offline
Volgens mijn tante ben ik dik geworden me kont is groter geworden stuff like that. De standaard familie-opmerkingen
Echt domme opmerkingen
Maar ik ben niet dik

wtf

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 22:16.
Advertentie
Oud 29-07-2005, 22:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Skilly schreef op 29-07-2005 @ 23:10 :
Volgens mijn tante ben ik dik geworden me kont is groter geworden stuff like that. De standaard familie-opmerkingen

Maar ik ben niet dik

wtf
ow heerlijk!!! love that
Oud 30-07-2005, 00:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Fijne avond gehad met familie. Kan dat? Welzeker, dat kan. Oma was jarig, 82 werd ze. Oom en tante en neefje en nichtje waren er ook. Moeder's kant, dus verdraagzaam en niet geheel iq-loos. Sterker nog, de kids gaan naar m'n oude middelbare school na de vakantie. Havo/Vwo en Vwo+ Het was heel gezellig. Veel gelachen.
Oud 30-07-2005, 02:16
Vice
Vice is offline
Een van de cavia's is gestorven en een ander heeft longontsteking.

Daarnaast ben ik nog steeds niet uit welke opleiding ik hierna wil doen en ik heb nog maar een jaar.
Oud 30-07-2005, 08:51
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Citaat:
malaika schreef op 29-07-2005 @ 20:47 :
morge jarig!!!!!!!!!!!!!!!

hehe
Gefeliciteeeeeeeerd!!
Oud 30-07-2005, 09:25
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-07-2005 @ 03:16 :
Een van de cavia's is gestorven en een ander heeft longontsteking.

Daarnaast ben ik nog steeds niet uit welke opleiding ik hierna wil doen en ik heb nog maar een jaar.
aww

en ik nog maar een paar weken ofzo
Oud 30-07-2005, 09:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
malaika schreef op 29-07-2005 @ 20:47 :
morge jarig!!!!!!!!!!!!!!!

hehe
heppie birthdee to joe
Oud 30-07-2005, 09:26
Gothic
Gothic is offline
waarom reageert ie nou niet
Oud 30-07-2005, 13:08
Verwijderd
zo moe hè. hoofdpijn, buikpijn, en zometeen toch maar 2 uur in de trein naar Ede. daar heb ik gewoon zin in. gisteren zo moe dat ik om half 9 al lag te slapen voor de tv op het bed van pap en mam. komen ze me 3 keer wakker schreeuwen. ach jaa. vandaag is zus jarig. leuk hoor, familie, maar niet als ze elkaar op de een of andere manier niet kunnen luchten of zien. bah. kutruzies altijd. en zin om de kids te vermaken heb ik niet, mijn kop doet zeer. straks naar Ede, weekend daar. volgende week laatste week werken en dan eindelijk nog even vakantie vieren.

ik denk de laatste dagen vreselijk veel na. of eigenlijk nog meer dan anders. en ik hoop dat ik wat besluiten kan nemen. wat dingen kan afsluiten. zin kan maken in nieuwe dingen. want het raakt me allemaal vreselijk.
Oud 30-07-2005, 14:36
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Yes, leuke kleding aangeboden bij 'vraag&aanbod'. En ik was lekker de eerste die reageerde.. Ik wil die 2 truitje + broek hebben!! Pas geleden heb ik voor het eerst via een mede-forummer een poster (+knuffel... haha) gekocht en die heb ik ingelijst (erugh mooi geworden )
Oud 30-07-2005, 15:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Helemaal uit m'n humeur...

Internet lag eruit -alweer!- vanmiddag. Een uur nog wel!
Voor de rest is het alweer een ge-wel-di-ge dag.
Oud 30-07-2005, 15:16
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Mmm... ik kan een grote kamer (6m x 6m) + eigen wc + eigen keuken + eigen ingang voor 350 euro per maand huren...
Zal ik de stap naar een onafhankelijk leven wagen? Geen douche ...? (ik kan douchen in de sportschool, mss eventueel in het huis van die mensen óf bij mijn ouders) ... geen internet, geen tv... en er staat niet of de kamer gemeubileerd is of niet (denk, denk, denk... mss is het allemaal teveel van het goede...) Ik weet het nog niet.
Oud 30-07-2005, 17:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag echt een grandiose dag gehad . Vanmorgen vroeg met paard en al naar Antwerpen vertrokken om weer eens een bezoekje te brengen aan m'n instructeur en om mijn paard tijdelijk bij hem te stallen, ivm mijn vakantie. Het was zoals altijd weer super gezellig, veel gepraat, bij al zijn jonge dieren (veulens en fokmerrie's) wezen kijken, zijn nieuwe huis mogen bewonderen, wat overigens wel héél erg mooi is geworden! En hem geholpen met de stallen en les gehad van hem, en dus weer weer flink bijgespijkerd in een uurtje tijd. Het is echt zo'n lieve jongen.. Heel veel meegemaakt, maar hij lacht nog steeds. Dat bewonder ik toch wel aan hem . Patrick bedankt voor vandaag en alvast voor aankomende maand! Wiejj... Thanks.
Oud 30-07-2005, 18:14
Roadrunner
Roadrunner is offline
Oh en de vakantie was zo geweldig. En Hans is nog daar en ik mis hem en zie m over n tijdje weer, en ik zing al heel de dag en huppel door het huis enzo
Oud 30-07-2005, 18:39
Verwijderd
tralala

