![]() |
||
Verwijderd
|
Nummer 6
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mbt dat eten noodzakelijk is ben ik het volledig met je eens: als je niet eet ga je dood. (Hard, maar wel waar.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou me eerder schamen als ik ongezond eet dan gezond, want dan zie je zo iedereen denken nu word ze nog vetter... |
![]() |
||
Citaat:
gewoon omdat ik er zo dan zo tegenop zie om te gaan eten waar iedereen bij is ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-08-2005 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zei juist van wel jullie kunnen ook gewoon beter lezen ipv gelijk te zeggen dat ik het niet wel veranderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, zullen we er over ophouden? Je weet wat je probleem is, je weet waar je tips ed kunt vinden, dan heb je toch alles wat je nodig hebt? Wat je er nu mee doet, dat is aan jou. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze bedoelen denk ik omdat je heen hulp zoekt snapje. maar ik begrijp je heel goed hoor. |
![]() |
||
Citaat:
Maija Bloem Gothic is geen één persoon lijkt me.
||
Citaat:
![]() ![]() dan ligt het dus niet aan mij
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee hoor ik lees wel mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
mooi zo doe ik toch nog iets gezond ghehe ![]() enigste nadeel dat je supervaak naar de toilet moet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Ik ga dadelijk winkelen, een ware hel vind ik dat altijd. Ben al heel lang niet meer naar de stad geweest; het is nu dus echt noodzakelijk. Maar wat ik me afvroeg waar vind je leuke kleding als je maatje 44 hebt? Zijn er bepaalde winkels waar ik zeker naar toe moet? (Liever geen grote-mate-winkels ![]() Oh en nog iets: ik heb in het Lifestyle-forum gezocht, maar kan het niet vinden. Als je normaal maat 42 of 44 hebt, wat is dat dan voor maat bij spijkerbroeken (dus de Amerikaanse maat)?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder had ik nog 'n vraag; het aantal verbrandde calorieen dat door fitnessapparaten wordt aangegeven, is dat erg nauwkeurig, of nogal globaal? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, ik reageer hier idd bijna nooit meer, maar omdat ik over dat water drinken laatst nog een waarschuwing heb gelezen (site van het voedingscentrum, als ik me niet vergis), kon ik het niet zomaar voorbij laten gaan.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik drink 3 liter per dag... volgens mij is dat niet zo heel erg hoor ik doe het idd niet in 1 keer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik doe het gewoon verdele... dus lijkt mij ook geen kwaad te kunnen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ohw..... dan ga ik mischien tog over op 2 liter hehe 1,5 is zeker weer te weinig? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh ik vind het niet erg hoor om zoveel water te drinken ( daar wen je toch wel aan ) maar dan eet je ook niet zo veel , want dan zit je vol van het water. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Even over dat hardloopschema; ik hoor verschillende mensen er over spreken. Ik heb, voordat ik lichamelijk niet meer kon sporten, een schema gevolgt op www.myasics.nl. Hier kan je je eigen schema bijhouden en is helemaal aan jou aangepast. Duidelijk gemerkt dat mijn conditie vooruit ging. Het is even doorbikkelen want (voor mij) was het ontzettend zwaar.
|
![]() |
||
Citaat:
1,5 - 2 Liter schijn je nodig te hebben op een dag, en ik meen dat meer dan 4 liter ongezond is omdat je dan teveel vitamines uitplast, oid. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je het gewoon heel de dag verdeelt een beetje van drinkt. oh dus 4 liter mag ook nog.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #8 Verwijderd | 502 | 13-09-2005 17:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 |