Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2005, 16:49
spemmey
spemmey is offline
Echt leuke TV dit!!! En rrrrrrr wat is die Jim een lekkere gozer...!!! Wat een lekker koppie, goeie moves en lekker groot

Gisteravond de mooie billen van Irene mogen aanschouwen, ze kon het wel hebben haha

en voor het EERST vind ik Ron Brandsteder niet irritant
Oud 25-09-2005, 17:08
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
spemmey schreef op 25-09-2005 @ 17:49 :

Gisteravond de mooie billen van Irene mogen aanschouwen, ze kon het wel hebben haha
Dan is het toch niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
spemmey schreef op 25-09-2005 @ 17:49 :
Echt leuke TV dit!!! En rrrrrrr wat is die Jim een lekkere gozer...!!! Wat een lekker koppie, goeie moves en lekker groot

en voor het EERST vind ik Ron Brandsteder niet irritant
*grinnikt* ik kan niet anders zeggen dan dat ik het met alles met je eens ben. fan van Jim was ik nooit, maar God, wat ziet hij er goed uit en wat danst ie perfect. En ja, die kont van Irene..gelukkig dat haar partner haar even flink bij de kont greep om de boel recht te trekken En Ron was inderdaad eens een keer redelijk.

ik denk overigens dat Irene toch wel gaat winnen. terwijl ik haar helemaal niet het beste vind. ik vind haar Latin zelfs houterig. maar ja, ik ben geen jury natuurlijk. Jim moet winnen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 23:35
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Heb net effe mezelf weer up to date gemaakt met de filmpjes op internet van de afgelopen 2 afleveringen!!!

My god wat is Irene vooruit gegaan, ze is echt my girl nu En wat heeft zij toch een mooi lichaam, zo lang en slank en pfff

Jim en Julie waren ook weer toppers
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 00:13
Metal
Metal is offline
grow some taste
all of you
Oud 26-09-2005, 10:37
levi's
levi's is offline
Wie zijn er nu uitgegaan?
Oud 26-09-2005, 15:05
flappie2
flappie2 is offline
Citaat:
levi's schreef op 21-08-2005 @ 01:34 :
Ik irriteerde me wel aan Ron Brandsteder. Hij irriteert mij altijd.

Hij kan de naam van het programma niet eens uitspreken...
'Dancing Wit the Stars'
gelukkig! ik ben niet de enige!!!
Oud 02-10-2005, 18:58
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Wie is er nu uit want met mn domme kop heb ik na de 6 dansen meteen de tv uitgedaan en me klaargemaakt voor het uitgaan...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 18:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 02-10-2005 @ 19:58 :
Wie is er nu uit want met mn domme kop heb ik na de 6 dansen meteen de tv uitgedaan en me klaargemaakt voor het uitgaan...
Inge

Dus over 2 weken zitten Jim en Irene in de finale met hun danspartners.
Oud 03-10-2005, 11:15
Sasz
Sasz is offline
ben blij dat inge eruit is. ze zag er niet uit tijdens de jive, de kicks kon ze echt niet. en dan dat rokje dat ongeveer niet lager kon zitten.....

vind jim en july een heel leuk paar, ze dansen ook heel goed. maar ik denk toch dat irene gaat winnen, ze heeft er echt stijl voor
Oud 08-10-2005, 14:50
Bequiristain
Bequiristain is offline
snap het niet dat die Jim er nog in zit,danst net zo beroerd als hij zingt,meisjes van 12 jaar zullen wel voor hem sms-en
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 11:38
Sasz
Sasz is offline
ben ik het niet mee eens, jim danst echt erg goed (en nee, ik ben geen 12-jarig meisje dat helemaal weg is van jim, sterker nog, ik mag m niet).
jim heeft echt een hele goede techniek en houding. hij maakt nog een goede kans om te winnen ook!
Oud 10-10-2005, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 10-10-2005 @ 12:38 :
ben ik het niet mee eens, jim danst echt erg goed (en nee, ik ben geen 12-jarig meisje dat helemaal weg is van jim, sterker nog, ik mag m niet).
jim heeft echt een hele goede techniek en houding. hij maakt nog een goede kans om te winnen ook!
Wat zij zegt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 12:45
Miroir
Miroir is offline
ik ben voor marcus en irene, en vooral voor marcus
Oud 13-10-2005, 19:00
Nyawa
Ik vind Julie echt geweldig. Niet te geloven wat een soepel lichaam die heeft, kon ik dat maar...

Wie er gaat of moet winnen, geen flauw idee. Gaat nog spannend worden, er wordt heel verschillend gestemd elke aflevering hoorde ik. Irene vind ik wat de ballroom betreft beter, Jim is weer beter in de latin, daar vind ik Irene een beetje houterig overkomen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 11:17
sammiej
sammiej is offline
die special van vorige week was ook leuk! dat Marcus het werk van Irene moest doen en Julie de single van Jim inzingen.. Echt cool! Ze kon het nog best goed voor iemand die niet zingt!

Vanavond de finale..spannend! Jammer dat ik t niet kan kijken...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 20:21
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vond de freestyle van Jim & Julie echt geweldig .
Oud 15-10-2005, 20:31
pino123
pino123 is offline
nooooooo, not jim&julie!!!
Oud 15-10-2005, 20:36
Gumby
Gumby is offline
Eerlijk is eerlijk. Jim en Julie waren fantastisch , maar vandaag waren Irene en Marcus toch wel ff iets beter. Velen zullen nu waarschijnlijk ook zeggen, dat hij is gekozen omdat veel van die jonge grietjes op hem gestemd hebben. Maar dansen kan hij wel, dus hij heeft dat toch wel terecht verdiend.

Ben oprecht blij voor ze
Oud 15-10-2005, 20:39
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Gumby schreef op 15-10-2005 @ 21:36 :
Velen zullen nu waarschijnlijk ook zeggen, dat hij is gekozen omdat veel van die jonge grietjes op hem gestemd hebben.
ja precies, hij is jong en straalt een en al sex uit, dús wint. Maar hij kan wel dansen, ok, maar irene en marcus waren toch wat beter

Laatst gewijzigd op 15-10-2005 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 00:47
Nikneem
Nikneem is offline
Maar die puntentelling van hun klopt gewoon niet. Op deze manier maakt het gewoon niet uit wat de jury zei. Al hadden Jim en July allemaal 6en gehad, ze hadden hoe dan ook gewonnen.
Want als de stemming van de mensen thuis (kots) beslist bij gelijk spel, ja duh dat klopt toch niet. Het wordt dan altijd eerst gelijk spel.

Het systeem zou misschien wel kloppen bij 3 of meer paren, maar niet bij 2.

Irene en dinges stonden met 4 punten voor, dat is best veel. Maar daar maken ze 2-1 van. Dan beslist het publiek dus. Jim en Julie winnen (uiteraard) bij de mensen (meisjes) thuis, dus dan wordt het 3-3 en winnen J&J dus. Als de thuisstemmers voor Irene&co stemden winnen Irene&co alsnog, zoals het al stond. Dus publieksstem is alleen voordelig voor de verliezer, en de vakjurybeoordeling is 100% nutteloos.

Had de vakjury het beslissende stem gehad was het precies andersom geweest. Dan was de kijkersstem niet relevant. Dus het is gewoon dom dat ze niets met die 4 punten voorsprong deden.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 00:59
Balance
Balance is offline
Dus Jim en July hebben gewonnen? Leuk zeg! Ik vind hen als stel zó leuk. En de manier waarop zij om gaan met dat lengteverschil vind ik ook erg goed: ze gebruiken het juist in hun voordeel. Mooi dus dat ze gewonnen hebben, al heb ik vanavond niet gezien hoe de stellen dansten.
Oud 16-10-2005, 14:46
Flit
Flit is offline
Ik vind dat Jim en Julie terecht hebben gewonnen. Die Julie is gewoon echt goed, en ik vond ook Jim goed dansen. Tuurlijk is Irene ook goed, maar wat me opviel is dat ze vooral in de freestyle , maar ook in de andere dansen weinig echt danste, maar zich liet leiden door Marcus. Technisch deed ze het vast prima, dat weet ik niet, ik heb er geen verstand van, maar in al die dansen was het vooral Marcus die wat deed en haar echt leidde. Jim moest veel meer zelf dansen en deed ook moeilijkere dingen. Daarom vind ik het wel terecht dat zij gewonnen hebben.
Oud 16-10-2005, 18:48
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ze hebben denk ik gewonnen door hun oprechte enthousiasme en symphatie en gelijk ook .
Reageren

Regels voor berichten