Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 14:31
Gendra
Gendra is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-09-2005 @ 14:07 :

ik weet vrijwel zeker dat dit sarcastisch bedoelt was. jij zit op t vwo ? met zo'n tekstbegrip en zo'n spelling ? (damn, ik had ook vwo moeten doen)
Ik probeerde de HAVO-ers onder ons te verdedigen met m'n eerdere quote. Maar omdat sommige HAVO-ers de boodschap niet begrepen ben ik nu toch wel echt van overtuigd dat jullie degene die van VWO naar HAVO gaan echt wel een stelletje idioten en halvegaren zijn die gewoon stom waren om op VWO te blijven. Gefrusteerd??? Niet naar mij komen!!! Maar naar die superidioot MightyMarcel!!!! Die de boosachap niet begreep en k*t begon te doen.
Oud 17-09-2005, 14:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gendra schreef op 17-09-2005 @ 15:31 :
Ik probeerde de HAVO-ers onder ons te verdedigen met m'n eerdere quote. Maar omdat sommige HAVO-ers de boodschap niet begrepen ben ik nu toch wel echt van overtuigd dat jullie degene die van VWO naar HAVO gaan echt wel een stelletje idioten en halvegaren zijn die gewoon stom waren om op VWO te blijven. Gefrusteerd??? Niet naar mij komen!!! Maar naar die superidioot MightyMarcel!!!! Die de boosachap niet begreep en k*t begon te doen.
Ach, daar raak je aan gewend.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 15:23
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik zou het als vernedering ervaren, ja. Het zakken op een middelmatig-tot-simpel tentamen ervaar ik ook als een afgang en daar kan ik me wel voor schamen. Niet dat ik dat dan laat blijken...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 19:26
Virender
Virender is offline
Volledig mee eens. van vwo naar havo of lager??? superstom!!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:45
heleen1
heleen1 is offline
vind ik dus totaal niet. als jij bijvoorbeeld geen prioriteit aan school geeft, en met weinig doen gewoon ziet waar je komt, waarom zou het dan een afgang zijn om af te stromen?
en als je op het verkeerde niveau zit is dat gewoon super vervelend voor jezelf en lijkt het mij verstandig af te stromen, daar zit je dan echt wel beter op je plek, hoezo afgang??
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 22:57
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gendra schreef op 17-09-2005 @ 15:31 :
ik ben niet gefrustreerd. zo te lezen zit je zelf met een grote frustratie, ik was dit topic al lang weer vergeten. kweet nou ook weer waarom, sommige mensen snappen niks. ach ja, niet mijn probleem.
Oud 22-09-2005, 17:43
Fieneke
Fieneke is offline
Ik heb dit jaar ook de overstap van vwo naar havo. Ik zie het helemaal niet als een afgang, ik vind het wel jammer. Ik vind dat ik die 4 jaar dat ik gym heb gedaan absoluut niet voor niks geweest. Maar na veel overwegen heb ik gekozen om havo te doen om de druk er af te halen. Dat is een bewuste keuze. Ik had ook het vwo met moeite waarschijnlijk wel gehaald. Maar ik heb het er niet voor over. Ik vind niet dat ik afga, ik vind dat ik een goede weloverwogen keuze maak. En of dat zeker de goede keuze zal zijn, dat weet ik niet. En daar zal ik ook nooit achterkomen. Maar ik denk ook eigenlijk dat het uiteindelijk niet zo heel veel uitmaakt.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten