Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2005, 21:43
G-force
G-force is offline
Als jij het zo makkelijk lijkt kan je dan niet effe uitleggen hoe ik dat moet doen, daar is een forum tenslotte voor of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2005, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-10-2005 @ 19:05 :
Als je dat niet zelf op kan lossen, moet je geen moeite doen met downloaden imo.

Laatst gewijzigd op 14-10-2005 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 22:27
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
G-force schreef op 14-10-2005 @ 22:43 :
Als jij het zo makkelijk lijkt kan je dan niet effe uitleggen hoe ik dat moet doen, daar is een forum tenslotte voor of niet?
Op dit forum is het volgens mij niet toegestaan om over illegaal verkregen games te praten. Maar goed de fb's doen daar zo te zien vrij weinig aan.
Oud 14-10-2005, 22:42
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 14-10-2005 @ 23:27 :
Op dit forum is het volgens mij niet toegestaan om over illegaal verkregen games te praten. Maar goed de fb's doen daar zo te zien vrij weinig aan.
Citaat:
G-force schreef op 14-10-2005 @ 16:46 :
Als ik dit spel wil spelen ga ik gewoon even naar de winkel om hem te kopen.

[Aangepast door Q op 14-10-2005 om 23:26]
Q was je anders voor met 1 minuut.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 23:02
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-10-2005 @ 23:42 :
Q was je anders voor met 1 minuut.
haha ja ik zie het.
Maar ook in andere topics wordt er tegenwoordig weer veel over downloads gesproken, bv. het Fahrenheit topic.
Oud 15-10-2005, 21:21
Apomes
Apomes is offline
DAAR IS DIE WEER: "DOOOOOOOOOOOOD" ! Ik dacht dat die weggedaan was?

Oud 16-10-2005, 19:29
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Apomes schreef op 15-10-2005 @ 22:21 :
DAAR IS DIE WEER: "DOOOOOOOOOOOOD" ! Ik dacht dat die weggedaan was?

Ooooooooooo dat was zo geniaal . Is ie eigenlijk in het nederlands of in het engels? Ik heb m nu ook gedownload om m ff te proberen maar waarschijnlijk bevalt ie me wel en ga ik m ook kopen.
Oud 16-10-2005, 20:04
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 14-10-2005 @ 23:27 :
Er over praten is geen probleem...wel uitleggen hoe/waar je ze kan krijgen en cracks enzo...als we niet mochten praten over illegaal verkregen games dan was dit forum uitgestorven denk ik...
Oud 17-10-2005, 18:03
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
wammus schreef op 16-10-2005 @ 20:29 :
Ik heb m nu ook gedownload om m ff te proberen maar waarschijnlijk bevalt ie me wel en ga ik m ook kopen.
wat een onzin
Oud 18-10-2005, 08:52
Titus
Titus is offline
ow jeetje... wat een tegenvaller...

Ik heb jaren naar dit spel uitgekeken, of het forum van bnw2 jaren gediscussieerd en uit gekeken, dit spel zou zo ontzettend hard de bom worden. Maar nee, het valt op alle fronten tegen. Het ziet er alleen heel erg mooi uit, maar de rest zuigt dus zeker geen compensatie...

Teneerste je creature, ziet er leuk uit, je kunt hem alles leren door gewoon even naar een menu te gaan en daar even alles uit en aan te aaien/slaan. In een paar minuten heb je je hele creature gesimuleerd. Hoe anders was dat in deel1... Daar was het uren lang je creature perfectioneren totdat hij zo was als dat jij hem wilde. Ook miracles leren aan je creature is er niet meer bij (!!!) Nu kun je die gewoon kopen in nog zo'n zielig menu... Dus niets uren lang hem de megaexplosie in de sandbox laten zien en dan beretrots zijn als je hem in de multiplayer een andere speler compleet weg ziet vagen met de door jou geleerde miracle... En na een paar levels is hij ook helemaal uitgegroeid, halve size als die van deel 1... Heel erg jammer.

Ten tweede je alignment... Gaat allemaal veel te snel, ook dat was een uitdaging in deel 1, nu moet je gewoon een stad bouwen om binnen no time 100% angelic te zijn en wat legertjes en aanvallen om binnen no time 100% evil te zijn...

Ook de miracles vallen tegen, het zijn er veel te weinig. 5 basic en 4 epic, die je allemaal moet kopen en dan de rest van het spel bezit... In deel 1 lag dat aan de dorpen die je veroverde, je had dus echt een doel om een dorp te veroveren omdat je dan eindelijk weer bliksem in je bezit had. Ook hier is dus de uitdaging er compleet uit, omdat je als je hem eenmaal gekocht hebt altijd bij je hebt.

Er is nog zoveel meer mis met dit deel waar ik jullie niet mee zal lastig vallen. Maar ik kan hier zeker uit concluderen dat Lionhead de plank volledig heeft misgeslagen. Al hun beloftes komen niet uit. Het spel is veel te gemakkelijk gemaakt om het zo iedereen naar de zin te maken. Bij deel 1 vond iedereen (op de mensen die het spel ECHT gespeeld hebben na) het namelijk veel te moeilijk vandaar dat deel 2 bijna vanzelf gaat...

De uitdaging is eruit. Je creature is geen fuck meer aan, geen skirmish, geen multiplayer, geen creatureswap, geen verhaal, geen goddelijke tegenstanders, helemaal niets meer. Koop dit spel niet als je er niet al jaren naar uitkijkt, kijk je er wel al jaren naar uit neem van mij aan dat het niets is vergeleken met de kracht die deel 1 had.

Fuck...
Oud 30-10-2005, 15:03
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
G-force schreef op 14-10-2005 @ 16:46 :
Als ik dit spel wil spelen ga ik gewoon even naar de winkel om hem te kopen.
Ja ja, beetje je post editen. Schijnheil.
Oud 30-10-2005, 16:38
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Preaper schreef op 30-10-2005 @ 16:03 :
Ja ja, beetje je post editen. Schijnheil.
Erhm hij is door Q aangepast dat is een fb hier...
Lezen is ook een vak apart.
Oud 30-10-2005, 16:41
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 17-10-2005 @ 19:03 :
wat een onzin
Watnou onzin!!! Hou je vooroordelen ff voor je wil je !!! Er zijn genoeg mensen die wel bereid zijn 50 euro voor een spel uit te geven als het goed in elkaar zit en ik ben er daar een van. Ik wil alleen wel ff weten of het degelijke kwaliteit is waar ik m'n vrij zuurverdiende geld aan uit geef want op nog meer miskopen zit ik niet echt te wachten.
Oud 30-10-2005, 16:51
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
wammus schreef op 30-10-2005 @ 17:38 :
Erhm hij is door Q aangepast dat is een fb hier...
Lezen is ook een vak apart.
Aha, wederom heeft de scepter van Q neergeslagen op een van zijn onderdanen. Wij trillen en wachten angstig af op wat ons komende is.
Reageren

Regels voor berichten