Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 11:53
squat
squat is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-08-2005 @ 12:53 :
Emre, Dalmat en Vieri (en Davids en Van Der Meyde waarschijnlijk maar dat heeft geen uitleg nodig ) zijn vertrokken. Bovendien hebben ze Figo er voor terug gehaald, slecht seizoen gegarandeerd
Ze hebben alsnog Veron, Adriano, Martins, Recoba, Zanetti, Cambiasso en Toldo. Ze doen gewoon mee om de titel in Italië.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2005, 19:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Rapid Wien, FC Thun, Udinese, Betis Sevilla en Petrzalka... al 5 verrassingen tot nu toe. De vraag is of er vandaag nog meer bijkomen.
Rot dat Liverpool heeft verloren (maar gelukkig zijn ze toch door ). Heb verder nix van de wedstrijd gezien dus misschien speelden ze wel niet in hun sterkste formatie aangezien de wedstrijd van vrijdag in Monaco voor de deur staat (de Europese Supercup tegen UEFA-Cup winnaar CSKA Moskou).
Oud 24-08-2005, 21:12
WolterB
WolterB is offline
Club staat voor en kan als t blijft verlengen RSCA is door en Ajax staat voor en is door als t zo blijft

Goed voor t Belgische en Nederlands voetbal
Oud 24-08-2005, 21:20
Mitros
Mitros is offline
Die 1ste helft van Ajax was echt beroerd, maar goed hersteld in de 2de
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 21:33
Verwijderd
Dat Ajax een export product is van Nederland. Lijkt wel van Chineze makladei
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 21:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
INGEBROKEN IN BRUSSELSE KLEEDKAMER

De trip naar Praag heeft voor Anderlecht een zure nasmaak gekregen. Er is namelijk ingebroken in de kleedkamer van de Brusselaars, tijdens de partij.

"Dit is een schande voor de organisatie van Slavia", zei Vercauteren op Sporza Radio. "Wellicht is er net voor de rust iemand in de kleedkamer geweest, die overigens gesloten was. Maar we konden dat niet tegen de jongens zeggen. Er was een belangrijke match aan de gang."

"Portefeuilles, visa, paspoorten, juwelen, allemaal weg. Dat is erg voor de jongens. Plus: we moeten hier ook nog wegraken, hé, zonder die papieren."
Bron: TT-één
Oud 24-08-2005, 21:52
Methuselah
Methuselah is offline
Losers daar in Praag.
Oud 24-08-2005, 22:18
WolterB
WolterB is offline
Uitslagen van vanavond:
Slavia Praag - Anderlecht 0-2 (1-2)
AJAX - Brøndby 3-1 (2-2)
Debrecen - Manchester U 0-3 (0-3)
Glasgow Rang. - Anorthosis Fam. 2-0 (2-1)
Werder Bremen - FC Basel 3-0 (1-2)
Internazionale - Sjacht.Donetsk 1-1 (2-0)
Club Brugge - Valerenga 1-0 (0-1) wns 4-3

Tussenstand:
Villarreal - Everton 2-1 (2-1)

Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 22:53.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 22:39
WolterB
WolterB is offline
Naar Champions League:
Spanje: Barcelona, Real Madrid, Villarreal, Betis
Engeland: Chelsea, Arsenal, Liverpool, Manchester Utd
Italië: Juventus, Milan, Inter, Udinese
Duitsland: Bayern München, Schalke, W.Bremen
Frankrijk: Lyon, Lille
Portugal: Benfica, Porto
Griekenland: Olympiakos, Panathinaikos
Nederland: PSV, Ajax
België: Anderlecht, Club Brugge
Tsjechië: Sparta Praag
Turkijke: Fenerbahçe
Schotland: Rangers
Oostenrijk: Rapid Wien
Zwitserland: Thün
Noorwegen: Rosenborg
Slowakijke A.Bratislava
Oud 24-08-2005, 22:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 24-08-2005 @ 22:52 :
Losers daar in Praag.
Ik ben benieuwd of de UEFA Slavia daar verantwoordelijk voor houdt.
Oud 24-08-2005, 23:09
PV
PV is offline
Ajax
De Belgen