en langzaam word ik gek zegt de ik-uit-het-verleden tegen mezelf
Ik blijf mezelf, mijn oude ik verdwijnt ..

just as i predicted ..
Maar is het goed of slecht .. ik weet het niet .. het voelt niet positief, niet negatief,maar wel raar.

blaas en ik vlieg weg
Oud 30-07-2005, 18:52
George
George is offline
Hoi m'n vader heeft me zojuist dertig keer doodgewenst, en eigenlijk begrijp ik hem best. Echt veel nut heb ik niet ofzo.
Oud 30-07-2005, 20:52
rare kwast
rare kwast is offline
partytime??!?!
Oud 30-07-2005, 20:53
El Kim
El Kim is offline
Kut NS
Oud 30-07-2005, 20:55
Gothic
Gothic is offline
Zo hoop opgeruimd en waarom val ik in godsnaam altijd op jongens waar ik helemaal niet op zou moeten vallen omdat ze totaal niet bij me passen enz? Maar hij heeft wel hoop gemeen, maar toch is het niet verstandig hem leuk te vinden, want hij is zo'n voetbaljongen die alles volgt en kijkt en daar heb ik later geen zin in. Wat een onsamenhangend verhaal zeg.
Oud 30-07-2005, 20:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb me vandaag ingeschreven bij de IB-Groep en de Hogeschool Rotterdam. Ik twijfelde al een paar dagen of het echt een goede keuze was maar eigenlijk ging ik er in alles wat ik vertelde er al vanuit dat ik dat zou gaan doen dus het leek me goed om me maar in te schrijven. Het voelt wel goed het enige wat ik jammer vind is dat het nu zeker nog vier jaar duurt voor ik samen kan wonen want ik ga in Rotterdam studeren en mijn vriend in Amsterdam. Maar aan de andere kant is vrijheid ook nog wel lekker, samenwonen kan je hele leven nog toch?

Ik voel me vrij goed nu dat allemaal geregeld is. Heb me ook ingeschreven bij Stadswonen voor een kamer, hoop dat ik nog wat krijg voor september maar ik reken er eigenlijk niet op.

Het enige wat me down maakt is dat ik steeds op mijn wnag bijt en kramp heb in mijn kaak en dat vind ik eng. Ik wil die verstandskiezen niet maar als ik ze heb dan wil ik ze ook perse hebben. Moet binnenkort naar de tandarst maar ik durf geen afspraak te maken en ben doodsbang dat mijn verstandskiezen eruit moeten en die angst houdt me al maanden in zijn greep. Ik ben dat zo zat
Oud 30-07-2005, 22:00
Fruitcake
Fruitcake is offline
die porky's films zijn toch wel hersenloze humor, net wat ik nodig had.
Oud 30-07-2005, 22:21
WolterB
WolterB is offline
Het was gezellig vanmiddag
Oud 30-07-2005, 22:47
M@rco
M@rco is offline
Verveling

En waarom wonen leuke mensen altijd ver weg, en vervelende mensen dichtbij?
Oud 31-07-2005, 01:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Net ruim een uur buiten rondgehangen met een jongen die ik vaag ken, en een vriendin van hem. Och, gezellig wel, net weer binnen. Het stomme is, ik ben niet moe, kan niet slapen, verveel me dood, voel me enigzins 'rot' en ik weet maar niets te bedenken waardoor ik nog eventjes bezig ben. Blegh! Tijd voor vakantie .
Oud 31-07-2005, 01:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
M@rco schreef op 30-07-2005 @ 23:47 :
Verveling

En waarom wonen leuke mensen altijd ver weg, en vervelende mensen dichtbij?
Dat vraag ik me dus ook weleens af.
Oud 31-07-2005, 01:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
En nog chagerijniger als we zijn inmiddels ga ik nog maar even naar buiten, me fijn vermaken met een rondje gewandel. Gadverdamme!
Oud 31-07-2005, 02:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Fijn en nu zit ik dus ook nog in tranen, hoe hatelijk. Ik word gek van de verveling, misschien dat ik van de week nog even terug ga naar Antwerpen om daar een tijdje op stal te helpen. Of misschien toch naar Eerbeek? Aaaaah Snotvakantie waar blijf je nou Tijd om een slachtoffer te zoeken om mee te praten, verkut.
Oud 31-07-2005, 02:10
rare kwast
rare kwast is offline
zow einde stap avond...
nu drank en chocola
Oud 31-07-2005, 02:47
rare kwast
rare kwast is offline
wat chocola verder..voel ik me alleen maar rotter
dacht dat er endorfine inzat enzo
Oud 31-07-2005, 07:47
farai
farai is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 30-07-2005 @ 19:39 :
blaas en ik vlieg weg
ten eerste ga kik ni blazen.
ten tweede: van mij part moogde vliegen mo dan wel as een vlinderke chique beesten

*knuff*

OT: ligt het aan mij of was het écht zo warm vann8? Oh bah, nauwelijks geslapen en nu een vage kop. Maarrrr....Ik ben dan ook absoluut geen ochtendmens alhoewel ik iedere dag vroeg wakker ben.

En mensen die geen smsjes trugsturen, àlle begrip voor. Maar niet voor diegene die ge een toch wel belangrijke vraag stelt.
Naja de madam in kwestie zal bij leven en welzijn nog wel is van zich laten horen zeker.
Oud 31-07-2005, 10:43
rare kwast
rare kwast is offline
waarom wordt je van drank zo vroeg wakker??
Oud 31-07-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 31-07-2005 @ 11:43 :
waarom wordt je van drank zo vroeg wakker??
Om met mij te MSN-nen natuurlijk.

*Geeft super hug*

OT;
Straks gaan ze op vakantie en ben ik alleen thuis, mn hoofd loopt over van de verkeerde ideeën...
Oud 31-07-2005, 10:54
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 31-07-2005 @ 11:46 :
Om met mij te MSN-nen natuurlijk.

*Geeft super hug*

OT;
Straks gaan ze op vakantie en ben ik alleen thuis, mn hoofd loopt over van de verkeerde ideeën...
ja dat is iig een goede reden maar dan verdwijnt mn moeheid niet he

*doet super hug terug geven*

ennuh....doe smsen hé als t nie goed gaat...das vast bekende weg maar doe aub geen "domme" dingen
Oud 31-07-2005, 10:58
rare kwast
rare kwast is offline
gister toen we thuis kwamen regende het onwijs hard...
ben toen maar even buiten blijven staan tot dat ik helemaal zeik nat was (duurde niet lang regende heel hard)
heerlijk...t idee even "vrij" te zijn
Oud 31-07-2005, 12:48
Verwijderd
Lekker uitgeslapen, wakker gebeld door mn vriendje en nu aan eht wachten tot ik moet werken.
Oud 31-07-2005, 13:42
Nijn*
Nijn* is offline
Ben weer terug (sinds 40 min). Heerlijk weer gehad, heel gezellig, leuke mensen ontmoet, veel geshopt, veel sightseeing gedaan, maar bovenal: uitgerust. Ben weer beetje op krachten gekomen van het afgelopen jaar. Aankomende week nog naar Antwerpen, meiden dagje met M. en het weekend bij L. slapen. Hihih, gelukkig heb ik nooit rust. Ga nu maar even pizza uit de oven halen, lekker voor de tv opeten en dan uitpakken. Vreemd om weer in Nederland te zijn, vanochtend nog in Compiègne (boven Parijs), zaterdag zat ik nog in Pouzauges (Vendée) en een week terug zaterdag zat ik in Souillac (Dordogne)..En nu in mijn eigen kamertje Hmm.
Oud 31-07-2005, 14:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zondag...
Chello kut de hele tijd...
Rot-weer...
Hele mooie, fijne, geweldige dingen dromen en dan wakker worden en beseffen dat je die dingen niet (meer) hebt...
Oud 31-07-2005, 14:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-07-2005 @ 15:26 :
Zondag...
Chello kut de hele tijd...
Rot-weer...
Hele mooie, fijne, geweldige dingen dromen en dan wakker worden en beseffen dat je die dingen niet (meer) hebt...
En dan maar lekker op andere mensen afreageren .
Oud 31-07-2005, 14:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-07-2005 @ 15:35 :
En dan maar lekker op andere mensen afreageren .
Huh? Ik? Waar?
Oud 31-07-2005, 14:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-07-2005 @ 15:37 :
Huh? Ik? Waar?
lijkt mij ook een goed plan hoor gewoon op andere afreageren

zo werd t in mijn ogen iig bedoeld...dat je dat moest doen...maar kan t fout hebben
Oud 31-07-2005, 15:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vannacht ging het even mis. Alles spookte door mijn hoofd en wilde maar niet gaan rusten. Vond het heel moeilijk dat het nu zo definitief was maar een lief smsje van mijn vriend gehad en dan gaat het wel weer.

Mijn moeder is echt onredelijk. Ze doet net alsof het mijn schuld is ofzo dat ik nu weer thuiswoon en ze laat me de hele dag merken dat ze het zo vervelend vindt enzo en ze doet net alsof zij en mijn broertje er onder lijden. Je zou toch welkom moeten zijn thuis? Ik doe hardstikke mijn best om een kamer te vinden. Heb net weer gereageerd op twee kamers van kamernet dus ze kan me niets verwijten lijkt me
Oud 31-07-2005, 15:07
rare kwast
rare kwast is offline
broertjes en computers
Oud 31-07-2005, 15:40
Maurice
Maurice is offline
altijd fijn om te merken dat ze niet in je wil investeren.
Oud 31-07-2005, 16:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben het spoor bijster. Weetje mam, het hoeft verdomme al niet eens meer. Laat het maar gewoon! Ik heb er überhaupt al geen eens meer zin in, en bedankt dat je mijn voorzichtige enthousiasme altijd weer weet af te stompen tot op het bot. Soms ben ik het zo zat.. Dat blijkt ook maar weer: Vanacht was ronduit kut, en vandaag ging het tot voorkort weer prima. Lekker wezen shoppen in R'dam en het super gezellig gehad, ik begin over dingen van vroeger en over vannacht en ze klapt finaal dicht, lult erover heen en vraagt me haastig: "Wil je ook een kop thee?" Ik wil er niet eens meer om huilen, maar ik begrijp het gewoonweg niet: Ben ik dan serieus zo onuitstaanbaar? Haal ik écht het bloed onder haar nagels vandaan? Ben ik te lief? Te rustig/braaf misschien? Ben ik te bot? Godverdomme ik weet het niet meer. *traan* Volgens mij is het gewoon nóóit goed genoeg!

Lieverd, ben blij als je straks hier bent..
Oud 31-07-2005, 18:41
moon
moon is offline
voel me boos en het stomme is...ik weet echt maar dan ook echt niet waarom!!!! Vannacht heb ik in mijn droom ook al veel ruzie gemaakt en ik scheen mijn vriend een klap gegeven te hebben....ik snap er niks van. Waar komt die agressie ineens vandaan? kan het zijn dat een neiuwe medicijn dat als bijwerking heeft? dat je er boos van wordt . Laat maar, ik begrijp mezelf niet.
Oud 31-07-2005, 18:48
just-miej
just-miej is offline
waarom is het zo moeilijk om echt vrolijk te zijn....
Oud 31-07-2005, 18:54
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
just-miej schreef op 31-07-2005 @ 19:48 :
waarom is het zo moeilijk om echt vrolijk te zijn....
dat vraag ik me ook af ja
Oud 31-07-2005, 19:02
Maurice
Maurice is offline
ligt het nou aan haar of ligt 't aan mij?
Oud 31-07-2005, 19:15
George
George is offline
Soms vraag ik me af waarom iemand me niet gewoon een kogel door m'n kop kan jagen.
Oud 31-07-2005, 19:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En weer een andere vriendin die me laat vallen, zonder aankondiging, zonder aangegeven reden.

Ik belde haar de 27ste nog, op haar verjaardag, toen ze op de camping zat met d'r familie, om haar te feliciteren. Een tijdje aan de telefoon gehangen, leuk gepraat, maar, zo zei ze, als ze terug was hoefde ik niet langs te komen, want ze had het toch al zo druk. Eigenlijk had ik het toen al kunnen weten. Maar ja, ze zei nog: 'bedankt voor het bellen', dus misschien zat het toch nog goed.

Niet dus. Vanmiddag had ze een 'verjaardagsbijeenkomst'. Ze had iedereen individuele e-mails gestuurd om hen uit te nodigen. Dacht ze zeker dat ik er zo niet achter zou komen. Ha! Heeft ze even buiten iemand anders gerekend.

Dus, wat is de oogst deze zomer so far? Eén vriend kwijt en twee vriendinnen. "Maar je kan er toch zelf ook een leuke zomer van maken?" Ach, rot op!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten