Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het met je eens dat de verhouding van straffen voor geweldsmisdrijven en vermogensdelicten niet goed is. Die zou eigenlijk omgekeerd moeten zijn, maar de nederlandse rechtsorde hecht blijkbaar meer waarde aan iemands financiele integriteit dan aan zijn lichamelijke. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik wil niet overdreven overkomen ofzo, maar de term "negermuziek" (erg ruim begrip) is een beetje vaag. Het is een jongere muziekstroming waarmee mensen van verschillende afkomsten zich tegenwoordig mee relateren. Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 19:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Triest. Jij hebt het nog niet helemaal begrepen. Ontopic: Gisteren in zowel nova als netwerk, de bling-bling dertienjarige negerts van down-town rotjeknor met hun eigen verhelderende inhoudelijke commentaar op deze zaak. "Ja jonge ik zeg je tog gewoon als ik met me homies die tjik flow en zij wil nie meer, dan ja, jah, jeweettoch, dan is dat niet mijn schuld weetjewel." ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het zijn toch negers? Nou dan. Hèhè. of ging je voor de Politieke Correctheids-prijs 2005? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien heb je net als Eminem ook negroide rappers die over andere dingen rappen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast is het duidelijk dat 50cents geen oorzaak is van een cultuur verandering, maar een symptoon. Laatst gewijzigd op 25-08-2005 om 00:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat klink je rechts Almachtige Mark?!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groepsverkrachtingen Rotterdam - Uitspraak en Reacties hhendrikxx | 16 | 15-03-2006 11:09 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 26-01-2006 01:21 | |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Groepsverkrachtingen :s Gatara | 324 | 27-12-2004 19:46 |