morgen even voor vieren de loting
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 00:47
Verwijderd
najah ajax door, maar ben bang dat ze de eerste ronde al niet eens doorkomen...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 09:13
Wawl
Wawl is offline
Ben benieuwd wie Ajax zal loten.
Oud 25-08-2005, 10:52
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 24-08-2005 @ 22:47 :
Bron: TT-één
Die bron zuigt wel behoorlijk: spelers waren wel op de hoogte (althans volgens het nieuwsblad )
Geen sporen van inbraak gevonden trouwens!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 11:39
one.
one. is offline
De potten waaruit geloot gaat worden. Ik vind het vreemd dat Arsenal en Inter in pot één zitten en Juventus en Chelsea in pot twee.

Pot één:

Real Madrid (Spa)
AC Milan (Ita)
FC Barcelona (Spa)
Liverpool (Eng)
Manchester United (Eng)
Internazionale (Ita)
Bayern München (Dui)
Arsenal (Eng)

Pot twee:

FC Porto (Por)
Juventus (Ita)
PSV
Olympique Lyon (Fra)
Panathinaikos (Gri)
Chelsea (Eng)
Villarreal (Spa)
Ajax

Pot drie:

Club Brugge (Bel)
Anderlecht (Bel)
Olympiakos (Gri)
Schalke 04 (Dui)
Sparta Praag (Tsj)
Lille (Fra)
Rangers (Sch)
Werder Bremen (Dui)

Pot vier:

Benfica (Por)
Rosenborg BK (Noo)
Real Betis Sevilla (Spa)
Udinese (Ita)
Fenerbahçe (Tur)
Rapid Wien (Oos)
FC Thun (Zwi)
Artmedia Petrzalka (Slw)
Oud 25-08-2005, 11:56
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 25-08-2005 @ 12:39 :
De potten waaruit geloot gaat worden. Ik vind het vreemd dat Arsenal en Inter in pot één zitten en Juventus en Chelsea in pot twee.
Gaat gewoon om punten die gehaald zijn de afgelopen 5 jaar dus kan niets raars aan zijn
Oud 25-08-2005, 12:35
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 25-08-2005 @ 01:47 :
najah ajax door, maar ben bang dat ze de eerste ronde al niet eens doorkomen...
Aan die potten te zien kunnen ze best in een kansrijke groep terecht komen. Afwachten dus. Als ze zo spelen als de tweede helft gisteren moeten ze zeker derde kunnen worden. Als ze zo spelen als in de eerste helft valt er wienig eer te behalen.
Oud 25-08-2005, 13:06
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Spare schreef op 25-08-2005 @ 11:52 :
Die bron zuigt wel behoorlijk: spelers waren wel op de hoogte (althans volgens het nieuwsblad )
Geen sporen van inbraak gevonden trouwens!
Erm, Vercauteren, de trainer, heeft 't zelf gezegd op Sporza-radio: "we hebben de spelers niet op de hoogte gebracht tijdens de rust, er was immers een belangrijke wedstrijd bezig."

Alleen Jestrovic heeft 't tijdens de rust gemerkt dat er veel spullen van hem weg waren (maar die zat op de bank en zweeg ook tegen de andere ploegmaats).
Oud 25-08-2005, 16:11
kalinho
kalinho is offline
Ajax
Arsenal
Sparta Praag
Fc Thun ( )

nou, dat is dus 2e ronde voor ajax

en dan psv

Ac Milan
Psv
Schalke 04
Fenerbache

Uit in Fenerbache gaan ze denk al kapot, zelfde geld voor uit in Schalke. Milan is een bekend verhaal: hoe goed je ook speelt, winnen zal je niet
Oud 25-08-2005, 16:13
WolterB
WolterB is offline
Code:
 Poule A:     Poule B:     Poule C:     
 Bay.München  Arsenal      FC Barcelona 
 Juventus     AJAX         Panathinaikos
 Club Brugge  Sparta Praag Werder Bremen
 Rapid Wien   FC Thun      Udinese      

