Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2005, 08:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oeh, als het mijn vriend was, zou ik echt woedend zijn. Ik zie het al helemaal voor me hoe hij dan blijft ontkennen en wel fanatiek met haar blijft sms'en. Grr. Niet dat hij vreemd zal gaan hoor

Tsja ik vind het wel lastig... Ik zou er niet mee kunnen leven als hij zo intensief met haar contact zou blijven houden, ook al is er niets (meer). En dat moet hij respecteren vind ik. Ik zou dat nml ook niet op die manier doen. Ga in ieder geval nog eens goed met hem praten..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2005, 11:42
blupp
blupp is offline
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 20:22 :
Ga langs, kom achter haar telefoonnummer, (kijk in zijn telefoon als hij naar de wc is en schrijf het op een papiertje) en bel haar als je thuis bent.

Dat recht heb je, als de vriendin van. Vriendschap? Ach lazer op, die meid zit achter je vriend aan. Ze heeft hem geprobeerd te zoenen, die wil meer.

Geef hem vervolgens de keuze: zij of jij. Nu kiezen. En geen contact meer met haar, nooit meer, als hij voor jou kiest. Want zij zal het niet opgeven.
Dat moet je inderdaad doen Maar uit eigen ervaring vrees ik dat je daar niet sterk genoeg voor bent..en liever gewoon vergeet wat er is gebeurd *wat niet gaat lukken*
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 19:51
gurl19
gurl19 is offline
tja voor mij is het andersom. Dus ik zie het heel anders!
Ik ben 17 dagen na Spanje geweest en heb daar veel mensen ontmoet.. Ook jongens. Paar jongens hebben mij ook geprobeerd te zoenen maar ik heb het gewoon bij een kusje gelaten. Ik heb ze ook in mijn msn staan en ik praat er nu ook mee. Juist leuk! Ik heb helemaal geen gevoelens voor die jongens, en sta er ook vaak genoeg mee op de foto! Ik vind het juist gezellig om met hun te praten, kunnen we het mooi over de vakantie hebben, herinneringen ophalen etc.

Vraag het gewoon aan je vriend. Het kan heel onschuldig zijn, net zoals bij mij
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 20:27
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 02-09-2005 @ 20:51 :
tja voor mij is het andersom. Dus ik zie het heel anders!
Ik ben 17 dagen na Spanje geweest en heb daar veel mensen ontmoet.. Ook jongens. Paar jongens hebben mij ook geprobeerd te zoenen maar ik heb het gewoon bij een kusje gelaten. Ik heb ze ook in mijn msn staan en ik praat er nu ook mee. Juist leuk! Ik heb helemaal geen gevoelens voor die jongens, en sta er ook vaak genoeg mee op de foto! Ik vind het juist gezellig om met hun te praten, kunnen we het mooi over de vakantie hebben, herinneringen ophalen etc.

Vraag het gewoon aan je vriend. Het kan heel onschuldig zijn, net zoals bij mij
dat heeft ze ook gedaan, hij zei dat er nix aan de hand was maar vervolges mocht ze niet eens weten wat voor sms er gestuurd werd en hij werd boos op haar toen ze erachter kwam wat er in stond en van wie het was.
verder mag ze ook geen andere dingen weten, zoals bijv. wat er in zn mailbox staat.
als hij al moeilijk doet over dat soort dingen en er zelfs kwaad over wordt, dan heeft ze wel degelijk het goed recht om wantrouwig te zijn.

zoiezo heb ik zoiets van als je na 3mndn verkering al meteen een zogenaamde maar-niet-heus vakantieliefde leert kennen en daar ook nog ns contact mee houdt zonder dat je huidige vriendin dat mag weten *lees boven* ....
klinkt in mijn oren meer als ego-streling voor hem dat hij dit wilt, hij vindt het wel leuk dat iemand anders hem leuk vindt en hem aandacht geeft, het is nieuw, het is spannend, túúrlijk ziet hij dat wel zitten!

het is gewoon iets wat je niet kunt maken naar je partner toe, omdat je weet dat die mensen achter je aanzitten, in zijn geval die meid en in jouw geval die knullen.
jij doet miss wel nix, maar het is niet leuk voor je vriend om te weten dat jij contact wilt houden met knullen die achter je aan zitten, zich lief en aardig voordoen en proberen toe te slaan door jou te troosten op momenten dat het niet zo lekker loopt tussen jou en je vriend, alleen maar omdat jij dat "zo gezellig vindt".
die gasten lullen alleen maar met je mee over vakantieherinneringen 'in de hoop dat'. misschien dat jij dat niet zo ziet, of niet doorhebt maar zo zit het wel.

geldt net zo hard voor die knul waar het in deze topic over gaat.
een béétje respect naar je partner is altijd wel op zn plaats, zeker als het op dit soort dingen aankomt.
en dat geldt net zo hard voor die knul die dit nu flikt naar zn vriendin toe. als je van elkaar houdt, wil je rekening houden met elkaars gevoelens en dan doe je dit soort dingen niet.
Oud 03-09-2005, 07:50
Pletterprater
Pletterprater is offline
Een vriend van mij heeft ook een vriendin. Deze zomer zijn we ook naar Salou geweest en daar had hij ook zo'n meid aan zijn been hangen. Hij had haar ook verteld dat hij een vriendin heeft, heeft haar ook de rug toegewezen... en volgens mij nu nog erg sporadisch contact (volgens mij gaat meeste contact nu ook via de vriendin van die meid, gezien die nog iets lijkt te hebben met een andere vriend uit de groep)

Zij hebben alleen ook niets gedaan samen, anders dan dansen.

Het is dus goed mogelijk, dat hij niet iets verkeerds deed. Heb je hem al gevraagd, waar het over ging in dat SMS'je van "zij heeft niets te maken met ons"

Ik zie wel in dat dit een andere situatie is als bij mijn vriend, maar wel bijna vergelijkbaar.

Praat met je vriend erover, eer je verkeerde besluiten neemt.
Oud 03-09-2005, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 03-09-2005 @ 08:50 :
Zij hebben alleen ook niets gedaan samen, anders dan dansen.

Het is dus goed mogelijk, dat hij niet iets verkeerds deed. Heb je hem al gevraagd, waar het over ging in dat SMS'je van "zij heeft niets te maken met ons"
Maar hij gaat haar blijkbaar wel meteen smsen als hij ruzie heeft met zn vriendin. (dat is in ieder geval wat ik zou opmaken uit dat smsje van dat meisje)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 10:15
Verwijderd
en dan op zo'n samenzweerderig toontje...oeh.
hij liegt dus sowieso over de fijne kneepjes van de zaak, dat zou wat mij betreft al genoeg zijn m de deur te wijzen. denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 10:29
MB
MB is offline
Dumpen, want hij is duidelijk colse met haar, want je gaat ook niet zomaar iedereen vertellen dat je problemen hebt met je vriendin.
Oud 03-09-2005, 11:18
Lynn
Lynn is offline
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Oud 22-09-2005, 18:13
SellaYoung
SellaYoung is offline
Ik kom even vertellen hoe het nu beetje gaat

We zijn nog bij elkaar! En daar ben ik erg blij om..
Het ging wel gigantisch stroef.. Na een paar dagen belde hij me, dat hij me wilde spreken.. Dus ik dacht: Dat gaat uit! Ik had me al helemaal voorbereid om hem flink de waarheid te vertellen..

We hadden in het park afgesproken. Hij vertelde me dat hij me ABSOLUUT niet kwijt wilde... EN dat ze hadden gezoend.. Maar dat zij het initiatief nam en dat het niks voorstelde dat hij snel stopte en gedronken had blablabla.. Ik werd woedend en ben weggelopen.

Hij kwam me achterna en zei dat hij mij niet kwijt wilde en dat soort dingen. Ik heb gezegd dat ik hem niet meer hoefde te zien en ben naar huis gegaan.

De volgende dag stond hij met een bos rozen voor de deur! " Voor elke roos een het-spijt-me " stond op het kaartje. Ik begon te huilen, hij heeft mij getroost, lang gepraat en we besloten door te gaan met onze relatie.

ZIJ voegde me toe op msn en heeft haar excuses aangeboden, gezegd dat het haar schuld was en dat ze wil dat hij gelukkig is. Dán maar met mij. Trut. Heb wel flink mijn woede tegen haar eruitgegooid .

Het vertrouwen heeft bij mij een keiharde deuk gehad, maar hij doet er echt vanalles aan en dat geeft aan dat hij toch wel om me geeft..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 19:51
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
SellaYoung schreef op 22-09-2005 @ 19:13 :

Het ging wel gigantisch stroef.. Na een paar dagen belde hij me, dat hij me wilde spreken.. Dus ik dacht: Dat gaat uit! Ik had me al helemaal voorbereid om hem flink de waarheid te vertellen..

We hadden in het park afgesproken. Hij vertelde me dat hij me ABSOLUUT niet kwijt wilde... EN dat ze hadden gezoend.. Maar dat zij het initiatief nam en dat het niks voorstelde dat hij snel stopte en gedronken had blablabla.. Ik werd woedend en ben weggelopen.

Hij kwam me achterna en zei dat hij mij niet kwijt wilde en dat soort dingen. Ik heb gezegd dat ik hem niet meer hoefde te zien en ben naar huis gegaan.

De volgende dag stond hij met een bos rozen voor de deur! " Voor elke roos een het-spijt-me " stond op het kaartje. Ik begon te huilen, hij heeft mij getroost, lang gepraat en we besloten door te gaan met onze relatie.

ZIJ voegde me toe op msn en heeft haar excuses aangeboden, gezegd dat het haar schuld was en dat ze wil dat hij gelukkig is. Dán maar met mij. Trut. Heb wel flink mijn woede tegen haar eruitgegooid .

Het vertrouwen heeft bij mij een keiharde deuk gehad, maar hij doet er echt vanalles aan en dat geeft aan dat hij toch wel om me geeft..
Laat hem de komende tijd maar even flink zijn best voor je doen..
En sterkte!
Oud 22-09-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
SellaYoung schreef op 22-09-2005 @ 19:13 :

Knap van je. Ik hoop dat het goed gaat komen. Laat hem inderdaad maar even goed zijn best doen en je vertrouwen weer terugwinnen.
Wel een lief gebaar van hem met die rozen. Ik denk dat mijn ex dat never nooit had gedaan. Die had dan gezegd 'jij zei toch dat je me niet meer hoefde te zien? Dan niet.'

Heel veel succes en geluk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten