Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 16:47
idontcare
idontcare is offline
euhhhh ik werd vanmorgen wakker bij m'n vriendje en toen gingen we lomp dansen op nelly the elephant

de rest van de dag weinig gedaan behalve ff boodschappen met m'n zusje, en zometeen ga ik bij een vriend pannekoeken bakken en dronken worden
Oud 04-08-2005, 17:00
Lady Jane
Lady Jane is offline
Gewerkt en ik was super snel klaar 10.15 en begon om 8.00
Daarna naar mijn boy geweest om zijn haar te doen, hij is nu weer gemillimeterd. Daarna naar vriendin geweest en nu ben ik thuis en kook ik voor die parents.
Oud 04-08-2005, 18:31
Verwijderd
Ik werd wakker en toen ben ik in bad gegaan en toen heb ik gestofzuigd en opgeruimd en ben ik naar A'dam gegaan en in slaap gevallen in het vondelpark
Oud 04-08-2005, 18:32
Maharani
Maharani is offline
kenkie?
Oud 04-08-2005, 20:06
vixen
vixen is offline
Ik stond brak op, ging even naar de stad met mn zus, toen naar de ah en toen ging ik veel eten en daarna nog meer slapen. Toen werd ik wakker omdat mn vriend keihard gitaar ging spelen, de lul. Nu ben ik thuis mn tas aan het inpakken, maar ik heb geen matje. Mijn huisgenoot wel, dus problem solved. Straks weer naar mn vriend en dan morgen op vakantie
Oud 04-08-2005, 20:26
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Vanochtend even naar het ziekenhuis, daarna gewerkt en vervolgens even langs de sportschool gegaan.
Oud 04-08-2005, 20:53
Ryan.
Ryan. is offline
ik had een kenker saaie dag
want ik ging alleen uitslapen en een truitje kopen
Oud 04-08-2005, 22:08
Verwijderd
Ik heb vandaag uitgeslapen en daarna moest ik van mama m'n koffer uitpakken. Bah, dat sucks echt. Daarna heb ik de hele dag gechilled achter de computer en gechat met vakantievriendjes en vriendinnetjes. Nu ga ik maar eens slapen want ik ben echt vet brak.
Oud 04-08-2005, 22:16
kalinho
kalinho is offline
half 6 de krant...
toen orthodontist, 2 uur gezeten en tot de conclusie gekomen dat ik uiterlijk op mn 20e uitgebeugeld ben
toen was t alweer middag.
eerst 2 uurtjes gevoetbald
toen ff 2 uurtjes met maat door centrum van Dordrecht gelopen en bietje kijken naar de overal uitverkoop winkels
toen weer vanaf 7-10 gevoetbald
Verwijderd
IK BEN VANDAAG JARIG

maar ik wil liever dat het niet opvalt,

... shit nog 45 minuten jarig.
Gadje
Gadje is offline
Ik ben met mn vriendje naar roosendaal gegaan om te kijken of ze daar bij de h&m zijn lang gezochte jas hadden en dat was zo, toen nog slip ons in de uitverkoop gekocht. Naar huis gereden en gaan werken. Niet al te boeiend dagje.
Oud 04-08-2005, 22:32
June bug
June bug is offline
Vanochtend uitgeslapen, toen ff naar de bakker voor moeders, beetje gechilled, opgeruimd en gestofzuigd, geld pinnen en nieuwe agendavulling kopen en dat was t wel voor vandaag. Morgenochtend om 8:00 rijles..
Oud 04-08-2005, 22:39
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Haligh schreef op 04-08-2005 @ 17:16 :
de zonnedans doen in de silent disco? (of is die er dit jaar niet? )
zeker een zonnedans in de silent disco. Als ik iemand raar zie dansen, ben jij dat dan dus
Oud 05-08-2005, 00:58
Broeder
Broeder is offline
omg ik bleek een afspraak te hebben met iemand vandaag en ik dacht dat het een grap was maar dat was het niet en toen moest ik opeens ovenfriet gaan eten nu ben ik fanatiek aan het knippen in tijdschriften maar eigenlijk moet ik slapen want ja BIORITME HE
Oud 05-08-2005, 06:51
polichinelle
polichinelle is offline
ik stond té vroeg op en ging croissantjes en sigaretten halen

en straks werken van 9 tot 21.
Oud 05-08-2005, 07:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had vandaag naar een hele belangrijke cursus voor m'n werk gemoeten (iets met bijverkoop ofzo.), maar juist vandaag heeft m'n fiets een lekke band, is de sleutel van de schuur spoorloos verdwenen dus ik kan niet bij de andere fiets, en aangezien ik in een klein kutdorp woon rijden de bussen bijna niet.
M'n bazin had al gezegd dat je op tijd moest zijn, want anders kwam je er niet meer in. En in de brief die ik had gehad stond dat als je er niet was dat ''Persoonlijke Consequenties' zou hebben.

Dus toen heb ik de grote baas gebeld, die de cursus zou geven en heb hem uitgelegd dat ik niet kon komen. En toen werd ie kwaad en zei dat ik beter had moeten plannen. Ja hoe plan je zoiets godverdomme!!!
Iedergeval, dit is dus kut, en wrs word nu m'n contract niet verlengd. Ik zeg het niet graag maar in dit geval moet het: Kankerzooi!
Oud 05-08-2005, 09:33
Verwijderd
Gister werken werken + verder kamer verbouwen
Vandaag werken werken + ehm daarna zie ik nog wel
Oud 05-08-2005, 10:05
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 04-08-2005 @ 17:10 :
precies, royskopp<3
schrijf het dan ook goed
Oud 05-08-2005, 10:09
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-08-2005 @ 08:37 :
. Ik zeg het niet graag maar in dit geval moet het: Kankerzooi!
(zz)

ik was in de zweefmolennn
Oud 05-08-2005, 10:15
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 05-08-2005 @ 11:05 :
schrijf het dan ook goed
ROYKSOPP ja.
typfout schmypfout
Oud 05-08-2005, 10:16
Tom Violence
Tom Violence is offline
hoi pleno zit naast me en ze zegt: 'het is helemaal geen typfout op msn zei hij het ook verkeerd maar ik zei er niks van'
Oud 05-08-2005, 10:18
Haligh
Haligh is offline
ja ik heb het altijd zo geschreven
waarom heeft niemand me het ooit gezegd
Oud 05-08-2005, 10:19
ZerO
ZerO is offline
Ik heb barstende hoofdpijn en gisteren heb ik staan swingen op een foute '70/'80 band en dat was wel ok en nu ben ik chagarijnig
Oud 05-08-2005, 10:19
Haligh
Haligh is offline
disco hitmix
Oud 05-08-2005, 10:20
Tom Violence
Tom Violence is offline
there's a sequel to the things i've done. says:
WAAROM ZEI NIEMAND IETS
maschinemusik says:
ik praat nooit met jou
ik zei het in het algemeen
maschinemusik says:
LEKKER BELANGRIJK
nee
maschinemusik says:
keeeeeeeeeeeenker
ja
maschinemusik says:
ben je nu op je pik getrapt
haha nee
maschinemusik says:
hahahahahahahahahahahha ok
het zou me niet meer kunnen schelen
maschinemusik says:
nou ik ben blij dat we het uit hebben gepraat
Oud 05-08-2005, 10:21
vixen
vixen is offline
Ik heb mn tas ingepakt en het past allemaal maar nét. En straks ga ik dus keilang in de bus zitten naar Moliets.
Oud 05-08-2005, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik had vandaag naar een hele belangrijke cursus voor m'n werk gemoeten (iets met bijverkoop ofzo.), maar juist vandaag heeft m'n fiets een lekke band, is de sleutel van de schuur spoorloos verdwenen dus ik kan niet bij de andere fiets, en aangezien ik in een klein kutdorp woon rijden de bussen bijna niet.
M'n bazin had al gezegd dat je op tijd moest zijn, want anders kwam je er niet meer in. En in de brief die ik had gehad stond dat als je er niet was dat ''Persoonlijke Consequenties' zou hebben.

Dus toen heb ik de grote baas gebeld, die de cursus zou geven en heb hem uitgelegd dat ik niet kon komen. En toen werd ie kwaad en zei dat ik beter had moeten plannen. Ja hoe plan je zoiets godverdomme!!!
Iedergeval, dit is dus kut, en wrs word nu m'n contract niet verlengd. Ik zeg het niet graag maar in dit geval moet het: Kankerzooi!
Ach je vindt heus wel een ander leuker en beter baantje!

Mijn broertje is vandaag jarig en zometeen komen mijn opa en oma en vader en dan gaan we taart eten en urenlang saai op de bank zitten. Pfffff. Vanavond wil ik iets leuks gaan doen maar ik weet nog niet wat.
Oud 05-08-2005, 12:08
Verwijderd
Citaat:

Ahh trimm wat een kutlul je moet in Engeland een baantje zoeken bij je dude
Oud 05-08-2005, 12:47
Haligh
Haligh is offline
soms ben je echt een bitch tom.
Oud 05-08-2005, 13:02
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik vond het zo grappig (L)
Oud 05-08-2005, 13:04
ZerO
ZerO is offline
buiten is het herfst geworden en ik mag zo lekker naar buiten
Oud 05-08-2005, 13:06
Haligh
Haligh is offline
ja, ik moet een cadeau voor mijn vader kopen en een ll kaartje.
ik ga dood.
Oud 05-08-2005, 13:10
Broeder
Broeder is offline
ik kijk wat rond op het forum
Oud 05-08-2005, 13:43
Verwijderd
ik ging van 8 tot 12 werken. en mijn baas is net een dictator, en dat verbaast em niets aangezien ik 5 km van dutisland woon
Oud 05-08-2005, 13:50
Haligh
Haligh is offline
het zit in het water.
Oud 05-08-2005, 14:05
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vanochtend gewerkt. Daarna naar het ziekenhuis in de regen en tegenwind. Vanavond ga ik eten bij mijn boyyy.
Oud 05-08-2005, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 05-08-2005 @ 14:50 :
het zit in het water.
Oud 05-08-2005, 14:08
roc
roc is offline
uitgeslapen tot 11 uur, boodschapjes gedaan, even door de stad gelopen en daar kwam ik een juf van de basisschool tegen van vroegahhh en die wou per se koffie met me gaan drinken dus dat dan maar gedaan, gezelliee en nu rook ik een jointje
Oud 05-08-2005, 14:33
pipimädchen
pipimädchen is offline
Nou dol, ik moet forummen met een langzame proxy
Oud 05-08-2005, 14:35
Verwijderd
gisteren na mijn werk gaan chillen bij een maat van me die gisteren ook is aangenomen op mijn werk. veel gesmookt/zopen en veel family guy en tv nation gekeken. vandaag wakker geworden in een huis zonder ouders want die zijn op vakantie gegaan en maar even veel bier ingeslagen.
Oud 05-08-2005, 15:00
Apomes
Apomes is offline
Ik ben een weekje naar zee geweest, dat was dolletjes! We hebben veel gewandeld en gedronken! Woensdag zijn we naar een discotheek geweest vol met marginaal volk, daardoor voelde ik me hip . Maar ik denk nu wel dat ik Oostende uit mijn broekzak ken haha . En ik was met mijn beste vriend en vriendin, alleen weet ik nu niet of ik verkeer met mijn beste vriend
Oud 05-08-2005, 15:19
Verwijderd
Ik heb vandaag een space gemaakt en foto's op m'n hyves gezet
Oud 05-08-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 05-08-2005 @ 11:05 :
schrijf het dan ook goed
En het schijnt dat je ruksap uitspreekt, hoor ik ook nooit iemand doen.
Offf...dat was een flauw grapje.
Oud 05-08-2005, 15:39
Drez
Drez is offline
ik ging mn tas pakken voor sziget maar het past niet zo goed. en ik heb een brie-verslaving ontwikkeld. straks ga ik nog eten kopen om mee te nemen en hasj en dan vanavond naar deventer en daarvandaan morgen weg.
Oud 05-08-2005, 15:50
Verwijderd
woooo ik trek nu death cab - plans (in webcard kwaliteit??) binnen van Iemow-kor.

En nu ga ik werken

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 15:55.
Oud 05-08-2005, 16:32
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
cut_off schreef op 05-08-2005 @ 16:50 :
woooo ik trek nu death cab - plans (in webcard kwaliteit??) binnen van Iemow-kor.

waar, hoe, aargh!
ofzo

en vandaag ben ik overgehaald om mn haar toch te blonderen, wat ik het afgelopen half jaar al wil maar niet durf. dus ik moet geld sparen om het te verfen en knippen zoals het kapsel van kim bauer in 24

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 17:40.
Oud 05-08-2005, 16:55
Outlaw
Outlaw is offline
ik heb tot 3 uur geslapen, en nu geef ik een housewarming party
Oud 05-08-2005, 20:25
Verwijderd
ik wil m'n haar weer blond
Oud 05-08-2005, 20:26
Outlaw
Outlaw is offline
kun je er niet overheen verven?
Oud 05-08-2005, 20:32
Verwijderd
Ik ging met de trein van Rotterdam naar Vierlingsbeek en deed er bijna 5 uur over Aanrijding tusen Nijmegen en Boxmeer. En ik ging nog wel extra vroeg van huis
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten