Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- linda02 schreef: Tsjonge jonge wat sommige mensen hier al niet neerpleuren? Ik moet het met 250 euro per maand voor kleding zien te redden, Maar gelukkig krijg ik nog wel eens wat. Schoenen vooral denk je nou echt dat IEMAND je gelooft? NO WAY!!!! -------------------------------------------------------------------------------- Waarom zou dat nu weer niet kunnen? ------------------------------------------------------------ Ik denk dat het wel heel goed zou kúnnen.... ![]() ![]() ![]() En als het al niet gelogen is, dan is het nogal opschepperig Ik krijg zo'n 75 euro per maand kleedgeld, en iets meer dan 30 euro zakgeld. Verder werk ik nog, dus ik red t prima ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
100 euro per maand krijg ik,.. das inc zakgeld,
hoef geen jassen/tassen/schoonheids artikelen/schoenen te dokken enne, krijg altijd eigenlijk nog wel beetje sponsering... dus redelijkjes allemaal
|
![]() |
Hai jah dat klopt, het loopt nogal uiteen. Ik zal ook ff zeggen wat ik krijg,bij de weg ik ben vrouwelijk, 15 en zit gewoon op school.
KLEEDGELD: ![]() f140,- per maand ofwel €64,- Hiervan koop ik alles qua kleren: broeken,truien,jassen,shirtjes,schoenen,sokken,ondergoed,bikini's,spor tkleding,pantys,petjes,everything qua kleren. Ik krijg eigenlijk bijna nooit iets extra's van m'n moeder maar dat komt omdat het gewoon zo afgesproken is en ik heb er ook zelf voor gekozen, dusss. ZAKGELD: ![]() Vrij weinig, namelijk f7,- of €3,40 per week, maar over een maand wordt dat verhoogd ![]() Ik koop er eigenlijk gewoon geinige dingen van, like cd's, iets lekkers voor mezelf, of iets voor op m'n kamer, stuff like that. Maar toiletspullen hoef ik niet te kopen, hoogstens een deo, dat wel en dat doe ik dan van m'n zakgeld. Sporten hoef ik niet zelf te betalen, dat doet mams maar dingen als (dure) festivals dan weer wel, grom grom. Maar over het algemeen kom ik best goed rond. Ik werk ook nog en daar verdien ik niet veel mee, maar toch fijn iets extra's. Btw tip: Ik heb gewoon gekeken van: Wat wil ik dit jaar nog kopen (qua kleedgeld):Heb ik 1 of 4 paar schoenen nodig, 3 truien of 7?Dan kijken hoeveel je er per stuk ongeveer voor gaat uitgeven, kijken of je moeder het daar mee eens is, en DAN PAS optellen en delen door 12....dan krijg je een (hoog?) bedrag per maand, maar je moeder heeft eerst ingezien dat je alles wel echt nodig hebt en dat de prijzen wel ongeveer kloppen....gna gna, toen kwam ik op 140 gulden per maand, terwijl ik nog een overvolle kleerkast van 2 bij 1,5 meter heb.......Dus gewoon mazzel en een beetje tactiek. ![]() Nou veel geluk er mee! Evi
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik krijg iets van 67 euro, nou weet ik niet of dat met de internet kosten erbij is (jupz, ik moet betalen voor mijn internet). Het is kleding en zakgeld ineen, sokken en ondergoed hoef ik niet zelf te betalen, schoenen ook niet (behalve als ik asociaal veel schoenen wil, maar ik koop vrijwel nooit schoenen dus). Mh, als ik echt geen geld meer heb wil mijn moeder me nog wel es wat geven als ik uit wil of zo, maar dat komt vrijwel nooit voor. Ik koop niet zoveel. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat jij belachelijk veel krijgt..Of krijg je voor de rest ook helemaal niets van je ouders??! Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 18:41. |
![]() |
|
![]() |
Ik krijg geen kleedgeld. Als ik iets nodig heb krijg ik gewoon geld van mijn ouders om het benodigde kledingstuk te kopen. Als het dan duur is (lees: merkkleding) moet ik er zelf geld bij doen. Ook als ik kleding wil als het eigenlijk niet nodig is moet ik het zelf betalen.
||
![]() |
Citaat:
maar 150 euro per maand krijg ik er vaak ook niet doorheen aan kleding.. meestal in de kroeg ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat geven jongeren gemiddeld uit aan kleding? tanja1992 | 43 | 29-05-2007 12:54 | |
Lifestyle |
hoeveel kleedgeld krijg jij? tikmaarwat | 142 | 20-05-2004 20:19 | |
Werk, Geld & Recht |
Kleedgeld Lobke1988 | 51 | 16-10-2003 19:35 | |
Werk, Geld & Recht |
kleedgeld luvertje | 57 | 15-09-2003 13:14 | |
De Kantine |
Hoeveel kleedgeld krijgen jullie nou ? !f@ll3n-flow3r! | 3 | 17-05-2003 17:26 | |
Lifestyle |
Hoeveel kleedgeld krijg jij? D-sire | 70 | 05-10-2002 18:32 |