Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2005, 20:56
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ikname schreef op 16-11-2005 @ 16:01 :
www.kalonline.com is voor zover ik weet ook gratis.
Wat hebben die een gruwelijke kutwebsite zeg.
Oud 16-11-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2005 @ 21:56 :
Wat hebben die een gruwelijke kutwebsite zeg.
Hij is vandaag vernieuwd, vind het er eigenlijk wel strak uitzien. Maar het spel is ook erg leuk, speel al een tijdje en ben lvl 18 archer met allemaal G32 spul, maar heb nu geen queests meer.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 21:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bossen schreef op 16-11-2005 @ 22:13 :
Hij is vandaag vernieuwd, vind het er eigenlijk wel strak uitzien.
Dat interesseert me eigenlijk niet, hij is gewoon niet functioneel, niet in IE, niet in Firefox.

Hoe zit dat eigenlijk met die install? Waar wil hij het spel installeren? Ik krijg een melding dat er geen ruimte meer is op de schijf terwijl ik nog helemaal geen directory heb gekozen. Dan kan ik hem moeilijk installeren hè.
Oud 17-11-2005, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2005 @ 22:41 :
Dat interesseert me eigenlijk niet, hij is gewoon niet functioneel, niet in IE, niet in Firefox.

Hoe zit dat eigenlijk met die install? Waar wil hij het spel installeren? Ik krijg een melding dat er geen ruimte meer is op de schijf terwijl ik nog helemaal geen directory heb gekozen. Dan kan ik hem moeilijk installeren hè.
Ja de download server is wat vaag, een vriend van me kon zich niet eens inschrijven omdat de server er steeds uitlag?

Maar ik heb 'm een tijd geleden gedowned dus weet het niet meer, vind het spel wel nog steeds vermakelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten