Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 12:21
Yamyam
Yamyam is offline
Ik geloof best dat mensen met piercings misschien wat sneller drastische dingen doen maar dat ze eerder zelfmoord plegen lijkt me een belachelijke link. Ik kan net zo goed zeggen: iedereen die worteltjes eet heeft meer verkering. Of zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2002, 12:23
Rhinus
Rhinus is offline
Ik geloof best dat mensen met piercings misschien wat sneller drastische dingen doen maar dat ze eerder zelfmoord plegen lijkt me een belachelijke link. <=> Ik kan net zo goed zeggen: iedereen die worteltjes eet heeft meer verkering.

Belachelijke vergelijking. Vooral omdat je bij 't tweede stuk opeens generalizeerd.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 16:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind dat echt vreemd want je uiterlijk heeft volgens mij weinig te maken met je innerlijk....
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 18:09
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik vind dat echt vreemd want je uiterlijk heeft volgens mij weinig te maken met je innerlijk....
(Sorry)

Stel je hebt 2 mensen. Al deze dingen gaan over het uiterlijk.

1 is zo'n hockeyer, heeft 4 kragen en draagt kleren die samen 500 euro kosten (heb je een beeld hierbij?)

2 is zo'n alto, heeft 12 piercings, dreadlocks en heeft van die wijde broeken en de kleren zijn samen zo'n 20 euro waard (heb je hier ook een beeld bij?)

1 van de 2 houd van Trance muziek en de ander van Metal. En ik vraag aan jouw welke de gene is die van Metal houd.

Denk je dan echt dat de kans 50% is dat 't die hocker is?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:16
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Als het al klopt, komt het omdat veel jongeren met een piercing er een alternatieve leefstijl en alternatieve denkwijze/levensvisie op nahouden, waardoor ze eerder nadenken over dingen als zelfmoord en eerder overwegen..
Dit hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn..
Reageren

Regels voor berichten