Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Whatever, ik laat het me geen 2 keer zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet ook van een hoop dingen hoeveel cal erin zitten, dat zal er denk ik ook niet meer uitgaan. Gelukkig weet ik hoeveel cal ik kan eten zonder dat ik aankom en dat is heel veel. Dus ik eet gewoon lekker patat, ik eet gewoon lekker broodbeleg en niet dieet producten. Frisdrank is slecht, suiker is slecht en zoetstof komt van rattegif, dus ik probeer beide niet te drinken... Ik probeer wel gezond te eten en dat houdt in genoeg en genoeg fruit/groente. Maar als ik uit eten ga of patat ga eten, kijk ik daar de helr week naar uit ![]() Ik zal niet beweren dat in m'n gedachte niet even opkomt dat het niet gezond is, maar dat zet ik snel genoeg uit en ik ga lekker eten ![]()
||
Citaat:
Laatst was ik met een paar anderen TV aan het kijken, en we kwamen langs een inhoudsloos programma waarin inhoudsloze bandjes inhoudsloze liedjes playbackten. Bij vrijwel iedere vrouw die langskwam gaven de aanwezige meisjes commentaar. "Zij heeft echt een lelijk hoofd, zij is echt dik, zij is wel mooi". Het lijkt wel alsof mensen tegenwoordig niet meer naar iemand (al dan niet op TV) kunnen kijken zonder dat ze daarbij het uiterlijk (al dan niet onbewust) bekritiseren. Dat vind ik echt heel erg. Omdat ik denk dat het in de toekomst alleen nog maar erger gaat worden, en niet minder. En dat zorgt ervoor dat heel veel mensen die hier gereageerd hebben niet meer ongeremd van eten kunnen genieten, of dat al nooit gekund hebben.
||
Citaat:
Ik heb zelfs sinds jaar of 6 diabetes en ben opgegroeid met het tellen van koolhydraten en calorieën. Op die manier is het er bij mij in geslipt, maar ik merk naarmate ik ouder wordt dat het niet meer zo belangrijk en obsessief is als eerst. Snoepjes eten zonder schuldgevoel lukt makkelijk afhankelijk van de grote. Denk gezien de plek die eten tegenwoordig inneemt dat steeds minder mensen een echte vreetbui kunnen hebben zonder schuldgevoel. Vroeger was het ook meer een vrouwen ding om dun te zijn maar ik merk bij mijn huisgenoten en bij andere mannen dat zij ook meer en meer obsessief worden met eten, sporten en gezondheid. Het bewuster worden ed. is een goede ontwikkeling. Alleen door al die krantenkoppen met 'nederland wordt te dik', al die dieettips in bladen en al die dunne meisjes die ons worden voorgeschoteld als het goede voorbeeld gaat het gewoon een beetje de verkeerde kant op. Ik vraag me ook steeds vaker af of ik later wel kinderen op deze wereld wil zetten, maar goed dat is een andere discussie ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: als je echt wil genieten van eten... maak bami (die dunne bruine) met reepjes gebakken ei en groente erdoorheen ![]() Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 18:02. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Naja ik mag het niet meer doen is me verteld. ![]()
|
|