|
|
Bekijk resultaten poll: Op wat voor soort basisschool heb jij gezeten? | |||
Openbaar |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 28.74% |
Prot. Christelijk |
42 | 24.14% |
(rooms) Katholiek |
44 | 25.29% |
Joodse |
4 | 2.30% |
Islamitische |
2 | 1.15% |
Jenaplan |
12 | 6.90% |
Montesorri |
16 | 9.20% |
Anders, nl. |
4 | 2.30% |
Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik ben begonnen op een protestantse school, toen naar een jenaplan school gegaan (openbaar) en toen naar een normale openbare school. Welke optie moet ik nou kiezen?
Owja, ik heb de leukste tijd gehad op de 1e 2 scholen. En ik weet ook niet welke ik zou kiezen Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar bovendien nog bijkomt dat heel veel kinderen überhaupt weinig tot nooit fysiek in aanraking zullen komen met andere culturen, om de doodeenvoudige redenen dat vertegenwoordigers van die culturen zich niet bevinden in het opleidings- of beroepsgebied waar het kind zich later zal gaan bevinden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder ben ik het helemaal eens met nare man. En oh: ik heb een aantal keer bij allochtonen in de klas gezeten en met dansen zelfs continu en ik heb daar geen goede ervaringen aan overgehouden. Vandaar dat ik mijn kinderen ook niet op een openbare school wil doen. Verder hebben wij hier in het dorp 1 openbare school en die barst van de toekomstige criminelen. En nee, ik lieg niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Ik zat op een protestantse school
Citaat:
Wel een beetje jammer om allochtonen "toekomstige criminelen" te noemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nederland is niet volledig wit en dus vind ik dat kinderen kennis moeten maken met zoveel mogelijk verschillende mensen, verschillende culturen, enz. Je hoeft als autochtoon je kind niet op een zwarte school te doen, maar bewust een witte school uitkiezen zou ik zelf toch ook niet snel doen. Ik vind een gemengde school een meerwaarde hebben boven wit of zwart. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() M'n eerste basisschool was christelijk, maar een heel stuk minder 'streng', maar ik kan me daar niet zoveel meer van herinneren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het valt gewoon op dat het gespuis van ons dorp op de openbare school heeft gezeten en niet op 1 van de christelijke scholen (in de meeste gevallen althans). |
![]() |
||
Citaat:
Verder wordt er op een openbare school net zoveel aandacht besteed aan normen en waardenen wordt liegen net zo slecht afgeschilderd als op een christelijke school
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |