Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 11:42
carla-tje
carla-tje is offline
Ff een vraagje aan de meiden hier. Ik heb het idee dat ik vroeger tijdens het klaarkomen veel meer spiersamentrekkingen had dan nu. Vroeger waren het er een stuk of acht, negen. Eerst kwam altijd dat lekkere, warme kriebelende gevoel in de onderbuik, en dan bam/bam/bam die samentrekkingen. Kan het zijn dat ik die nu bijna niet meer voel, en dus enkel nog die lekkere kriebeling en het ontspannen gevoel achteraf overschiet? Of bedriegt mijn gevoel me?
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 12:49
Verwijderd
Euh, geen idee. Ik heb niet zozeer samentrekkingen geloof ik, hoewel de laatste tijd juist meer
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:25
Verwijderd
Ik heb sowieso nooit veel samentrekkingen volgens mij....
Het valt mij juist op als ik ze wél heb..
Maarre....wat bedoel je met "vroeger"....?
Is het al een tijdje anders, of maar een paar keer....
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Misschien moet je het eens op een andere manier of met iets anders proberen. Misschien dat de sleur er een beetje inzit
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:32
Verwijderd
of minder vaak doen.
na lange tijd niets doen zijn ze vaak heftiger
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 09:41
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Vreemd, ik dacht altijd dat alle meiden samentrekkingen hadden tijdens het hoogtepunt? Ik wel in ieder geval, soms zelfs zo hevig dat ik mijn vriendje gewoon naar buiten pers (ongewild!).
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 12:43
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Vreemd, ik dacht altijd dat alle meiden samentrekkingen hadden tijdens het hoogtepunt? Ik wel in ieder geval, soms zelfs zo hevig dat ik mijn vriendje gewoon naar buiten pers (ongewild!).
Misschien merk ik er niet zoveel van? Ik kan dan ook niet veel zeggen aangezien ik het nooit tijdens de sex heb gedaan of zo....
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 12:57
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Misschien merk ik er niet zoveel van?
Maar hoe voelt een orgasme dan aan bij jou? Ik heb eerst kriebelingen in de buik, net alsof ik moet niezen... en dan schiet er een warmte door m'n hele lichaam en beginnen die samentrekkingen in m'n onderlichaam. En als die klaar zijn, is het lekkere gevoel ook afgelopen...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:04
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:

en beginnen die samentrekkingen in m'n onderlichaam. En als die klaar zijn, is het lekkere gevoel ook afgelopen...
huh.....
waar zitten die samentrekkingen dan...??
als je het samentrekken van de vagina (ofzow) bedoelt kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar anders weet ik t niet...
*voelt zich raar*
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:16
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Alicia, misschien heb jij net hetzelfde maar druk ik mij verkeerd uit?

Probeer eens te omschrijven wat jij voelt dan?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:32
Verwijderd
ik heb trouwens (vanwege op het randje fietsen topics ) het idee gekregen dat het bij jou veel intenser is dan bij mij
Citaat:

Probeer eens te omschrijven wat jij voelt dan?
ghehehe...owjee
nou,
eerst word het ineens veel lekkerder *op die plek*
en bij het doorgaan van die stimulatie dan ehm..
vanuit daar een gevoel dat zich verspreidt tot op een bepaalde hoogte in m'n lichaam......hoe intenser het orgasme, hoe "hoger" het gevoel komt...
En dan kunnen daar ook nog samentrekkingen van de vagina bijkomen, maar dat hoeft niet.

Ik heb trouwens eens ergens gelezen dat er een verschil bestaat tussen een vaginaal en een clitoraal orgasme...
Misschien heeft dat ermee te maken..?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:40
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik heb trouwens eens ergens gelezen dat er een verschil bestaat tussen een vaginaal en een clitoraal orgasme...
Misschien heeft dat ermee te maken..?
Neen, ik denk het niet. Het idee dat er een verschil is tussen een clitoraal orgasme en een vaginaal is al lang achterhaald.

Die samentrekkingen die jij hebt in je vagina, heb ik dus altijd. Ik voel m'n baarmoeder samentrekken, en mijn onderbenen... ik heb echt moeite om stil te blijven liggen! Ik voel het echt als een knijp-knijp-knijp-knijp, een stuk of vier keer achter elkaar, eentje per seconde ofzo.

En bij op het randje fietsen gaat het er 'm net over dat je VOOR het orgasme stopt, dus ik vermoed dat dat bij mij niet hetzelfde aanvoelt als bij jou...

Nu begin ik overigens weer aan mezelf te twijfelen... hellup! Wie bevestigt dat ie ook samentrekkingen heeft??
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:53
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:

Nu begin ik overigens weer aan mezelf te twijfelen...
jah ik ook, maar dan meer zo van: "ben ik raar?"
Het hebben van samentrekkingen is vrij normaal volgens mij

Bovendien, carla-tje had toch al gezegd dat ze ook samentrekkingen had...?

Maargoed, die samentrekkingen die jij hebt heb ik niet (of niet duidelijk genoeg, zodat ik het niet doorheb).
Dat van clitoraal/vaginaal orgasme weet ik niet, want ik heb "het" nog nooit gedaan en ook geen andere stimulatie vd vagina, dus...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:09
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Dus jij voelt alleen een soort van adrenaline-rush, en dat was het? Ik voel m'n buikspieren zich echt opspannen, steeds harder en harder, en tijdens dat lekkere gevoel gaan ze tenslotte ritmisch samentrekken. Dat maakt voor mij net deel uit van het orgasme, heb het nooit anders gekend, en het zou bij mij ook niet veel meer voorstellen zonder de contracties... misschien let je er gewoon niet op ofzo...?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:29
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Ik had het vroeger ook anders dan nu...
Vroeger eerst zo'n heel langzame opbouw (dat gekriebel zeg maar) en dan dus de spiersamentrekkingen (ook stuk of 10). Nu is die langzame opbouw weg, het gekriebel is er wel nog, maar heel plotseling. Dan even spiersamentrekkingen, net zo intens als vroeger, maar minder (stuk of 5).

Is best raar... misschien ligt het aan de stimulatie...
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:38
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
En waar voel je de samentrekkingen dan, Sciza?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:48
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:


Maar hoe voelt een orgasme dan aan bij jou? Ik heb eerst kriebelingen in de buik, net alsof ik moet niezen... en dan schiet er een warmte door m'n hele lichaam en beginnen die samentrekkingen in m'n onderlichaam. En als die klaar zijn, is het lekkere gevoel ook afgelopen...
Euh, moeilijke vraag... Dat soort 'kriebelingen' ja, alleen het kriebelt niet echt, tis gewoon heel lekker gevoel. Dan dat hele lekkere gevoel, ik span eigenlijk al mijn spieren dus ik zou niet weten of er nog wat extra samentrekt, kan best eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Dus jij voelt alleen een soort van adrenaline-rush, en dat was het? Ik voel m'n buikspieren zich echt opspannen, steeds harder en harder, en tijdens dat lekkere gevoel gaan ze tenslotte ritmisch samentrekken. Dat maakt voor mij net deel uit van het orgasme, heb het nooit anders gekend, en het zou bij mij ook niet veel meer voorstellen zonder de contracties... misschien let je er gewoon niet op ofzo...?
Nou, dat over m'n buikspieren...:

Ik wil jullie ff wat vragen, dit wil ik al een tijdje weten.
Ik heb altijd dat wanneer ik onwijs opgewonden ben en wanneer iets onwijs lekker is dat ik dan heel erg ga trillen.
Dus niet tijdens het orgasme, juist daarvoor, dus stel iemand is met mij bezig en het word steeds lekkerder, dan ga ik trillen en vlak voordat ik klaarkom stopt het geloof ik, maar dat zou ik niet zeker weten want daar let ik dan niet op

Maar tijdens dat trillen span ik dus gigantisch m'n buikspieren.
Ik train dus eigenlijk serieus m'n buikspieren tijdens de sex. Ik heb ook echt van die "horizontale streepjes" zeg maar. Ik train verder niet ofzo, dus het kan alleen maar van sex komen eigenlijk...

Hebben jullie dat ook...??

Maar ik voel ze echt niet samentrekken ofzo....
Ik zal er eens op letten dan....
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:


Nou, dat over m'n buikspieren...:

Ik wil jullie ff wat vragen, dit wil ik al een tijdje weten.
Ik heb altijd dat wanneer ik onwijs opgewonden ben en wanneer iets onwijs lekker is dat ik dan heel erg ga trillen.
Dus niet tijdens het orgasme, juist daarvoor, dus stel iemand is met mij bezig en het word steeds lekkerder, dan ga ik trillen en vlak voordat ik klaarkom stopt het geloof ik, maar dat zou ik niet zeker weten want daar let ik dan niet op

Maar tijdens dat trillen span ik dus gigantisch m'n buikspieren.
Ik train dus eigenlijk serieus m'n buikspieren tijdens de sex. Ik heb ook echt van die "horizontale streepjes" zeg maar. Ik train verder niet ofzo, dus het kan alleen maar van sex komen eigenlijk...

Hebben jullie dat ook...??

Maar ik voel ze echt niet samentrekken ofzo....
Ik zal er eens op letten dan....
Heeej, ik wis niet dat jij forumbaas was! Ik nie

Euh, ontopic: euh... ik heb alles behalve buikspieren dus vast niet
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Heeej, ik wis niet dat jij forumbaas was! Ik nie
jah sinds gister
van l&r

Citaat:

Euh, ontopic: euh... ik heb alles behalve buikspieren dus vast niet
hmmz....toch hoop ik dat ik niet de enige ben, anders ben ik weer zow raar
Op zich is het wel handig, het is een fijne manier van trainen moet ik zeggen
Maar ik vind het er zo stom uitzien, dat trillen....
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:


jah sinds gister
van l&r



hmmz....toch hoop ik dat ik niet de enige ben, anders ben ik weer zow raar
Op zich is het wel handig, het is een fijne manier van trainen moet ik zeggen
Maar ik vind het er zo stom uitzien, dat trillen....
Zo wil ik ook wel trainen Maar ik hou meer m'n benen gespannen. Nou ja, ik heb wel gespierde benen (komt denk ik meer van het fietsen en het werkt helaas nie door tot m'n bovenbenen, magoe).
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hmm ik kan wel wat met de dames meepraten denk ik zo als ik dit lees. Bij mijn vriendin heb ik er laatst erg op gelet wanneer en hoe ze klaarkomt. Ik vind dat altijd moeilijk om te zien, maar toen ik erop lette was het heel makkelijk te merken.
Ze spant net ervoor al haar spieren aan an ik voelde heel duidelijk dingen samentrekken in de vagina. Toen kwam ze dus klaar. Na 2 minuten nagenieten keek ze me weer aan van: hoe moet ik je hier nou weer voor bedanken en toen begon het bij mij te kriebelen.

Ik tril trouwens ook heel erg als ik opgewonden ben. Vroeger had ik altijd een trilbeen als ik met een onbekend meisje zoende. Was altijd een reden tot lachen. Tegenwoordig zijn het mijn armen tijdens sexuele daden
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:15
Verwijderd
kheb niet minder intens als normaal (vroeger), maar doordat ik het minder doe zijn ze denk ik zoiezo altijd wel heftig...
als je het elke dag een paar keer doet ofzo dan worden ze geloof ik ook minder sterk dus...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten eigen boek
W.A.L.L.I.E
20 06-11-2012 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.