Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: het lekkerste om te doen bij je vriend(in)...
strelen 12 8.76%
kusjes geven 16 11.68%
zoenen 26 18.98%
beffen 19 13.87%
pijpen 19 13.87%
vingeren 8 5.84%
aftrekken 4 2.92%
likken 2 1.46%
iets anders.... 31 22.63%
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 15:09
Verwijderd
Als ik ongesteld ben heb ik liever dat niemand mij aanraakt of wat dan ook Dus geen sex voor mij
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:47
Baas-J
Baas-J is offline
Heb bij pijpen gestemd, maar aftrekken, zoenen, strelen enz. gebeurd natuurlijk ook

Ennuh, er bestaat ook iets als 'soft-cups' op de wereld, handige dingen waardoor je sex kan hebben tijdens menstruatie
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 12:29
voyager
voyager is offline
Hoewel ik me de eerste keer wat ongemakkelijk voelde heb ik er nu totaal geen problemen mee, en mijn vriend nog minder. Volgens hem zijn vrouwen net geiler in de menstruatieperiode + moeten we geen bescherming gebruiken (ik ben niet aan de pil, heb geen zin om met mijn natuurlijke hormonenbalans te gaan prutsen).

Behalve dat we geen condoom gebruiken is alles hetzelfde, tot beffen toe!

(Wel even vermelden dat ik redelijk lichte bloedingen heb, ik kan me voorstellen dat als het eruit loopt je je neus ervoor zou ophalen!)

quote van men vriendje: 'ik hou van jou, met alles wat er bij komt te kijken' (of hij was gewoon te geil )
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 15:29
KingOfGod
KingOfGod is offline
Citaat:
hetisgoedmetjou schreef op 29-09-2005 @ 19:25 :
ik ben benieuwd, wat jullie vinden van sex tijdens menstruatie..

ik heb zelf de ervaring dat als ik ongesteld ben ik ontzettend veel zin heb in sex..
goor.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 15:43
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
voyager schreef op 06-10-2005 @ 13:29 :
+ moeten we geen bescherming gebruiken (ik ben niet aan de pil, heb geen zin om met mijn natuurlijke hormonenbalans te gaan prutsen).

Behalve dat we geen condoom gebruiken is alles hetzelfde, tot beffen toe!

maar zonder condoom is toch niet veilig! Je hebt toch nog een kleine kans dat je zwanger kunt raken! ook al ben je ongesteld?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 15:57
George
George is offline
Citaat:
voyager schreef op 06-10-2005 @ 13:29 :
quote van men vriendje: 'ik hou van jou, met alles wat er bij komt te kijken' (of hij was gewoon te geil )
Hoe dan ook, het klinkt toch vet lief!

Alleen de laatste twee dagen vind ik het allemaal wel weer kunnen. De eerste dagen ben ik natuurlijk best bereid hem een handje, of een mondje te helpen. Wat overigens voor mij weer ietwat frustrerend is aangezien ik veel meer zin heb als ik ongesteld ben, maargoed, had ik maar niet als meisje ter wereld moeten komen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 07:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 06-10-2005 @ 15:43 :
maar zonder condoom is toch niet veilig! Je hebt toch nog een kleine kans dat je zwanger kunt raken! ook al ben je ongesteld?
En is een minuscule kans...
Oud 09-10-2005, 17:04
waves
waves is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 29-09-2005 @ 19:34 :
Waar is de optie 'neuken'?
Als je al een tijdje een vaste partner hebt, vind ik het geen probleem. Handdoek eronder. Likken of vingeren hoeft niet dan.
precies
Oud 10-10-2005, 11:58
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 02-10-2005 @ 18:54 :
Maargoed. Sex kan wel, boeien wat het beetje bloed betreft, daarvoor heeft sinterklaas de douche uitgevonden. Dus niet aanstellen, watjes.
Oud 19-10-2005, 18:04
KingOfGod
KingOfGod is offline
[6] Zie, de vorsten van Israël hebben zich als taak gesteld om bloed te vergieten, ieder naar zijn vermogen. [7] Binnen uw muren veracht men vader en moeder, doet men de vreemdeling geweld aan en onderdrukt men wezen en weduwen. [8] Wat voor Mij heilig is vindt u te min en mijn sabbat ontheiligt u. [9] Binnen uw muren zijn er die met lasterpraat anderen naar het leven staan. Men houdt offermalen* op de bergen en bedrijft er ontucht. [10] Bij u ontbloot men de naaktheid van zijn vader

*en verkracht je een vrouw die onrein is door haar menstruatie.*

Nee, God wilt het niet en ik walg ook van de gedachte
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 22:01
voyager
voyager is offline
Citaat:
KingOfGod schreef op 19-10-2005 @ 19:04 :
[6] Zie, de vorsten van Israël hebben zich als taak gesteld om bloed te vergieten, ieder naar zijn vermogen. [7] Binnen uw muren veracht men vader en moeder, doet men de vreemdeling geweld aan en onderdrukt men wezen en weduwen. [8] Wat voor Mij heilig is vindt u te min en mijn sabbat ontheiligt u. [9] Binnen uw muren zijn er die met lasterpraat anderen naar het leven staan. Men houdt offermalen* op de bergen en bedrijft er ontucht. [10] Bij u ontbloot men de naaktheid van zijn vader

*en verkracht je een vrouw die onrein is door haar menstruatie.*

Nee, God wilt het niet en ik walg ook van de gedachte
Hoewel ik eigenlijk geen zin heb een religieuze discussie te beginnen kan ik het niet laten

Wat heeft God in hemelsnaam met de bijbel te maken? Ik geloof in God maar denk je nu echt dat die de mens zal gaan verbieden seks te hebben tijdens de menstruatie? Ruim gevat is Gods boodschap toch aan de mensen 'ga heen in vrede, verspreid de liefde, leef in harmonie' waarom in hemelsnaam zou hij dan tegen 'de liefde bedrijven' zijn tijdens de menstruatie? Maar wat ik vooral als standpunt naar voor breng is deze: wanneer hebben dieren seks? net tijdens de menstruatie, en zijn dieren niet schepsels die God gecreërd heeft?...
plus, als laatste, jouw quote handelt over 'verkrachting', dus ik vat op dat God tegen verkrachting is...

sorry, als ik vind dat iemand kleinzielig denkt (bv door de bijbel letterlijk proberen op te nemen) wil ik altijd die gaan aanvallen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 14:44
KingOfGod
KingOfGod is offline
Citaat:
voyager schreef op 19-10-2005 @ 23:01 :
Hoewel ik eigenlijk geen zin heb een religieuze discussie te beginnen kan ik het niet laten

Wat heeft God in hemelsnaam met de bijbel te maken?
dat ie um geinspireerd heeft...
Citaat:
Ik geloof in God maar denk je nu echt dat die de mens zal gaan verbieden seks te hebben tijdens de menstruatie?
Ja, en hij verbied ook bloed eten.
Citaat:
Ruim gevat is Gods boodschap toch aan de mensen 'ga heen in vrede, verspreid de liefde, leef in harmonie'
er is niks harmonisch aan neuken op tijden wanneer het niet hoort. Er zijn nou eenmaal dingen die vies zijn. God is rein en houd van reinheid als we er iets aan kunnen doen, hoewel de werkelijke reinheid natuurlijk betekent dat we lief moeten zijn en zelfopofferingsgezind e.d. zoals ook jezus tentoonstelt.
Citaat:
waarom in hemelsnaam zou hij dan tegen 'de liefde bedrijven' zijn tijdens de menstruatie?
dat is geen liefde meer maar lust.
Citaat:
Maar wat ik vooral als standpunt naar voor breng is deze: wanneer hebben dieren seks? net tijdens de menstruatie, en zijn dieren niet schepsels die God gecreërd heeft?...
Dieren zijn geen goden.
ik hoor trouwens nooit van menstruerende dieren.
Citaat:
plus, als laatste, jouw quote handelt over 'verkrachting', dus ik vat op dat God tegen verkrachting is...
verkrachting tijdens menstruatie ja.
Citaat:
sorry, als ik vind dat iemand kleinzielig denkt (bv door de bijbel letterlijk proberen op te nemen) wil ik altijd die gaan aanvallen [/B]
niks kleinzieligs aan een gewoon gevoel van schoon en vies.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 15:05
Mara
Mara is offline
Citaat:
KingOfGod schreef op 20-10-2005 @ 15:44 :
Want natuurlijk houden mannen niet van vrouwen en omgekeerd als de vrouw ongesteld is
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 15:08
juno
juno is offline
Ik durf er om te wedden dat dat hele liefde en sexgedoe voor KingofGod nog maar theorie is.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 20:59
voyager
voyager is offline
Citaat:
dat ie um geinspireerd heeft...

Ja, en hij verbied ook bloed eten.

er is niks harmonisch aan neuken op tijden wanneer het niet hoort. Er zijn nou eenmaal dingen die vies zijn. God is rein en houd van reinheid als we er iets aan kunnen doen, hoewel de werkelijke reinheid natuurlijk betekent dat we lief moeten zijn en zelfopofferingsgezind e.d. zoals ook jezus tentoonstelt.

Dieren zijn geen goden.

verkrachting tijdens menstruatie ja.

niks kleinzieligs aan een gewoon gevoel van schoon en vies.
God is rein en houdt van reinheid...
Waarom heeft ie dan de mens gecreërd met een cyclus waarbij de vrouw bloedt?
Is een andere boodschap niet 'Ga heen en vermenigvuldigt u' wel, om zich te vermenigvuldigen moet penetratie plaatsvinden. Bloedt een vrouw ook niet wanneer er de eerste maal penetratie plaatsvindt? (ik vast en zeker wel!)

Dieren zijn geen goden, maar zijn wel de creaties van God, en men zegt dat dieren niet kunnen denken, dan zou God ze toch zo geschapen hebben dat ze niet tijdens de menstruatie (kat/hond weet ik van) zouden zwanger kunnen raken?

The second phase of the cycle is called “Estrus” which is characterized by the change in character of the vaginal discharge from bloody to “straw colored.” At this time the female begins to allow the male to mount. It is classically the change from proestrus to estrus that ovulation occurs and the female is most fertile.

http://www.marvistavet.com/html/body...pregnancy.html

jij praat over neuken, lust, volgens jou bestaat liefde niet tijdens de menstruatie? dus enkel naast de menstruatie bestaat liefde

Hij verbiedt bloed te eten. Hoe ga jij bloed eten, volgens mij kan je enkel bloed drinken. En dus de mens mag geen vlees eten? Want in vlees zit er altijd nog wat bloed in, en dan de extreem bloederige zaken zoals bloedworst mag de mens dus ook niet eten? ah dios...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 18:45
~willy~licious~
~willy~licious~ is offline
Omg...Ik kan begrijpen dat je tijdens je menstruatie zin heb in sex... maar het is hartstikke goor om het dan te doen....Zou je je als meisje zijn niet vies vinden...ik c-ker wel...en voor jongens zal het nog viezer zijn...de gedachte al laat me kokhalzen...
Oud 25-10-2005, 19:20
Verwijderd
Dat letterkleurtje mij ook.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 22:05
Cherry^licious
Citaat:
Shoarm schreef op 25-10-2005 @ 20:20 :
Dat letterkleurtje mij ook.
Het Gaat Niej om de kleur van de letter type
maar om wat je vind van sex tijden menstruatie

Ik Zal liever geen seks willen tijdens mijn menstruatie
lijkt me niej egt prettig dus wacht ik maar tot mijn menstruatie
voorbij is
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 15:58
Verwijderd
KingOfGod is natuurlijk maagd.

Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 16:11
Heikneuter
Heikneuter is offline
Offtopic: Dushi en Dushi,gekleurde letters worden hier niet gewaardeerd
Als mijn vriendin ongesteld is blijf ik er lekker vanaf. ze is toch chagerijnig, doe je niks mee. Misschien kusjes ofzo, maar ik blijf uit die bloedput, moet er niet aan denken

Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 18:40
Louel
Louel is offline
Citaat:
per piacere schreef op 26-10-2005 @ 16:58 :
KingOfGod is natuurlijk maagd.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 22:04
Kaps
Kaps is offline
Beffen vind ik nie erg, als er een tampon in zit,
Maar soms dan proef je gewoon het inlegkruisje of maandverband. Das gewoon echt ranzig.
Oud 27-10-2005, 14:48
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
EPD schreef op 26-10-2005 @ 23:04 :
Beffen vind ik nie erg, als er een tampon in zit,
Maar soms dan proef je gewoon het inlegkruisje of maandverband. Das gewoon echt ranzig.
Oud 27-10-2005, 14:59
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 22:44
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Tsu schreef op 27-10-2005 @ 15:48 :
Waar sta jij nou weer van te kijken...
Oud 28-10-2005, 17:10
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
EPD schreef op 27-10-2005 @ 23:44 :
Waar sta jij nou weer van te kijken...
"Dit is de voice mail van Tsu. Op het moment is zij niet bereikbaar, spreek een bericht in na de piep.. PIIEEEEEP"
Oud 28-10-2005, 17:59
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Ik heb nou ook niet echt de behoefte om iets onder de gordel te doen terwijl m'n vriendin ongesteld is!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 18:43
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Tsu schreef op 28-10-2005 @ 18:10 :
"Dit is de voice mail van Tsu. Op het moment is zij niet bereikbaar, spreek een bericht in na de piep.. PIIEEEEEP"
voicemail is aan elkaar
Oud 29-10-2005, 11:59
happy-angel
happy-angel is offline
Je bent niet voor niks mega geil dan... je hormonen vragen er gewoon om, en er is niks vies aan vind ik.. mss de eerst 2 a 3 dagen als ut egt erg is. ma dan nog, gewoon handdoek eronder.
Er is niks lekkerders dan seks te hebben terwijl ut eigenlijk uns niet hoeft
Oud 29-10-2005, 12:52
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
EPD schreef op 28-10-2005 @ 19:43 :
voicemail is aan elkaar
Nou en, ik ben ook heus niet perfect hoor (niet altijd dan ) PLUS het was een gewoon een machine die werd afgespeeld en dan hoor je niet dat voicemail aan elkaar is of los van elkaar is!! Ik typte het gewoon even, zodat je er zelf een mooi beeld van de voicemail boodschap kon maken
Oud 29-10-2005, 13:35
Raven
Raven is offline
Citaat:

Dieren zijn geen goden.

- mensen ook niet.

- zegt wel wat over je intelligentie natuurlijk
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten