Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder mag ze ook geen andere dingen weten, zoals bijv. wat er in zn mailbox staat. als hij al moeilijk doet over dat soort dingen en er zelfs kwaad over wordt, dan heeft ze wel degelijk het goed recht om wantrouwig te zijn. zoiezo heb ik zoiets van als je na 3mndn verkering al meteen een zogenaamde maar-niet-heus vakantieliefde leert kennen en daar ook nog ns contact mee houdt zonder dat je huidige vriendin dat mag weten *lees boven* .... ![]() klinkt in mijn oren meer als ego-streling voor hem dat hij dit wilt, hij vindt het wel leuk dat iemand anders hem leuk vindt en hem aandacht geeft, het is nieuw, het is spannend, túúrlijk ziet hij dat wel zitten! het is gewoon iets wat je niet kunt maken naar je partner toe, omdat je weet dat die mensen achter je aanzitten, in zijn geval die meid en in jouw geval die knullen. jij doet miss wel nix, maar het is niet leuk voor je vriend om te weten dat jij contact wilt houden met knullen die achter je aan zitten, zich lief en aardig voordoen en proberen toe te slaan door jou te troosten op momenten dat het niet zo lekker loopt tussen jou en je vriend, alleen maar omdat jij dat "zo gezellig vindt". die gasten lullen alleen maar met je mee over vakantieherinneringen 'in de hoop dat'. misschien dat jij dat niet zo ziet, of niet doorhebt maar zo zit het wel. geldt net zo hard voor die knul waar het in deze topic over gaat. een béétje respect naar je partner is altijd wel op zn plaats, zeker als het op dit soort dingen aankomt. en dat geldt net zo hard voor die knul die dit nu flikt naar zn vriendin toe. als je van elkaar houdt, wil je rekening houden met elkaars gevoelens en dan doe je dit soort dingen niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En sterkte!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een lief gebaar van hem met die rozen. Ik denk dat mijn ex dat never nooit had gedaan. Die had dan gezegd 'jij zei toch dat je me niet meer hoefde te zien? Dan niet.' ![]() Heel veel succes en geluk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Software & Hardware |
[GSM] Anonieme gesprekken blokkeren? DG | 12 | 09-08-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Relatie MET je beste vriend/vriendin QT | 31 | 15-01-2004 15:36 | |
Liefde & Relatie |
Waar heb jij je partner ontmoet? l00k At Me | 75 | 28-05-2003 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Doen of niet??? FB | 35 | 26-05-2002 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Vakantievriendin Mark | 8 | 20-05-2002 19:52 |