Poule D:     Poule E:     Poule F:     
 Manchester U AC Milan     Real Madrid  
 Villarreal   PSV          Olymp.Lyon   
 Lille OSC    Schalke 04   Olympiakos P.
 Benfica      Fenerbahçe   Rosenborg    

Poule G:     Poule H:                  
 Liverpool    Internazionale            
 Chelsea      FC Porto                  
 Anderlecht   Glasgow Rangers           
 Real Betis   Artmedia Bratislava
Oud 25-08-2005, 16:14
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
kalinho schreef op 25-08-2005 @ 17:11 :
Ajax
Arsenal
Sparta Praag
Fc Thun ( )

nou, dat is dus 2e ronde voor ajax

en dan psv

Ac Milan
Psv
Schalke 04
Fenerbache

Uit in Fenerbache gaan ze denk al kapot, zelfde geld voor uit in Schalke. Milan is een bekend verhaal: hoe goed je ook speelt, winnen zal je niet
|Ik vind het kut dat PSV zo moeilijk heeft geloot... Ik zou het wel koewl vinden om een keer 2 nederlanse clubs in de 2de ronde te zien
Oud 25-08-2005, 16:21
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hehe Liverpool bij Chelsea 0 punten weer voor RSCA
Oud 25-08-2005, 16:23
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 25-08-2005 @ 17:21 :
Hehe Liverpool bij Chelsea 0 punten weer voor RSCA

Nu, wel opmerkelijk: vanmiddag rond'n uur of 12 zat er al 'n Liverpoolfan op 't Anderlecht-forum, had zich vandaag geregistreerd om te vragen wat we daar van Liverpool vonden...
Oud 25-08-2005, 16:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Prachtig, Schalke bij PSV

Was leuk geweest als er 2 Nederlandse clubs doorgingen maar ik kies toch voor Schalke. Kan nog een hele mooie pot worden, mag Koné trouwens ook al uitkomen in de CL? Met Vennegoor bereiken ze weinig tegen Bordon en Krstajic
Oud 25-08-2005, 16:51
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-08-2005 @ 17:36 :
Prachtig, Schalke bij PSV

Was leuk geweest als er 2 Nederlandse clubs doorgingen maar ik kies toch voor Schalke. Kan nog een hele mooie pot worden, mag Koné trouwens ook al uitkomen in de CL? Met Vennegoor bereiken ze weinig tegen Bordon en Krstajic
Nee. Koné heeft al Intertoto gespeeld voor Roda, dus mag tot de 'winterstop', want die heeft Nl. niet, geen CL spelen.

Hoe kan het trouwens, dat Arsenal een beschermende status heeft, en Chelsea niet? Terwijl Chelsea toch kampioen is geworden van de (op een na ?)beste competitie van Europa.
Oud 25-08-2005, 17:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
kalinho schreef op 25-08-2005 @ 17:51 :
Nee. Koné heeft al Intertoto gespeeld voor Roda, dus mag tot de 'winterstop', want die heeft Nl. niet, geen CL spelen.

Hoe kan het trouwens, dat Arsenal een beschermende status heeft, en Chelsea niet? Terwijl Chelsea toch kampioen is geworden van de (op een na ?)beste competitie van Europa.
Geen beschermde status ze staan gewoon bij de eerste 8 ploegen van Europa op basis van de prestaties van de afgelopen 5 jaar, en daarin heeft Chelski nog niet zo heel veel gepresteerd.

Haha dan krijgt PSV het nog erg lastig, Vennegoor krijgt geen poot aan de grond. Milan zelfde verhaal, denk dat hij het met Robert moet doen, maar die heeft ook geen snelheid.
Oud 25-08-2005, 18:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV heeft het op papier zwaarder dan Ajax. Wéér met AC Milan en de uitwedstrijden bij Fenerbahce en Schalke zijn ook wel lastig. Als je ook ziet hoe ze de competitie zijn begonnen, denk ik dat ze best wel tevreden mogen zijn met een derde plaats in de poule, maar je moet natuurljik in eerste instantie voor het hoogst haalbare gaan.
Ajax heeft natuurlijk Arsenal als sterkste tegenstander. Praag uit is ook lastig, maar dat Thun moet toch wel 6 punten opleveren. Maar Ajax zou moeten doorkomen in deze poule.
Liverpool bij Chelsea, hopen dat het net zo loopt als vorig jaar. Maja met Anderlecht en Betis erbij moeten ze allebei wel doorgaan, wie er dan eerste wordt is dan van secundair belang.
Verder vind ik Man. United en Barca wel makkelijke poules hebben, er zit niet echt een "groep des doods" bij.

Trouwens gisteren Panathinaikos - Wisla Krakots... ehehm Krakow: knotsgekke wedstrijd. Wisla had de eerste wedstrijd met 3-1 gewonnen, maar Panathinaikos kwam in de tweede helft met 2-0 voor, dus zouden zij door zijn. Toen maakte Wisla nog 2-1, dus zouden zíj weer door zijn. Daarna werd er een glaszuiver doelpunt van de Polen afgekeurd en in de tegenaanval scoorde Panathinaikos 3-1. Dus verlengen. Niet voordat Wisla verder moest met 10 man na een overtreding van een speler die zijn tweede gele kaart kreeg. In de verlenging werden er 3 ballen door Wisla van de lijn gehaald, maar uiteindelijk viel toch nog de 4-1.

Laatst gewijzigd op 25-08-2005 om 18:35.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 20:27
geen punt :|
geen punt :| is offline
Niet echt mooie poules. Ik denk dat ik die met Man U, Benfica en Villareal nog het mooist vind.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 20:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-08-2005 @ 19:22 :

Liverpool bij Chelsea, hopen dat het net zo loopt als vorig jaar. Maja met Anderlecht en Betis erbij moeten ze allebei wel doorgaan, wie er dan eerste wordt is dan van secundair belang.
Verder vind ik Man. United en Barca wel makkelijke poules hebben, er zit niet echt een "groep des doods" bij.
Die poule met Liverpool en Chelsea is net wél 'n groep des doods. Je moet Betis echt niet onderschatten, hebben zowat dé beste rechterflankspeler ter wereld lopen met Joaquin.

En 'n ploeg die 't zich kan veroorloven Denilson aan de kant te laten...
Oud 26-08-2005, 06:56
D
D is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 25-08-2005 @ 21:31 :
Denilson is toch naar Auxerre? Ja ik vind (als PSV supporter) dat we met een groot probleem zitten. Zeker gezien het feit dat Lee waarschijnlijk vertrekt naar de spurs. Dat is nog een aanvallende kracht minder op een manier. AC Milan word twee keer extreem zwaar, Schalke 04 en Fenerbache vind ik te doen hoewel dat alles behalve simpel zal worden...
Oud 26-08-2005, 07:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
D schreef op 26-08-2005 @ 07:56 :
Denilson is toch naar Auxerre? Ja ik vind (als PSV supporter) dat we met een groot probleem zitten. Zeker gezien het feit dat Lee waarschijnlijk vertrekt naar de spurs. Dat is nog een aanvallende kracht minder op een manier. AC Milan word twee keer extreem zwaar, Schalke 04 en Fenerbache vind ik te doen hoewel dat alles behalve simpel zal worden...
Bordeaux
Oud 26-08-2005, 08:18
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D schreef op 26-08-2005 @ 07:56 :
Die is inderdaad naar Bordeaux () maar vorig seizoen kon hij ook al niet rekenen op 'n basisplaats en ondertussen zijn ze enkel versterkt (hebben enkel hun keeper laten vertrekken) dus...
Oud 26-08-2005, 11:46
Verwijderd
Euhm ja, kutloting voor Anderlecht. Betis is inderdaad een Spaanse subtopper die ik ongeveer even hoog inschat als Valencia vorig jaar.
Nu ja, mooie affiches wel
@Methuselah: je hebt gelijk, achteraf ook gehoord dat er slechts 2 (?) spelers op de hoogte waren tijdens de rust.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 12:21
one.
one. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-08-2005 @ 19:22 :
Ajax heeft natuurlijk Arsenal als sterkste tegenstander. Praag uit is ook lastig, maar dat Thun moet toch wel 6 punten opleveren. Maar Ajax zou moeten doorkomen in deze poule.
Ik zou Thun toch echt niet onderschatten. Ze hebben Kiev meteen uitgeschakeld en Malmo er overtuigend uitgeknikkerd. Dat kan nog lastig worden ook al is Ajax het aan zijn klasse verplicht 2 keer te winnen.
Oud 26-08-2005, 12:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Er zitten nooit slechte ploegen in de CL
Oud 26-08-2005, 12:39
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 26-08-2005 @ 13:21 :
...ook al is Ajax het aan zijn klasse verplicht 2 keer te winnen...
Sorry, maar hier moest ik om lachen...
Oud 26-08-2005, 14:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Spare schreef op 26-08-2005 @ 12:46 :
@Methuselah: je hebt gelijk, achteraf ook gehoord dat er slechts 2 (?) spelers op de hoogte waren tijdens de rust.
Jestrovic en nog iemand, ben de naam vergeten.
Oud 26-08-2005, 17:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 25-08-2005 @ 21:31 :
Die poule met Liverpool en Chelsea is net wél 'n groep des doods. Je moet Betis echt niet onderschatten, hebben zowat dé beste rechterflankspeler ter wereld lopen met Joaquin.

