|
|
Bekijk resultaten poll: het lekkerste om te doen bij je vriend(in)... | |||
strelen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 8.76% |
kusjes geven |
16 | 11.68% |
zoenen |
26 | 18.98% |
beffen |
19 | 13.87% |
pijpen |
19 | 13.87% |
vingeren |
8 | 5.84% |
aftrekken |
4 | 2.92% |
likken |
2 | 1.46% |
iets anders.... |
31 | 22.63% |
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen de laatste twee dagen vind ik het allemaal wel weer kunnen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat heeft God in hemelsnaam met de bijbel te maken? Ik geloof in God maar denk je nu echt dat die de mens zal gaan verbieden seks te hebben tijdens de menstruatie? Ruim gevat is Gods boodschap toch aan de mensen 'ga heen in vrede, verspreid de liefde, leef in harmonie' waarom in hemelsnaam zou hij dan tegen 'de liefde bedrijven' zijn tijdens de menstruatie? Maar wat ik vooral als standpunt naar voor breng is deze: wanneer hebben dieren seks? net tijdens de menstruatie, en zijn dieren niet schepsels die God gecreërd heeft?... plus, als laatste, jouw quote handelt over 'verkrachting', dus ik vat op dat God tegen verkrachting is... ![]() ![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik hoor trouwens nooit van menstruerende dieren. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom heeft ie dan de mens gecreërd met een cyclus waarbij de vrouw bloedt? Is een andere boodschap niet 'Ga heen en vermenigvuldigt u' wel, om zich te vermenigvuldigen moet penetratie plaatsvinden. Bloedt een vrouw ook niet wanneer er de eerste maal penetratie plaatsvindt? (ik vast en zeker wel!) Dieren zijn geen goden, maar zijn wel de creaties van God, en men zegt dat dieren niet kunnen denken, dan zou God ze toch zo geschapen hebben dat ze niet tijdens de menstruatie (kat/hond weet ik van) zouden zwanger kunnen raken? The second phase of the cycle is called “Estrus” which is characterized by the change in character of the vaginal discharge from bloody to “straw colored.” At this time the female begins to allow the male to mount. It is classically the change from proestrus to estrus that ovulation occurs and the female is most fertile. http://www.marvistavet.com/html/body...pregnancy.html jij praat over neuken, lust, volgens jou bestaat liefde niet tijdens de menstruatie? dus enkel naast de menstruatie bestaat liefde ![]() Hij verbiedt bloed te eten. Hoe ga jij bloed eten, volgens mij kan je enkel bloed drinken. En dus de mens mag geen vlees eten? Want in vlees zit er altijd nog wat bloed in, en dan de extreem bloederige zaken zoals bloedworst mag de mens dus ook niet eten? ah dios... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar om wat je vind van sex tijden menstruatie Ik Zal liever geen seks willen tijdens mijn menstruatie lijkt me niej egt prettig dus wacht ik maar tot mijn menstruatie voorbij is |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
- zegt wel wat over je intelligentie natuurlijk |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Landen waar vrouwenbesijdenis is toegestaan krijgen geen ontwikkelingshulp PreCiouZ | 92 | 25-08-2008 20:49 | |
Seksualiteit |
Kan je seks hebben als een meisje ongesteld is?? d-floww | 80 | 17-06-2008 17:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Seksualiteit |
sex tijdens mentruatie surferbabe | 42 | 07-09-2006 18:29 | |
Seksualiteit |
Schippers van de rode zee!? MarMaar | 81 | 01-06-2005 14:26 | |
Seksualiteit |
Als je ongesteld bent.. Gwen. | 11 | 26-01-2002 14:24 |