Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik vond d'r bij dat troost zoeken juist voor het eerst best redelijk spelen. Het leek voor heel even alsof ze toch wel wat om Janine gaf toen ze dat briefje bij zich bleek te dragen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, en tijdens dat troosten vond ik haar absoluut niet goed spelen, ook niet redelijk. (zoals gewoonlijk niet, dus). Dat je even dacht dat ze om Janine gaf, lag aan dat briefje, niet aan haar. Wat mij betreft dan. Nouja, ik vind haar dus echt nep en erg jong in het acteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Slappe hap |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind haar normaliter ook bar- en barslecht. Deels komt het wel door wat ze moet spelen (het is gewoon heel ongeloofwaardig dat iemand zo puberaal doet; het is totaal niet waarheidsgetrouw en d'r kleding maakt d'r er ook al niet 'echter' op), maar ook zeker deels door haar 'acteerwerk'. Wat ik niet snapte is dat Sjors en Bing niet gewoon die jongen opbelden om te zeggen dat ze het goed hadden gemaakt. Dan hadden ze als Jack erbij was heel even kunnen spelen dat het goed was en waren ze vrij geweest.. Hoezo moeilijk doen? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spoiler
Zo, het begint op dit moment waarschijnlijk... moet het wéér eens 's avonds missen. Naja, dan maar morgenvroeg kijken.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hij woont dalijk gewoon lekker in scala tussen de jonge, hippe mensen...als ie maar niet in een aanbouwwoning terecht komt ![]()
||
Citaat:
yes nu durf ik vanavond weer met gerust hart te kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Inderdaad, tot een aantal weken zag ik ook pas dat Barbara een broer had. Mja, die wil ook wat van haar. Wat precies weten we niet... Tja, toch wel opvallend dat iedereen die in GTST komt iets van een bepaald personnage wil hebben of weten. Ze komen nooit "zomaar" aanwaaien, zonder bedoelingen. ![]() Raar, eerst kan Vincenza Ludo niet helpen en een zin later mag hij opeens binnenkomen. ![]() Charlie en Dennis vind ik wel leuk samen als koppel... maja desondanks blijft GTST een grote h**renzooi. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
toen vroeg ze hem binnen... en verder ging het niet. nina probeerde bing tevergeefs te zoenen. van charlie en dennis weet je al. sjors en jack zijn op bezoek bij hanniie de moordernaar van hun vader. toen kwam dian binnen en was het afgelopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bing heeft het goed voor elkaar: twee vrouwen voor hem alleen! ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je favoriete... WolterB | 59 | 21-01-2009 08:30 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |