Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben het wel eens met de topicstarter. Ik hoor het John De Mol nog zeggen: Talpa wordt een vernieuwende zender. Wat is er vernieuwend aan voetbal, Expeditie Robinson, een paar Big Brother-varianten en weggekochte vara-sterren? En nu wil meneer een tweede zender. En blijkbaar is er toch een markt voor. Ik denk dat dat komt omdat er helaas heel veel mensen zijn met een slechte smaak, en veel mensen die niets anders met hun leven doen dan dag en nacht te kijken naar álles wat er beweegt op tv. Ik zal niet zeggen dat ik alleen maar naar Arté kijk ofzo, of helemaal geen tv, maar sommige mensen maken het wel heel bont. En de tv-industrie springt daarop in. Kwaliteit verkoopt niet. Je ziet het aan de publieke omroepen: daar wordt op bezuinigd omdat het te weinig kijkers zou trekken. Terwijl ik eigenlijk alleen maar naar de publieken kijk. Oké, op GTST na, dat is ook rotzooi, objectief bekeken. Ter verdediging wil ik aanvoeren dat het daar ook ophoudt en dat het niveau daar nog altijd stukken hoger ligt dan wat er doorgaans op de commerciële tv te zien is. Want dat gáát vaak niet eens ergens meer over. Ja, het lucht inderdaad op. ![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2006 om 20:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar zoals Mark al zei. Er worden steeds meer kwaliteitsprogramma's opgeofferd voor dit soort bullshit. Filosofische programma's (zoals Stof), muziek- en cultuurprogramma's en documentaires. |
![]() |
||
Citaat:
En volgens mij doen nonsens-programma's als Dancing with the Stars, Dancing on ice, Sterren dansen op het ijs etc. het best goed. Ikzelf blijf erbij in verbazing, want wat je daar ziet zijn ten eerste geen sterren, maar een stel C-artiesten voor wie dit de laatste strohalm is, zeg maar. Ten tweede: waarom wil iemand die zien schaatsen? Ik wil ze wel op hun bek zien gaan. ![]() Maar we zien nu dat zelfs kwaliteitsprogramma's verkwanseld worden doordat de presentatoren met formule en al overstappen naar Talpa. Vandaag was Martijn van Dam (PvdA) te gast bij Pauw & Witteman en daar ging het ook over dit onderwerp. Je haalt een moeder weg bij een huilend kind en je zet er een camera bovenop en zo hoop je kijkers te trekken. Ik vind het etisch niet verantwoord, maar dan zal ik wel weer een moraalridder zijn... |
![]() |
||||
Citaat:
Vraag en aanbod heeft bovendien niets met democratie te maken. Citaat:
Maar aangezien je de politiek erbij gehaald hebt, je zou om te kunnen beginnen op een partij stemmen die niet wil bezuinigen op de publieke omroep. Maar dat wist je natuurlijk al. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] druk en oppervlakte studentje2 | 1 | 20-06-2011 18:48 | |
[WI] Bereken het oppervlakte als functie van x Verwijderd | 2 | 04-11-2009 20:56 | |
[Wis]Integreren: oppervlakte omwentelingslichaam berekenen Bezoekr5495967 | 5 | 07-11-2005 17:35 | |
[WIB] Primitiveren, oppervlak berekenen. Verwijderd | 1 | 28-11-2004 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Onder het oppervlak pimm | 2 | 19-04-2003 22:44 | |
Liefde & Relatie |
Oppervlakkige vrienden.. bitsj | 35 | 01-11-2002 13:40 |