Naja, denk je nou echt dat Anderlecht dan van deze twee grote Engelse clubs kan winnen dan? Ik betwijfel het... maja jij bent Anderlecht-supporter volgens mij, dus ja dan kan ik het wel begrijpen. Betis hetzelfde verhaal: ik zie ze op het gebied van kwaliteit van de spelersgroep niet winnen van Liverpool en Chealsea. Kijk, niet alleen je rechterflankspeler moet top zijn, ook de rest van het team he. En Denilson is inderdaad vertrokken.
Is Betis ook niet een debutant in de CL? Normaal een ploeg die in de subtop / middenmoot van Spanje eindigt hoor en volgens mij zijn ze nog een aantal jaar gedegradeerd... nee dit wordt denk ik "gewoon" een poule waarin Chelsea en Liverpool het makkelijk redden.

Trouwens, bij MVV (club uit de eerste divisie in Nederland) loopt ook een goede rechterflankspeler rond: Alex Bryssinck. Wat kan die jongen lopen, aardige kerel is het ook.
Oud 26-08-2005, 18:28
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-08-2005 @ 18:54 :
Naja, denk je nou echt dat Anderlecht dan van deze twee grote Engelse clubs kan winnen dan? Ik betwijfel het... maja jij bent Anderlecht-supporter volgens mij, dus ja dan kan ik het wel begrijpen. Betis hetzelfde verhaal: ik zie ze op het gebied van kwaliteit van de spelersgroep niet winnen van Liverpool en Chealsea. Kijk, niet alleen je rechterflankspeler moet top zijn, ook de rest van het team he. En Denilson is inderdaad vertrokken.
Is Betis ook niet een debutant in de CL? Normaal een ploeg die in de subtop / middenmoot van Spanje eindigt hoor en volgens mij zijn ze nog een aantal jaar gedegradeerd... nee dit wordt denk ik "gewoon" een poule waarin Chelsea en Liverpool het makkelijk redden.

Trouwens, bij MVV (club uit de eerste divisie in Nederland) loopt ook een goede rechterflankspeler rond: Alex Bryssinck. Wat kan die jongen lopen, aardige kerel is het ook.
Nee, ik zeg dat 't een groep des doods is voor RSCA. Waar wij erg weinig kans hebben, alleen thuis kunnen we stunten (want geloof me, dát kunnen we dan weer wel, 5 jaar geleden verloren we met 5-1 in Manchester, maar we werden wel nog groepswinnaar dat jaar), maar ik zie een héél gesloten groep doordat Liverpool en Chelsea volgens mij veel punten gaan laten liggen tegen elkaar en zodat op die manier de wedstrijden thuis van RSCA en Betis beslissend zullen zijn.
Oud 26-08-2005, 18:48
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-08-2005 @ 13:39 :
Sorry, maar hier moest ik om lachen...
Waarom, een ploeg uit pot 1 moet 2 keer van de ploegen uit pot 3 en 4 kunnen winnen. Pot 2 moet twee keer van pot 4 kunnen winnen.
Oud 26-08-2005, 22:05
squat
squat is offline
Ach ja, komt wel vaker stront uit Alkmaar. Al die haat en nijd jegens Ajax daar kan ik niet begrijpen. Ajax is in weze toch het grote broertje van AZ. En als je het serieus meende dat jij niet vind dat Ajax verplicht is van FC Thun (ooit van gehoord?)... laat maar, ik ga dat niet eens beargumenteren.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 22:37
PV
PV is offline
De supercup is gelukkig naar Liverpool gegaan
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 10:54
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 26-08-2005 @ 23:37 :
die eerste goal was anders wel zeer overduidelijk hands zeg maar
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 11:09
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 26-08-2005 @ 19:48 :
Waarom, een ploeg uit pot 1 moet 2 keer van de ploegen uit pot 3 en 4 kunnen winnen. Pot 2 moet twee keer van pot 4 kunnen winnen.
Wat een onzin

Zo werkt het niet met die potten hoor. Of denk je dat Ajax gelijkwaardig is aan Chelsea?

En Ajax en PSV gaan 2 keer van Villereal of Betis Sevilla winnen?

Die potten is alleen een beeld van de afgelopen 5 jaar en zegt niets over dit jaar en de huidige selecties.

Maar Brain-Damage moet inderdaad niets zeggen want Ajax moet geen 2 keer van FC Thun winnen maar voor AZ mag die club uit Rusland natuurlijk geen probleem zijn
Oud 27-08-2005, 11:41
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-08-2005 @ 12:09 :
Maar Brain-Damage moet inderdaad niets zeggen want Ajax moet geen 2 keer van FC Thun winnen maar voor AZ mag die club uit Rusland natuurlijk geen probleem zijn
Het ging om de manier waarop hij het zei...
En 'squat' reageer niet zo overdreven.
Oud 27-08-2005, 15:13
one.
one. is offline
Citaat:

Zo werkt het niet met die potten hoor. Of denk je dat Ajax gelijkwaardig is aan Chelsea?
Nee.
Citaat:

En Ajax en PSV gaan 2 keer van Villereal of Betis Sevilla winnen?
Ik denk dat PSV dat best kan.
Oud 27-08-2005, 17:59
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 26-08-2005 @ 13:25 :
Er zitten nooit slechte ploegen in de CL
mooie opmerking .

Het is een feit dat als je in bokaal 3 en 4 zit, sowieso 2 'zeer' sterke tegenstanders gaat krijgen. Net zoals ik iemand hoorde zeggen op het sportnieuws.

PSV heeft een zware loting, maar dat kan Ajax ook wel zeggen.
Anderlecht en Club Brugge zullen mogen vechten voor dat ticket naar de Uefa Cup... En dan zoals Feyenoord 2 (?) jaar geleden
Oud 27-08-2005, 20:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 26-08-2005 @ 23:37 :
Jeuj!
Oud 28-08-2005, 12:15
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
FC Thun heeft een lagere begroting als RBC Die gasten hebben wel de jackpot gewonnen door deelname aan de CL
Oud 06-09-2005, 21:08
Cola
Cola is offline
Ajax haalt de poule ronde iig wel, tenzij ze het tegen sparta praag verkrachten, maar daar ga ik niet van uit. Psv daar in tegen heeft een zeer pittige poule en ik denk dat hun als 3e of 4e in de poule eindigen.
Reageren

Regels voor berichten