Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-08-2005 @ 10:42 :
Andere chirurg zoeken dan...bij mij hebben ze het uiteindelijk namelijk wel (met kapje) onder narcose gedaan. Hadden ze dat niet gedaan, dan had ik een andere kaakchirurg gezocht en desnoods was ik uitgeweken naar België (daar schijnt het allemaal wat makkelijker te zijn).

En als je volgens hem oud en wijs genoeg bent, dan kan je zelf ook wel beslissen wat je wilt, dan hoeft hij dat niet voor je te doen. Dat is nl waar 'oud en wijs zijn' mee te maken heeft in mijn ogen en niet met of je wat aan kunt of niet (al gaat het daar niet om, maar goed). Ik heb met mijn kaakchirurg ook hele discussies gehad, hij vond het kinderachtig, enz. Nah, prima, dat vind ik geen probleem, als ie maar doet wat ik wil. En zo iets heb ik hem ook gezegd. Afspraak gemaakt om het onder narcose te doen, wilden ze toen met zo'n prikje doen, weer discussie gehad met zusters en met de narcotiseur (of hoe zo iemand ook heet), maar uiteindelijk dus wel zo gedaan zoals ik het wilde. En dat beviel erg goed.
Ik ga 19 augustus even met de tandarts praten, en eens kijken wat hij er van zegt. Want ben echt niet blij hoe dit allemaal gegaan is.
Als ik onder algehele narcose ga, dan wil ik dus ook met een kapje. Dan ben je wel langer bezig natuurlijk als wanneer je het plaatselijk laat verdoven, maar als het dan toch moet gebeuren, dan maar liever bijvoorbeeld een dagopname.

Mja,we zullen zien wat de tandarts zegt... Ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 12-08-2005 @ 16:16 :
Ik ga 19 augustus even met de tandarts praten, en eens kijken wat hij er van zegt. Want ben echt niet blij hoe dit allemaal gegaan is.
Als ik onder algehele narcose ga, dan wil ik dus ook met een kapje. Dan ben je wel langer bezig natuurlijk als wanneer je het plaatselijk laat verdoven, maar als het dan toch moet gebeuren, dan maar liever bijvoorbeeld een dagopname.
Ligt er ook aan hoe je op die narcose reageert, ik was iets van een halve dag kwijt (is idd wel langer, maar goed, daar kies je zelf voor natuurlijk).

Het lijkt me er ook wel aan liggen of je verzekering het vergoed, dat zou je ook even na moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 17:07
Verwijderd
Bij mij zijn ze ook niet getrokken. Ze zijn nog niet allemaal doorgekomen, maar ik heb van de aanwezige verstandskiezen absoluut geen last dus zie ook geen reden om ze te laten trekken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-08-2005 @ 16:18 :
Ligt er ook aan hoe je op die narcose reageert, ik was iets van een halve dag kwijt (is idd wel langer, maar goed, daar kies je zelf voor natuurlijk).

Het lijkt me er ook wel aan liggen of je verzekering het vergoed, dat zou je ook even na moeten vragen.
Ohja, dat zou ik idd bijna vergeten, de verzekering,. Bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten