Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb net de aflevering "The group" (10 van seizoen 1) van Curb Your Enthusiasm gezien. DIE TE FUCKIN GENIAAL WAS! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ging naar m'n werk, waar ik ruzie kreeg met m'n baas omdat ik had beloofd dat ik m'n ''hoofd niet liet doorboren met stukken staal" maar m'n hals is niet m'n hoofd, dus no way dat ik hem eruit haal. daarna had ik ruzie met een nieuwe collega omdat ik zei dat ze sloom was, en toen moest ze huilen
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
aw, geen pleinbios vanavond dus? ach het is toch rotweer
ik heb vandaag een gloednieuwe 2ehands fiets gekocht in een winkeltje dat rook naar smeer en curry, ik mag dat wel. en een speeltje voor de kat waar ze heel blij mee is. zometeen ga ik naar schiedam fietsen met m'n papa zodat ik de weg naar school weet. dolletjes! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() foootoooo! ik had die ook nog in de planning, maar ik ben nietzo daadkrachtig ![]()
|
ik ging ff langs mn werk omdat ik mn voorschot terug wou betalen maar toen hoorde ik dat de assistent-filiaalmanager over me heb zitten roddelen en dat ik morgen niet hoef te komen wat haar betreft dus ga ik 'r morgen ff naar de tering schelden wat denkt ze wel niet die stomme kuthoer
![]() ![]() dus toen ging ik lekker mn voorschot niet terugbetalen maar er donuts van kopen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vond m weer klote! misschien wordt het zo nog iets beter, als ik eruit ben wat ik ga doen dit jaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn dagje stinkt want ik ben ziek en ik had leuke plannen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het was brak op mijn werk en ik heb geen moment rust gehad maar ik werkte wel met dope mensen samen dus dat was wel weer beter. na mijn werk heb ik bier gehaald en vanavond ga ik met 2 maten vamn me lekker chillen en een dope docu over bush kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik had vandaag een akkefietje bij de groenteboer. ik en een collega gaan er vaak fruit halen in de pauze en dan doen we een schietgebedje dat BRILMANS ons niet helpt. ik heb al eerder gehad dat hij naar m'n tieten staarde, en zij had eerder dat ze iets bestelde en hij zei 'ohh, ik dacht al dat je dat ging nemen ![]() het zat namelijk zo... ![]() ik bestelde iets en hij zei 'lach eens heel lief?' en ik walgde echt. ik lachte zo ongemeend mogelijk en vroeg hoeveel ik moest betalen. hij zei dat ik niks hoefde te betalen dus ik zei 'oh ok' en ben de winkel uitgevlucht. later kocht ik een envelope van 5 cent met vlekken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Topic voor insider reistips - deel ze hier Tigerly | 300 | 12-04-2018 13:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[IC] 1 - Een mooie dag Kitten | 18 | 07-08-2012 10:44 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Liefde & Relatie |
jongen die ik leuk vind heeft al drie dagen niks meer van zich laten horen!! :-( sunflower83 | 30 | 31-05-2004 21:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 |