Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2005, 10:06
Chain
Chain is offline
Bij haar knijpt ie niet in d'r kont, hij zit alleen heel veel aan haar en geeft kusjes sinds kort.
Ze trouwens niet het type van 'string boven broek'. Ze is gewoon een aardig, lief, aantrekelijk meisje.

Het is toch niet 'normaal' dat ie 4 meisjes op school kust, laat staan buiten school. Je wilt toch ook niet zien dat een jongen behalve jou ook paar andere meisjes kust. Ik zou het wel erg vinden als een meisje dat bij mij deed. Dan houd ik het liever bij knuffelen. Dat is dan ook niet zo'n groot probleem als zij het ook bij andere jongens doet. Dat geknuffel gebeurt elke dag bij ons, dat kusjes geven vind ik wel overdreven. Weleens afscheid kusjes geven prima, gebeurt weleens, maar zomaar kusjes gaan geven... en dit geval bij meerdere personen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2005, 10:26
Gothic
Gothic is offline
ik heb een beetje het idee dat je jaloers bent op die jongen omdat hij haar wel durft aan te raken en jij niet, terwijl je dat wel zou willen...
Oud 11-09-2005, 10:31
rrteesis
rrteesis is offline
Welkom in de hoerencultuur van nederland!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:43
Chain
Chain is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-09-2005 @ 11:26 :
ik heb een beetje het idee dat je jaloers bent op die jongen omdat hij haar wel durft aan te raken en jij niet, terwijl je dat wel zou willen...
Niet echt, ik knuffel haar weleens en heb veel aanraking met d'r. Hij doet dit allemaal heel overdreven en nogmaals ook met paar andere meiden. En hij wist/weet dat ik d'r leuk vind. Ik ben nog gisteren nog wat leuks met d'r gaan doen, het ligt niet zozeer dat ik jaloers ben. Ik erger me gewoon aan dat hij het óók bij haar doet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 15:43
Verwijderd
Regel 1 bij mij: handen thuis, totdat ik aangeef dat het mag.
En ja, daar horen ook onschuldige dingen bij als een hand op mijn schouder, op mijn arm etc.
Ik houd er niet van als mensen zomaar aan me zitten zonder dat ik zelf te kennen geef dat het kan. Al zal ik, als iemand me tegen mijn zin in aanraakt, eerder dichtklappen dan duidelijk zeggen dat ik dat niet fijn vind.
Er is ook maar één jongen die mij eventueel zou mogen knuffelen etc. en dat is dan ook de enige die ík zou willen knuffelen. (ook al is het mijn vriend niet)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:11
Meg-chan
Meg-chan is offline
Zo'n persoon ken ik ook. Hij zit zelfs aan andermans vriendinnetjes. Weet je zeker dat je vriend niet gewoon wanhopig is? De persoon die ik ken heeft ook aan me gezeten, waarmee ik bedoel dat hij me knuffelt en me optilt en rondzwaait. In front of my boyfriend. Hij vind het ook te ver gaan en ik eerlijk gezegd ook.

Er is een duidelijke lijn die getrokken moet worden. Meiden die geen vriendjes hebben kunnen het leuk vinden om aandacht te krijgen van de jongen, maar eerlijk gezegd vindt ik dat meisjes die wel een vriend hebben de jongen zouden moeten afweren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten