Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2005, 16:50
Verwijderd
Inderdaad. Al die lui die een paar keer per week een leuke avond hebben. Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die niet thuis zitten

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2005, 17:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 26-09-2005 @ 14:12 :
Nou als ik bovenstaande verhalen even lees....
ja, want die twee mensen die nu iets vertellen over wat waarschijnlijk 1x is gebeurd in de, misschien wel, 4 jaar dat ze bij die vereniging zitten representeren natuurlijk echt de rest van de vereniging...
Oud 26-09-2005, 21:48
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-09-2005 @ 18:22 :
ja, want die twee mensen die nu iets vertellen over wat waarschijnlijk 1x is gebeurd in de, misschien wel, 4 jaar dat ze bij die vereniging zitten representeren natuurlijk echt de rest van de vereniging...
Ik blijf het gewoon vinden..
Oud 27-09-2005, 00:16
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 26-09-2005 @ 22:48 :
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 27-09-2005 @ 01:15 :
Weet je eigenlijk is het helemaal niet meer de moeite waard om te reageren. Dat heb ik al zo vaak gedaan en nog steeds blijven er mensen die niet open staan voor mensen die anders zijn. Blijf lekker in je eigen sop gaarkoken zonder iets van andere mensen te proberen te leren/begrijpen en blijf die mensen vooral bestoken met argumenten die iha schip nog wal raken.
Wat ik iig niet snap is dat mensen afkeer hebben van gezeligheid. Ok, t hoeft niet jou soort gezeligheid te zijn, maar om andere mensen daar nou voor te veroordelen
Oud 27-09-2005, 10:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 26-09-2005 @ 22:48 :
Dat is prima, als die mening dan idd gebaseerd is op het gehele studentenverenigingsgebeuren en niet alleen op die paar uitschieters die door hun idiote gedrag de krant behalen. Want dat vind ik zo jammer, dat er zo een compleet verkeerd beeld ontstaat.
Maar dat niet iedereen van studentenverenigingen houdt is logisch: niet iedereen kan dezelfde smaak en mening hebben
Oud 27-09-2005, 16:06
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-09-2005 @ 11:27 :
Dat is prima, als die mening dan idd gebaseerd is op het gehele studentenverenigingsgebeuren en niet alleen op die paar uitschieters die door hun idiote gedrag de krant behalen. Want dat vind ik zo jammer, dat er zo een compleet verkeerd beeld ontstaat.
Maar dat niet iedereen van studentenverenigingen houdt is logisch: niet iedereen kan dezelfde smaak en mening hebben
Ik heb nu lang genoeg gestudeerd om te weten dat mijn mening niet gebaseerd is op een paar enkele uitschieters die de krant hebben gehaald. Idd het is gewoon niet 'mijn ding' en dat is dus een individuele keuze en daar voordeel ik dus niemand mee. Ik beweer niet dat mijn keuze beter is dan die van een andere alleen dat het een andere keuze is. Daarnaast vind ik jouw reactie meer getuigen van het openstaan voor de keuzes van een ander dan die van Teddybeer1983 die juist anderen verwijt niet open te staan voor de keuzes van een ander op een wijze die niet echt getuigd van het zelf openstaan voor andere keuzes & meningen.
Oud 27-09-2005, 23:49
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 27-09-2005 @ 17:06 :
voordeel

Daarnaast vind ik jouw reactie meer getuigen van het openstaan voor de keuzes van een ander dan die van Teddybeer1983 die juist anderen verwijt niet open te staan voor de keuzes van een ander op een wijze die niet echt getuigd van het zelf openstaan voor andere keuzes & meningen.
veroordeel

Verder heb je gelijk dat m'n antwoord nog pittig gekruid was, maar ik word zo af en toe een beetje geirriteerd door mensen die denken dat ze zo goed het studentenwereldje snappen, vervolgens argumenten gaan noemen die ik allemaal als onzin zie. Ik (als verenigings lid) kan zoveel dingen opnoemen die bepaalde dingen die 'tegenstanders' opnoemen weerleggen (en dat heb ik ook al vaak gedaan) dat ik soms niet snap waarom mensen zo hard blijven tov verenigingen.
Tuurlijk kloppen bepaalde verhalen, maar er is zo veel meer.
Oud 28-09-2005, 09:42
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-09-2005 @ 17:59 :
'De schijtvriendjes'. Gawd.
Ach ja, een paar disputen hebben bij ons nogal rare namen.

Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-09-2005 @ 23:45 :
@ Kruimel: Zit jij bij de schijtvriendjes . Heel veel foute verhalen over gehoord
Ik vind ze nogal meevallen hoor.

Citaat:
Kruimel schreef op 26-09-2005 @ 13:56 :
Mijn dispuutsgenoten hebben nog weleens de neiging pleebrillen te jatten ja. Maar ik houd ze wel in het gareel hoor.
Is je dan aardig gelukt

Onafhankelijke disputen vind ik niet echt wat. Vind het wat vreemt, imo is dat dan ook een soort van vereniging. Of meer een vriendengroep.
Ben zelf lid van een vereniging (RSG) en ben nu met een groepje bezig ons eigen dispuut op de richten. Ik vind dat ook wel iets toevoegen aan het lid zijn van een vereniging. Bij ons is lang niet iedereen lid van een dispuut en jaarclubs zijn ook niet echt ontwikkelt. (dat is heel erg wat je er zelf van maakt, mijne is redelijk actief, maar de meesten zijn na het 1e jaar verdwenen). Bij de huidige disputen pas ik niet echt, dus hebben we maar besloten een eigen dispuut op de richten.
Oud 28-09-2005, 10:19
pyres
pyres is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 26-09-2005 @ 14:12 :
Nou als ik bovenstaande verhalen even lees....

edit: ik ben trots op het feit dat ik lid ben
het is hier echt 1 grote familie
iedereen kent iedereen
gewoon 1 grote gezelligheid

die verhalen over losbandige studentenverenigingen gelden niet voor elke vereniging hoor
Reageren

Regels voor berichten