Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mja, oké. Ik zie het gewoon verkeerd, omdat ik als persoon graag wil winnen of zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Gezweetwel, sommigen hebben het nogal laat in de gaten gehad en anderen hebben inspiratie nodig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je in de tijd geen gedicht heb kunnen schrijven, nou ja, jammer dan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Een week uitstel dus, mij best ![]() ![]() Ow ja, en een knuf voor Mutant ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en dat elke stem een onderbouwing moet hebben? ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je kunt bijvoorbeeld wel uitleggen waarom je op een bepaald gedicht hebt gestemd, of waarom je een bepaald gedicht wel of juist niet mooi vindt. Ik ga ze niet allemaal bekritiseren. ![]()
||
Citaat:
![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 26-09-2005 om 19:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beargumentatie mag natuurlijk altijd lijkt me, maar alle gedichten becommentariseren is echt niet te doen. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn stem heb je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, even zeggen waar je op hebt gestemd is wel zo aardig en het zou leuk zijn als je ook nog kon zeggen waaróm je op dat gedicht hebt gestemd, maar dat moet ieder voor zich maar weten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De poll zal geopend zijn van 1 oktober tem 14 oktober. 15 oktober verschijnt de uitslag. |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Je had gelijk. Morgen nog - zaterdag niet meer. Goed dat ik dit nog even lees ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XV Verwijderd | 500 | 12-11-2004 17:24 |