Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat niet iedereen van studentenverenigingen houdt is logisch: niet iedereen kan dezelfde smaak en mening hebben ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder heb je gelijk dat m'n antwoord nog pittig gekruid was, maar ik word zo af en toe een beetje geirriteerd door mensen die denken dat ze zo goed het studentenwereldje snappen, vervolgens argumenten gaan noemen die ik allemaal als onzin zie. Ik (als verenigings lid) kan zoveel dingen opnoemen die bepaalde dingen die 'tegenstanders' opnoemen weerleggen (en dat heb ik ook al vaak gedaan) dat ik soms niet snap waarom mensen zo hard blijven tov verenigingen. Tuurlijk kloppen bepaalde verhalen, maar er is zo veel meer.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Onafhankelijke disputen vind ik niet echt wat. Vind het wat vreemt, imo is dat dan ook een soort van vereniging. Of meer een vriendengroep. Ben zelf lid van een vereniging (RSG) en ben nu met een groepje bezig ons eigen dispuut op de richten. Ik vind dat ook wel iets toevoegen aan het lid zijn van een vereniging. Bij ons is lang niet iedereen lid van een dispuut en jaarclubs zijn ook niet echt ontwikkelt. (dat is heel erg wat je er zelf van maakt, mijne is redelijk actief, maar de meesten zijn na het 1e jaar verdwenen). Bij de huidige disputen pas ik niet echt, dus hebben we maar besloten een eigen dispuut op de richten.
||
Citaat:
![]() edit: ik ben trots op het feit dat ik lid ben het is hier echt 1 grote familie iedereen kent iedereen gewoon 1 grote gezelligheid die verhalen over losbandige studentenverenigingen gelden niet voor elke vereniging hoor ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Ozzy A | 157 | 22-06-2006 03:00 | |
Algemene schoolzaken |
studentenverenigingen Poesket | 105 | 06-07-2005 01:52 | |
Algemene schoolzaken |