![]() |
||
![]() |
Citaat:
Arggg IEELlll ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, mbt de opmerking dat ik wel anders zou piepen als ze gingen ontsteken ed heb ik hetzelfde meegemaakt. Ik heb ze onder algehele narcose (met kapje) weg laten halen. Heb er erg voor moeten zeuren ed, maar het is uiteindelijk wel gebeurd zoals ik het wilde. |
![]() |
||
Citaat:
Hoor dat dan. Zodra je geen keuz heb, piep je wel anders. En met de keus bedoel ik niet: het moet van de tandarts. Maar pijn die je gaat voelen. Dus kom AUB niet met: NIEMAND. Ontopic: TS: als je verstandskiezen groot genoeg zijn, heb je geluk. Want anders krijg je het zelfde als met mij. Het moest nood gedwongen eruit gesneden worden(komt wel vaker voor bij mensen; zoals als je bijv. beugel hebt; en die kies bellemert de boel) Dus wees al blij dat ie eruit getrokken gaat/moet worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als de tandarts ziet door middel van een foto, dat je verstandskiezen je andere kiezen kunnen gaan belemmeren; dan worden ze voortijdig eruit gehaald. Dat doen ze dus door middel van snijden. Ervaring met eruit laten trekken heb ik dus ook niet. Maar logischerwijs denk ik dat snijden veel pijner doet. Buiten het feit dat er in je tandvlees gesneden wordt, moet het tand er ook nog een beetje uitgetrokken worden als hij in zicht is.
||
Citaat:
Ik ben er al vanaf ![]() Stelt Idd niet echt veel voor
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat en ook als er gewoon geen plaats meer is en die kiezen duwen andere kiezen echt 'eruit'... Ik heb er iig de ervaring mee dat dat wel pijn doet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er ook nog 3, de tandarts zei zodra je er last van krijg kunnen ze eruit. Heb er geen last van, maar van mij mogen ze eruit.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben gewoon enorm bang van naalden, zowel bij de dokter als dus bij de chirurg. Zowel om bloed af te nemen als om iets er in te spuiten. En binnenkort terug naar de tandarts, en dan daar eens even flink discusiëren over hoe nu verder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er eerder veel pijn aan gehad, en heb ze allle 4 nog. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je volgens hem oud en wijs genoeg bent, dan kan je zelf ook wel beslissen wat je wilt, dan hoeft hij dat niet voor je te doen. Dat is nl waar 'oud en wijs zijn' mee te maken heeft in mijn ogen en niet met of je wat aan kunt of niet (al gaat het daar niet om, maar goed). Ik heb met mijn kaakchirurg ook hele discussies gehad, hij vond het kinderachtig, enz. Nah, prima, dat vind ik geen probleem, als ie maar doet wat ik wil. En zo iets heb ik hem ook gezegd. Afspraak gemaakt om het onder narcose te doen, wilden ze toen met zo'n prikje doen, weer discussie gehad met zusters en met de narcotiseur (of hoe zo iemand ook heet), maar uiteindelijk dus wel zo gedaan zoals ik het wilde. En dat beviel erg goed. Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 09:45. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaié Kaketoes #1829 Verwijderd | 500 | 23-05-2013 09:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onder narcose kiezen trekken? Eend | 43 | 21-11-2011 17:51 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #158 darkfairy | 487 | 25-10-2010 21:43 | |