![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, dat is een discussie die we nu al zo vaak gevoerd hebben, ik ga hem niet nog eens voeren. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je snapt wel dat het voor iemand wennen is van niks naar heel veel gaan, dan snap ik best dat het op het moment nog niet zo veel is ( aan het opbouwen) en dat ze bang is om aan te komen enzo. mijn lijst is op het moment nog niet eens de helft van haar , maar beter als wat ik eerst deed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij weet geen ene donder over voeding, ga dan niet anderen 'aanmoedigen' of 'stimuleren' om weinig te eten. @Maija: Met dat schema kom je volgens mij nóóit aan de 1200. Mag ik je berekening eens zien? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik stimuleer helemaal niemand daardoor, en ik weet er meer vanaf dan jij denkt.. |
![]() |
||
Citaat:
als jij Maija zegt dat het goed is wat ze eet, kan ze dat geloven, terwijl het echt veel te weinig is... dus dan stimuleer je mensen wel degelijk om slecht en veel te weinig te eten. En gebruik een rolleyes alleen voor sarcasme. Anders mag je me uitleggen waarom ik dat mag zeggen. Mag je mij vertellen waar ik mensen foute dingen adviseer en waar ik vertel hoe slecht ik wel niet eet.
Laatst gewijzigd op 25-08-2005 om 21:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben je boos? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zeg ook niet dat ze dit moet blijven eten.. ik bedoel gewoon dat ik het al knap vind dat ze dit eet en dus blijkt dat ze de goede kant opgaat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Water vervoert de vitaminen via het bloed, deze worden opgenomen door het lichaam in de weefsels/organen waar ze nodig zijn. Mochten ze uiteindelijk toch in de nieren terecht komen, dan worden ze gereabsorbeerd en komen ze alsnog niet in de urine. Water vervoert juist de afvalstoffen van het lichaam. De bijproducten die ontstaan bij een verbranding (of verandering) in een stof. Deze worden niet door de nieren gereabsorbeerd en komen zo dus in de urine. Hoe meer water je drinkt, hoe lichter je urine wordt. Dit duidt dus ook op het feit dat je dan minder lichaamsstoffen (dus minder afvalstoffen) uitscheidt. (Je moet dan waarschijnlijk ook vaker plassen dan normaal. Al is 1 of 2x per uur normaal ![]() Men raadt aan om 1,5-2 liter water per dag te drinken. Dit is onder 'normale' omstandigheden. (Dus geen sport, niet warm buiten, geen koffie drinken etc.) Als je een van deze factoren toevoegt... - sporten - hoge temperaturen - een lage vochtigheidsgraad - grote hoogten - een vezelrijke voeding - een verhoogd vochtverlies (bv. ten gevolge van cafeïne- en alcoholgebruik) ...dan moet je dus al meer water drinken dan de voorgeschreven 1,5 liter. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
voel mezelf ook fijner als ik 3 kilo lichter ben...ongeacht waardoor dat dan is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De spuigaten uitlopen gaat het met een BMI van 19 ook echt snel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Door er zo op te letten kom je op den duur eerder aan (omdat je er zo gefixeerd op bent). |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het tegen niemand in het bijzonder. Ik denk dat de mensen waarop dit betrekking heeft zelf wel weten dat ze eigenlijk te weinig eten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #8 Verwijderd | 502 | 13-09-2005 17:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 |